Hallo, ik ben ook ongeduldig dus ik doe me ook niet schijnheilig voor Maar sommige dames kunnen er nog wel eens over vallen als deze uitspraken gedaan worden hier op het forum..(en begrijpenlijk hoor!!) Dus vandaar deze reactie, geeft niks hoor! slaap zacht!
Ik ben ook ongeduldig maar dan meer omdat als ik nu ongi word ik eerst weer een maand kan wachten op mijn ei. Zou niets liever willen dan n cyclus van 28-32 dagen!! Morgen mijn NOD, heb beetje t idee dat ik ongi ga worden. Xx
kben ook ongeduldig.. maar om zulke uitspraken te doen in ronde 3 ... uuh neee.... wij zijn "pas" 1 jaar bezig voor een brusje en de 1ste duurde 2 jaar... dus denk dat je juist wel geduld moet gaan krijgen.. anders kan het misschien vies tegen vallen... zo en nu ga ik eerst aan de koffie hahaha over een uurtje ben ik alweer aan het werk....
Na 2 rondes is je geduld al op? Dan zou ik maar eens gaan oefenen op geduld.. natuurlijk hoop ik voor je dat je snel zwanger zult zijn (het duurt trouwens gemiddeld een jaar voor het eerste kind) maar geduld is wel een schone zaak vooral ook als je kinderen hebt
Goedemorgen, HET IS MEI!! Hopelijk levert dat een hele mooie roze lijst op. Meiden die vandaag gaan testen, succes! Hier is mijn temperatuur gelukkig weer gestegen na een flinke dip gisteren. Nog een paar dagen geduld en dan hopelijk op 5 mei testen. Pfff vind die laatste dagen altijd wel lang duren horen.... Fijne dag allemaal!
Heel veel succes iedereen deze maand!! @ Susyq: duurt inderdaad altijd een eeuwigheid die laatste paar dagen! Succes!!
Goeiemorgen allemaal, het onweert hier, bij jullie ook? Net man en kind de deur uit gewerkt en ik lig nu weer lekker in mijn bedje, even een dagje voor mama. Heb wel een drukkend gevoel onderin mijn buik, dus ik vrees toch ongesteld te worden deze week. Maar nog geen bloed gezien dus ik hou hoop. Zijn er al testjes geweest?
Goooood Morning! Eindelijk is het Mei! Spannende dagen voor ons allemaal Ben op weg naar t werk, wat een P*kke weer! Pff, onweer, moet niet gekker worden Mei begint niet echt zonnig, maar laat al die knaltesten deze maand maar mooi opfleuren! Fijne dag dames X
Ik las overrde kleine discussie ver ongeduld bij zwanger worden. Snap dat het voor sommige lastig is om te lezen. Anderzijds herken ik de ongeduld wel, wanneer je gaat voor een kindje, wil je toch het liefst gelijk zwanger raken? Bij de eerste heeft het ruim een jaar geduurd, dat vond ik ook erg lastig. Mama simone, spannend hoor!! Hier voel ik weinig, maar wee dat niks zegt, had ik bij de 2de ook.
Ha meiden, Net even alles bijgelezen. Afgelopen weekend in huis aan het klussen geweest, muurtje geplaatst, geverfd e.d., leuk ! Maar daarom geen forum gezien, dus was even flink bijlezen. Meer roze dan rood tot nu toe, dat ziet er goed uit! Gefeliciteerd voor alle zwangere meiden, ik ga voor de ongestelde dames duimen dat het volgende maand raak mag zijn! Hier nog steeds geen ei langs gekomen, en had mijn NOD bewust al wat later gezet dan ik hem daadwerkelijk verwachtte, dus mijn cyclus is nu officieël van slag. Eigenlijk zou ik mezelf morgen naar het volgende forum door moeten schuiven, maar dat ga ik niet doen, veel te gezellig hier . Schuif wel door als het hier leeg loopt. En ga lekker genieten van de testresultaten van de andere dames. Leuk om te zien dat er al zoveel positief getest is! Voor de dames die de komende dagen gaan testen: toi toi toi!
Goedemorgen dames, vandaag 1 mei. Gaan de dames ook testen vandaag? Ben heel benieuwd! Hoop op zoveel roze voor jullie! Hier alweer dag 4 van ongi. Maar ben er dan alweer bijna vanaf hoop ik en kunnen we weer aan de klus voor de volgende ronde. Het is idd een p*kke weer buiten :x Ga straks dan maar ook hier aan de poets en de was wegwerken
Goedemorgen dames. Las ook iets over ongeduldig zijn. Aan de ene kant snap ik het heel goed maar aan de andere kant kan ik zo boos worden pfff erg zijn hier dames die langere tijd bezig zijn om een kindje te mogen krijgen en dan lees je dit soort opmerkingen. Geloof best dat het niet zo bedoelt is dat het zo over komt. Ben zelf ook nu weer 2 jaar bezig. Heeft iedereen leuke dag gehad gister? ik ben vreselijk verbrand hahahah oepsie Verder ben ik het al weer kwijt hihih. Alle testers vandaag ik hoop dat jullie ook mooi op roze mogen.
Hoi meiden. Net alles Even terug gelezen. Ik heb bij minne eerste dochter ook 1,5jaar er o er gedaan.ik was er toen zo erg mee bezig dat was niet gezond.hebt toen los gelaten en raakte gelijk snel zwanger.ik ben nu 11 nov 2011 gestopt. Ik zeg maar zo Mooie dingen laten lang op zich wachten. Hier koninginnedag alleen maar in de rijn gezeten zwembad voor de kids.heerlijk. Vandaag bagger weer.kleine meid word zo op gehaald door der opa en oma ouders van me ex man gaan naar verjaardag van omatje word 89.dus heb me poppetje vanavond weet terug.ik doe verder niks.alleen 12u even auto rijden een uurtje. En al meiden getest?
Sorry voor mijn rare woorden ik zit via me tel swype dus dat woorden boek maakt soms ze eigen woorden.
hoi dames, Ik zit ook even mee te lezen, spannend joh voor iedereen. dacht dat ik altijd de enige was die er zo mee bezig was, maar gelukkig er zijn er meer... De lijst ziet er tot nu toe volgens mij wel positief uit, dus hopelijk de rest vd maand ook.. voor mij duurt het nog even voordat ik mag testen.. dus ik ga eerst gewoon even meelezen met de rest...
Goeiemorgen dames, Hier net getest vanmorgen. Temp was weer omhoog, maar test negatief! Had het ook wel n beetje verwacht. Npg niet ongi dus nig even afwachten. Lijkt wel alsof t komt maar goed wie weet blijft t alsnog weg en dan test ik over 2 dagen nog eens. Succes meiden die nog gaan testen. Ik kom nog wel vertellen als ik op rood of roze mag en blijf nog wel meekletsen.
@Charise: Wat balen joh dat je een negatieve test hebt Maar idd zolang je niet ongi bent is er nog een kans