Met welke test heb je getest? Ik zou morgenochtend of overmorgen weer een testje doen. Spannend hoor!
Was die een stuk lager dan de dagen ervoor, zo laag als voor je eisprong? Wanneer bij mijn temp daalde, werd ik altijd ongesteld. Toen ik zwanger was, bleef mijn temp. Constant hoog. Maar hoop voor je dat bij jou anders is.
@mizz Bunny: ik wil je geen hoop geven: maar bij mij duurde het ook langer dan 5 min. ik dacht ook: omo wit tot ik echt wakker werd en een inniemienie streepje zag.. Elke dag werd ie donkerder en vandaag op mijn NOD: knallerdeknal! Kan er nu ook echt niet meer omheen: buik is net een opgeblazen ballon! vorige zwangerschappen kreeg ik ook heel snel een dikke buik doordat mijn darmen en maag heeel erg sterk op het HCG reageren.... nog 2 weken geheim houden en dan op reis: als alles goed blijft gaan vertellen we het in juni dan zou ik rond de 10 weken moeten zijn! dus Gesina: pendel juni is vooralsnog uitgekomen!
Vandaag zou m'n innestelingsdag zijn..... Ik voel helemaal niets.... Ben bang dat het deze ronde weer niet raak is! Hier verder een saaie koninginnedag gehad....We zijn een dagje in Zeeland en het weer is wel heeeeerlijk.
@nathalias: heb ook niets gevoeld van een innesteling.. blijkbaar is die ook veel eerder geweest dan ik dacht, want ik heb 8 a 9dpo al positief getest.. niets mis met een beetje hoop
@Suuskie: Haha dat is wel lekker makkelijk je mond houden als je dan 4 weken toch niemand ziet Kun je er lekker samen met je man van genieten!! Nou ik hoop er hier met een dag of 3 weer vanaf te zijn. Ben vanmiddag lekker een stuk gaan wandelen met manlief, geen zin in drukte. Zometeen eten koken en dan vanaaf weer lekker me nageltjes laten doen
@charise: wat ben ik blij om jou test rijtje te zien. zo ziet mijn rijtje er tot nu toe ook uit alleen zonder knaller. Maar die kan dus gelukkig alsnog komen Dan heb ik waarschijnlijk wel een lange cyclus dit keer of een hele korte LF. net terug van de kermis met manlief opa, oma en me grote knul. hij vond het weer geweldig
@troelaa: ja zal zo even een foto uploaden allene is hij nog lang niet klaar hihi.. Er moeten nog allemaal kleuren bij en de namen van de kids moeten er nog in maar hij laat dit eerst helen. Morgen gaat hij onder deze verder
Ga je heel de bovenkant van je arm ervoor gebruiken? Staat er onder aan trouwens een naam? Ik kan het niet zo goed zien. Wel super stoer dat je dat zo durft. En mooi veel kleur! Ik wil er nog een op mn voet laten zetten, maar ben er nog niet helemaal uit wat ik precies wil. Heb bij beide tattoo's super lang over nagedacht. Niet dat ze altijd zo te zien zijn hoor.
ja de namen van m,n nichtjes maar die worden weggewerkt en op een andere plek terug gebracht.. ja heel m,n arm inderdaad dus zijn nog wel een paar maandjes zoet hihi... @troelaa: ik heb er ook 1 op m,n voet..
@Maybe: Ben benieuwd als het klaar is Wat heb je op je voet staan? Ik zit aan een tak met bloemen te denken, alleen vind het zo standaard voettattoo zeg maar, haha!!
ik heb op m,n enkel en op m,n voet een roos die met een soort sier lijntje zijn verbonden.. maar heb er ook op m,n polsen 2, m,n rug, m,n lies, m,n buik, m,n rug en m,n borst beide kanten
hallo dames, kom hier ook wachten op me nod als dat mag ik denk dat de mijne 4 mei is maar zeker weten doe ik het niet na de ma. dat wachtbankje vind ik echt het ergste nu houd ik mijn temp bij en elke x als ik sochtens getempt heb denk ik was het maar weer morgen ben benieuwd wat die dan weer doet haha erg he hebben jullie dat ook dat ongeduldige? heb vanochtend ook al getest maar deze was uiteraard wit morgen kunnen de eerste al testen spannend!!! xx