@noorus ik lief mijn kinderwens niet los.maar heb t alleen van me afgezegd bepaald.dingen.want ik deej niks anders dan er mee bezig zijn ik zat hele.dagen in boeken.als ik ging douchen stond ik alleen maar over.me buik te stijgen...ik heb toe alleen. Maar gedacht dit moet minder worden minder gefocust.heb met moeite een lichte knop omgedraaid en gedacht ik zie wel wanneer t komt.maar Tis niet zo dat ik mijn kinderen eens los liet.
uhmm bij deze.. ik raad niemand de dipsticks van zwanger en kids aan (uiterst gevoelig) Deze kunnen dus duidelijk vals positief testen.. HiHi kom er net achter dat ik een verkeerde te pakken had en heb dus een heel licht 2e streepje maar WEL roze (helaas niet op de foto te krijgen) En dat terwijl mijn ei nog niet eens geweest is..
Hallo dames. Nog 5 dagen te gaan.. Iemand ervaring met zwanger&kids testen? Lees dat ze nogal eens vals negatief willen geven? @Alle nieuwelingen welkom & veel suc6 met zwanger worden! @ Alle roze dames, van harte gefeliciteerd! @ nega testen, Balen! Wil jullie geen hoop geven maar er is altijd nog een kansje zolang je niet ongesteld word.. Ik teste pas later na NOD positief.. @ Degene die al ongesteld zijn, balen! @ Wachtbank dames ik wacht met jullie mee, en hopelijk mogen er nog heel wat meer op roze deze maand! @ suuskie wat stom zeg! Als je je beter voelt bij een check moeten ze je gewoon meteen laten komen en niet moeilijk gaan doen.. Ze krijgen hoe dan ook toch betaal voor hun werk..
Maybe ik zie nu je bericht haha. Ik lees juist dat er veel vals negatief in zit? Kan hij het niet roze aan geven omdat je ei er aan komt ofzo? Ik heb de uiterstgevoelig pakket besteld krijg ze vandaag of morgen binnen dus ben benieuwd
@xdanielle: ik heb de uiterst gevoelige maar m,n ovu testen zijn gewoon negatief. dus denk niet dat hij mijn ei heeft gevonden
Ik heb getest met Kruidvat testen, waardeloos! Was 5 dagen achtereen positief, daarna cleaublue digital gekocht, wel duur maar geven wel inzicht. Een smiley of niet, niks met vage of donkere lijnen! Ik heb mijn ei gevonden, 4 dagen later dan gedacht! Ik raad die aan, zijn echt fijn! Goede service ook bij CB, de eerste test was kapot, kreeg een nieuwe en mocht de oude teststrips (nog 5 over) houden! Top service! Liefs
ik heb altijd de ovulatietesten van kruidvat gehad en van sensitest. die geven meestal altijd een lichte streep aan, zelfs als ik een dag later ongesteld wordt. Als mijn eisprong eraan komt worden ze met de dag donkerder, dus gewoon afwachten totdat de streep echt donkerder is.
@ Kwebbel, wat balen dat je op rood moet meis Mag ik vragen waarom je schreef dat je lichaam je zo voor de gek heeft gehouden en wat dat met je MK te maken heeft?! @ Mompelientje, blauw is geen rood toch!
@ Mabye, over die sticks hoor ik meer klachten ja... @ Hartje, mja je hebt teveel er mee bezig zijn en ermee bezig zijn. Maar ben altijd wel benieuwd wat mensen dan veranderen als ze vinden dat ze er teveel mee bezig zijn. Maar jouw knop omzetten heeft dus goed gewerkt! @ Danielle, succes met wachten meis... @ Julie, had je de KV 2 voor 5 euro testen?! Want die vind ik tot op heden nog steeds goed... Geven in ieder geval nooit fout posi...
bij mij heeft de kruidvat zwangerschapstest 2 voor 5euro wel fout positief gegeven. wel na de tijd dat je moest kijken, maar gaf toen wel tot 2 maal toe een duidelijke streep terwijl ik toen niet zwanger was, maar wel toen ik ongeveer mijn eisprong had, dus hij reageerde eigenlijk op mijn eisprong...
Thnx. De testen van kruidvat hebben bij mij nooit vals getest in elk geval.. Ik heb Jayden opgegeven voor baby van de maand just4fun haha
@ Noorus, ik heb er een topic over geopend bij 'zwanger worden'. Ik voel me nu al 2 rondes zwanger tussen eisprong en ongi. Maar zijn dus mn hormonen.
Sorry ik dacht dat het over ovu-testen ging... Ik heb met kruidvat (deluxe) nooit vals positief getest! Ik hoor dat je met sommige testen vals positief kan testen omdat er van nature al enige hoeveelheid Hcg in je urine zit. Testen van bv zwanger&kids testen al vanag 10, de CB vanaf 20-25. De kv2v5 testen ws ook met een kleine hoeveelheid al positief. Het kan ook zijn dat je van nature al meer hcg in je urine hebt. Ik ga testen met CB plus 10 mei, maar waag ook een gokje op zondag 6 mei met kv2v5 Of zou dat te vroeg zijn??
Ok dames opnieuw getest en dus echt omowit. Heb hem mijn mannetje ook laten zien dus die hoeft ook niet meer te twijfelen. Weet dat mijn cyclus van slag is en mijn nieuwe nod rond 20 mei zal zijn maar we gaan er niet actief mee bezig en zien wel wat er komt. Meiden wens jullie veel succes en een hoop roze testen.
@julie: zondag zou je kunnen proberen hoor met k2v5 @mizzbunny: balen meid..!! Duim voor je voornde volgende ronde Jullie nog plannen voor vandaag..??
Ik denk dat het bij iedereen ook wel verschilt, de een heeft veel hcg in het begin, de ander pas laat.. Ik geen plannen jij maybe?