NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hier morgen veel weg en buiten als manlief beetje optijd klaar is en zit nog in de klus periode hihi :p

2. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

moet je mannetje werken senna1985

3. ja vannacht.

hij werkt bij de politie. hij zou eigenlijk vrij zijn omdat het nog niet zeker toen was of koninginnedag in rhenen veenendaal wel door zou gaan.

maar hij is vannacht toch de sjaak.
    vorig jaar werd de laatste pas om 3 uur 's middags afgelost van de nachtdienst.

maar goed maak hem zo wel llievelijk wakker voor dat ie gaat hahahahah :p

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ik moet werken morgen tot 15 uur... Ach vind het ook wel prima, normaal gesproken gaan we ergens feestje vieren en lekker drankje doen, maar dat kan nu toch niet, dus vind het wel goed om m'n werk een feestje te maken zonder drank... ;)

@ vroegtesters, ik durf dat niet hoor... Vind een witte test pijnlijker dan ongi. Ik heb zelf gezegd dat ik volgende week woensdag pas ga testen. Dag erna gaan we op motorvakantie en ook dan wil ik weten waar ik aan toe ben...

Voel al van alles, maar knop staat weer op 'negeer'... :p

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik vroeg me af hoe dat voelt omdat ik werkelijk geen flauw idee heb hoe ik mijn eierstokken zou moeten voelen, vandaar.

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Senna, succes zo! :p

7. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga ongesteld worden. Ben heeeeeeel chagrijnig

8. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hoezo Kiwii???

9. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merk het aan alles. Normaal word ik dan ook heel erg geïrriteerd en chagrijnig om alles, ben echt extreem opgefokt.

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ooh bah... Hoop zo dat je het bij het verkeerde eind hebt!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Oké,ik dacht al dat ik onzin aan het verkopen was.
    Maar zijn duidelijk mijn eierstokken,vervelend gevoel in de liezen.
    Voelt dan ook aan of ze opgezwollen zijn,naar mijn idee.

12. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier nu toch wel een trekkerig gevoel onderin men buik is niet zo een prettig gevoel zijn na huis moeten komen van een verjaardag omdat ik zo een pijn heb

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@vivian: gefeliciteerd meid..!

@nieuwe:nwelkom

Verder heb ik even alles gelezen maar beetje te moe overal op te reageren.. Kom net bin Feyenoord vandaag.. Super middag gehad in die mooie kuip maar nu helemaal verrot..!!!

14. hartje1982

ohw bij de politie..ja dat is dan klote met die dagen.heb er zelf jaar in geleefd mijn exman is agent in den haag.die is ook de sjaak.voordeel kleine meid nu lekker bij mij is hihi..

eisprong hoef je niet te voelen..is pp verschillend.

hoop dat je onglijk heb met je buien.dat t te maken heb met t zwanger zijn en niet met die irritante rode duivel..

15. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Oehoeh ik heb een grote stap gezet, mijn ticker veranderd. Nu zijn we pas echt 'officieel' bezig (en ik vond het wel handig, zo kunnen anderen zien hoe of wat).

Ik ga een stukje fietsen, het is lekker weer en ik kan de beweging wel gebruiken :)

16. Pin

Pin Lid

4 mrt 2012
    71
    0
    6
    Gelderland
    Ha Meiden!

Ik ga morgen mooi snuffelen op de vrijmarkt hier! altijd gezellig :) Wil wel op tijd gaan, meer kans op leuke koopjes, is mn theorie ;)

Wat wordt het al mooi roze op de lijst, meiden :D

Mijn hoop op roze is een beetje aan het vervliegen...
    Ik heb sinds vrijdag opeens donker bruine 'afscheiding', snap er nu helemaal niets meer van! Heb tijdens mn Mirena altijd een cyclus van ong. 30 dagen gehad, eerste cyclus toen dat ding eruit was was 33 dagen.
    Als dit mn menstruatie is (begint doorgaans met donker-bruin) dan zou mn cyclus maar 22 dagen zijn geweest! kan dat überhaupt wel?! :(
    Heb ook hoofdpijn, is normaal ook menstruatie-kwaaltje, maar ben ook snip verkouden..dus zou ook goed daarvan kunnen komen. Iet-wat zeurderig gevoel in onderbuik, maar that's it qua klachten...
    Bij innesteling verlies je toch maar een beetje bloed, iig gewoon rood, toch?

Liefs

17. hartje1982

ticker???

ja feyenoord,,gefeliciteerd met de overwinning.heb ook zitten kijken en ook naar ajax om en om..niet dat ik voor ajax ben.
    ben voor den haag.maarja die spelen als malloten momenteel amateurs pfff

18. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ja dat plaatje in je banner is een ticker.

En volgens mij kun je bij een innesteling ook bruin verliezen hoor!

19. Pin

Pin Lid

4 mrt 2012
    71
    0
    6
    Gelderland
    Vind t alleen wel wat veel, kan dat ook een paar dagen aanhouden dan?
    Pfff, die onzekerheid!

liefs

20. ja klopt ik had bij de oudste ook oud bruin verlies echt jakkie

Deel Deze Pagina