Goedemorgen dames.. Dat mei maar een mooie rozecmaand mag worden..!! @charise: balen dat je test megatief was.. Maar geen bloed geeft moed. @ongeduldig: hier is het eerder angst.. 18-11-2010 was ik voor t eerst zwanger van nr 3... Dat ging helaas mis. Daarna in januari 2012 pas weer zwanger en ook dat ging helaas weer mis.. Maar volgens de gyn was het gewoon botte pech dus hopen op een wonder.. @ei: ik heb hem nog niet gevonden baalbaalbaal
goedemorgen lieve meiden!! hoe was jullie Qday? hier lekker alle rommelmarkten afgestruimd en weern hoop gekocht waar ik eigenlijk niks mee kan en ook geen plek voor heb haha maar ach was n leuke dag en heb even me gedachten weten te verzetten.... jeejjj het is MEI, laat alle roze testen maar komen!!!!!!! hier nog steeds geen klachtjes, beetje pijnlijke borsten maar dat heb ik ook voor de duivels komen...pffffff zaterdag is me nod gaan er nog meiden testen vandaag?????? ga dik duimen voor iedereen!!!!
@charise: balen zeg, die negatieve test! Duim voor je dat het toch nog positief mag worden in de komende dagen. @maybe: herken het baalgevoel, frustrerend he? Begin me langzaam af te vragen of er nog wel een ei komt deze maand. @mamalu: succes met wachten! Hopelijk blijft je ongi weg! @troelaa: voor jou de volgende ronde alweer....ga duimen voor je! @senna: hier ook donkerrode armen en decolleté...en dat na een uurtje zon. Zijn niets meer gewend na al die regen van de laatste tijd .
@charise: balen.. ik duim nog steeds.. Vanmorgen gebeld met het zkh of ik volgende week voor mn reis nog kan langskomen voor een check.. werd ik zo onbeschoft behandeld aan de telefoon dat ik bijna moest huilen.. "dat ik te kort zwanger ben, dat ze toch niets kunnen zien, blablabla" Dus ik: met mijn gescheidenis mag ik meteen langs komen en ik ga een rondreis maken en ik zou graag daarvoor even langs willen komen voor een check: vorige zwangerschap zag het er rond 6 weken ook slecht uit dus misschien kunnen ze nu weer even kijken.. pijn en moeite een afspraak met een assistent gekregen; en dat terwijl ik onder behandeling loop van de gyn! Ben uberhaupt al slecht in mn vel, vannacht gedroomd dat het weer mis ging.. please laat dit een plakbaby zijn..
suuskie, heb je al geprobeerd gewoon bij een vk, omdat ik eerder een mk heb gehad tussen de 1e en 2e kindje mocht ik hierdoor vroeger langskomen, geen probleem.. vonden ze ook logisch... je bent toch niet verplicht om bij een gyn onder behandeling te blijven?
@denise929: ik heb slechte ervaring met vk bij mijn 1e Missed abortion. Dus zhk vind ik prettiger, ben namelijk ook geopereerd en heb goede ervaring met die gyn. Komt gewoon door zo'n stomme telefoniste die me niet wil helpen, de gyn die ik heb gehad zijn altijd super lief en begripvol.
@suuskie: wat vreselijk zeg dat ze zo moeilijk doen.. Ik begrijp je heel goed hoor dat je gewoon even een check wilt voor jullie op reis gaan.. @linn: ja ik ben bang dat m,n ei geen zin heeft deze maand..
ohw oke, ik wou net zeggen je moet je wel prettig voelen bij de gyn, bedoel die gaat uiteindelijk ook de bevalling doen... maar je mag langskomen, gelukkig en de volgende keren dat je belt ben je al veeel verder moet je maar denken, heb je dit soort problemen niet meer...
Goeiemorgen! Heb niet helemaal terug gelezen (jullie gaan best snel ) en afgelopen dagen gewerkt, dus weinig tijd @ Mizzbunny, opgedroogd zegt het helaas niks, maar ik zou zeker nog een poging wagen 1 dezer dagen! @ Susyq, spannend meis! Is 5 mei ook je NOD?! @ Mamavansimone, drukkend gevoel is niet altijd voorteken voor ongi. Ik had het deze maand heel erg na mijn eisprong. Vaag toch @ Pin, spannende tijd voor jou ook! @ Linn88, goed bezig geweest in huis! Lekker! Jammer dat je ei nog niet geweest is, temperatuur jij? @ Troelaa, veel succes deze ronde! @ Senna, ei gehad! Geeft altijd fijn gevoel vind je niet? Ik ga duimen voor je! @ Hartje, hoe laat je je kinderwens dan los?! Daar ben ik wel heel benieuwd naar! @ Charise, jammer van je nega test, maar mooi dat je temp weer omhoog gaat! Gewoon over een paar dagen weer testen, het ziet er nog goed uit voor je! @ Maybe, denk idd dat het echt pech is Je weet immers dat je mooie gezonde kindjes kan krijgen (dat scheelt denk ik toch wel) Vriendin van mij heeft al 4 miskramen gehad en die begint echt te twijfelen of ze wel een kind kan dragen Temperatuur jij om je ei te vinden? @ Suuskie, jeetje wat jammer dat je zo onbeschoft behandeld werd. Fijn dat je tóch een afspraak hebt weten te maken. Ik duim voor een hele mooie plakbeeb meis! Hier temp nog niet heel erg de lucht in, maar wel stabiel. Voel wel van alles, maar sta volledig in de negeer-stand, want weet inmiddels dat alles wat ik voel me zo voor de gek kan houden
@noorus: nee die methode werkt niet bij mij, de laatste keer dat ik dat deed was m,n temp stabiel rond m,n ei
@suuskie: stomme telefoniste :S! Heeft ook niemand wat aan. Voor jou vervelend dat je je eigen gyn niet hebt, voor de gyn vervelend dat ie een controle mist en voor de assistent onhandig omdat ie zich eerst helemaal in moet lezen :S. Echt niet handig! @noorus: ja, inderdaad volgens temp methode. Vond ovu testen wat overdreven, omdat mijn cyclus redelijk regelmatig was, temp netjes omhoog ging en er ook voor eht stoppen met de pil gemiddeld al zo'n 4-5x per week geknuffeld werd, dus wij klussen niet zo gericht, moet voldoende zijn lijkt me. @julie: welkom!!
Hey meiden, Ik mag op rood. Ben helaas ook deze ronde weer erg voor de gek gehouden door mn lijf. Wat een ellende na een miskraam. Ik hoop voor jullie op een prachtige roze lijst! Groetjes Kwebbel