Hier 1 dag voor NOD. En temp is gezakt nog wel boven de lijn maar toch. Ben bang dat ik ongesteld ga worden. Ik wil weten waar ik aan toe ben!! Ga vandaag op vakantie dus ongi zijn in vakantie is ook niet ideaal. Maarja. Geen bloed is moed he dames!! Fijne dag allemaal vandaag!! Xx
Wat alweer een mooi roze begin van de lijst!! Ik weet hier niet wat het is, vandaag moet ongv mn ei zijn, maar eergister sex gehad maar jeee totaaaaal geen zin meer, dagen ervoor wel extreem. Vraag me af of toen miss mn ei geweest is. Normaal heb ik het nooit zo. Gister had ik last van mn buik, maar niet zoals ei maar meer baarmoeder. Ben aan het twijfelen of ik een vroeg ei heb gehad en dit miss innesteling is. Gister maar overgeslagen want moet wel leuk blijven. Vanavond maar weer Kent iemand dat? Zou het niet ook mogelijk zijn dat je lichaam zegt van rust eerst maar ff er is al genoeg bezig? Allemaal raadsels. We zullen zien Wie gaat de lijst vandaag nog mooi roze aanvullen??
hier helemaal in de war.. zaterdag was de test streep op de ovu net zo donker als de controlestreep.. Alleen toen hij helemaal opgedroogd was was hij lichter als de controle streep. Daarna pas 's avonds getest ivm de verjaardag van zoonlief en toen was hij weer lichter. Maar sindsdien nog steeds geen echte knal positieve ovu test in mn handen gehad
@charise fijne vakantie! Hopelijk blijft je ongi lekker weg en krijgen wij goed nieuws van jou hier @maybe vanmorgen ook nog en ovu test gedaan of??? Hier voel ik weer van alles. Ongikrampen, heb al nachtenlang hele levendige dromen, droom over de gekste dingen en mensen. Snotneus, hoesten, misselijk met vlagen, emotioneel en spierpijn gevoel onderin m'n borsten. ik weet t ook niet meer
@ Maybe balen! Heb je altijd dezelfde testen en weet je dat die echt kunnen knallen? Ik heb totaal geen verstand van ovu testen hoor, maar misschien dat deze testen niet donkerder worden? Klussen jullie wel om of elke dag? Of wacht je echt de ovu knal test af?
@kiwii: ik ga dalijk nog een test doen. @evie: ja heb steeds dezelfde testen en heb die testen hier al vaak voorbij zien knallen. zijn de testen van zwanger en kids
@maybe.. sorry heb totaal geen verstand van die dingen .. gebruik ze ook ( nog) niet.. Hier ligt DL te slapen... ik net was op gevouwen en nieuwe was erin... VL druk met subwoofer geweest.. pff wat was dat schrikken vannacht... hoorde elke x alsof een bed bewoog.. ik kijken bij DL maar die lag diep te slapen... toen leek het van beneden te komen.. wij naar beneden.. leek het net of er iets in de dressoir lag te kloppen oid ... maar neeee bleek de subwoofer te zijn.. allerlei rare geluiden... pff dat was een rare gewaarwoording hihihi... maar nu blijkt subwoofer dus stuk te zijn... 1 van de favo dingen van VL hihihi.... agja.. kijken binnenkort wel na een andere.. vind dat zelf nog niet het belangrijkste hahaha
Nee, had 2 dagen geleden nog een spierwitte test. Had het idee van late innesteling. Dus vandaar dat ik mezelf voor genomen heb pas op NOD te testen weer of het liefst zelfs later. Dus even afwachten of ik ongi word of niet. Mijn cyclussen zijn zo lang, dus als ik ongi word, dan moet ik weer zo lang wachten op mijn ei (een maand ongeveer). Denk dat ik misschien wel even naar de huisarts ga daarvoor. Kijken of ze iets willen doen en/of kijken ofzo.
Hier komt er precies iedere dag een symptoom bij heb nu dat mijn linker tepel wat gevoelig is en wat steekjes erin
Dank je wel meis! En lastig he die ovu testjes soms. Ik had zelf deze cyclus op dag 22 een vrij donkere test dus ik was ook al helemaal enthousiast, denk ei komt toch eerder. Maar later bleek ook dat ie toch niet helemaal positief was, daarna weer allemaal lichtere testjes. En toen uiteindelijk kreeg ik pas op dag 30/31 KNAL positieve testen. Dat was niet te missen. Hoop dat je binnenkort een knal positieve test hebt, of dat die test toch posi is geweest. Heb je een foto of niet?? Hier mijn rijtje testen van deze cyclus. Die van dag 22 is ook licht opgedroogt, maar op dat moment leek ie positief. Nu zijn de onderste 2 positief. Waarvan de onderste echt KNAL.
Dames een brandende vraag hier.... Gisteren getest en volgens mij was die omowit. Kwam vanochtend uit mijn nachtdienst en toen vroeg mijn vriend wat dat witte stokje was met die ene donkerpaarse en die andere hele lichte streep. Tja krijg je dus als je die test met je slaperige hoofd laat liggen. Ik kijken op die test en idd is er nu een heel lichte streep te zien in het testvak... Maar ja die was er nog niet binnen de 5 minuten nadat il hem gedaan heb dus mag hem niet meer aflezen. Wat nu, 1 mei was officieel mijn NOD.
Nou leule cyclus is dit geworden dan hahaha Eerst een bloeding 10 dgn voor NOD die leek op een minimenstruatie dus dacht kans verkeken. Dan een 2v5 test die volgens mij omowit was en dan na langer dan 5 minuten toch een licht streepje neerzet. Dus ipv zekerheid na die test nu toch weer onzekerheid....