Ik heb dat nooit gebruikt ovu testen.dus ken daar echt niet over mee praten.vind wel interessant dat jullie dat zo bij houden en dat je ziet wat er gebeurt met je lichaam. Ik heb net kennis gemaakt met de wc pot half.uur lang op Ds grond gehangen.t leek wel een film.bah. Ik ga vandaag echt niks doen. Ik wilde t een en ander halen van boidermal en nog zwangerachaptest.maar laat t wel ff.lig op de bank met me hondje.
Dan ga ik zo eens even een kv2v5 halen, of kan het nog eerder? Heb geen ervaring met die testen... ongesteld: 8 april oorspronkelijk ei: 22 april eisprong getest: 25/26 april NOD oorspronkelijk: 6 mei N.a.v. ei: 10 mei
Hoi meiden hoe is het hier?? heb niks terug gelezen sorry veel te veel haha vanuit hier niet veel te melden mag gewoon lekker op het wachtbankje zitten
met k2v5 zijn er verschillende meiden die al 4 dgn voor NOD posi kunnen tesen maar sommige ook niet. is echt heel verschilldend
Ik heb 5 dagen eerder getest.en positief.alleen nadeel is dat je beter niet eerder kan testen omdat t alsnog in menstruatie kan over gaan.zoals ik 2 maanbaan geleden ook week eerder had getest.dol blij dat ik was.op mijn menstruatie dag ook t gewoon krijgen dat had ik even niet zitten aan komen.en nu had ik eer eerder getest.eigenwijs maargelukkig geen rood
@ hartje. ja inderdaad maar even rustig afwachten. Nou ja rustig. Snap goed dat de kans de eerste keer raak erg klein is maar toch.. Dit is de eerste ronde met mijn vriend. Ik heb geen idee wat ik zo allemaal kan verwachten en hoe het precies in zijn werk gaat. Ben me er nog in aan het verdiepen. je hooirt zo veel verschillende dingen...
@kimmie je moet maar zo denken.lekker verdiepen in dingen.veel Dingen hier delen.en ieder lichaam is anders de een voelt de ei sprong ander niet.de een voelt al voor de nod dag dat ze zwanger zijn en de ander niet..
Ik ben 33. Laat begonnen dus Het niet snoepen gaat me tot nu toe goed af maar ik heb ook de halve dag in mijn bed gelegen haha! En tot nu toe geen bloedverlies dus we blijven aftellen. Druk in mijn buik is ook weg....
ik ben dit jaar 28 geworden. ja dat is zo hartje. vandaag trouwens nog de dokter gebeld. heb al 2 dagen last van mn onderbuik ( normaal heb ik dit niet) zegt hij misschien heeft je vriend iets te hard gestoten hahah. Mannelijke huisarts. werd er verlegen van
Nooit te laat toch simone.over 4 dagen kan je testen toch.. Haha kimmie dus jij heb een hard stoter Haha.nou hard of zacht als die ze werk maar doet. Ik ben 29 24mei word ik 30 viert t19 mei big party hier.hihi
ja mn mannetje kan er wat van hahaha maar het gekke is op het moment dat het gebeurt doet het nooit zeer. Heb er ook nooit achteraf last van gehad. Alleen nu wel. Sommige mensen zeggen misschien is dat wel een innesteling, maar mij lijkt dat mocht het gelukt zijn je dat toch niet meteen merkt? ach we zien het wel.. feestje is altijd leuk!!
ik las iets over valse test uitslagen. Ik heb de ovulatie testen van zwanger en kids en hij is pas echt positief als het andere streepje donkerder is dan de 2de streep. En heb de cb digital testen Zwangerschaps testen doe ik niet zo gauw te vroeg want heb nog pregnyl in me lijf sowieso eerste 10 dagen Verder ik ben 26 en ga voor het 4de kindje al 2 jaar
Ook ik ben 26 en mijn vriend 28, wij gaan voor ons eerste kindje, 2e ronde.. Allemaal heel spannend! Hoop dat er vele positief zullen testen!!!