Thanks, gaan nl de 11e weg op vakantie en de 14e is mn NOD. Kan vanaf vakantie adres dan altijd ff bellen/mailen naar ze. Ik zag dat er hier 3 binnen 5 min rijden zitten. Hoe moet je kiezen? Mag je ook allemaal bij langs? 1 website springt er uit voor mij, maarja je moet het niet op de website uitzoeken Wanneer word de lijst weer bijgewerkt? Wil het wel doen maar moet wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel blz door dan!
@ alle dames op rood: BALEN!! Hopelijk is de menstruatie snel voorbij en kunnen jullie echt aan de volgende ronde beginnen @ alle dames op roze: gefeliciteerd!!! Hopelijk krijgen jullie snel gezelschap @ alle wachtende dames: succes! Ik vind het wachten echt het allermoeilijkste... OK hier even een update: sinds 2 dagen bruine afscheiding dus ik hoop dat dit van de innesteling is van zondag (volgens de timer - al weet ik dat er geen exacte dag voor staat)?? We moeten het maar afwachten. Ik denk dat ik zaterdag (en als ik het echt niet meer hou vrijdag - maar dat lijkt me niet handig omdat ik daarna naar mijn werk moet en ik mijn eigen geheimen niet goed kan bewaren) een testje ga doen. Ik vind het echt mega spannend...
Ik was net een beetje misselijk na het eten. Spanneund! En heb van die ongesteldheidshoofdpijn maar voor de zekerheid neem ik maar geen ibu en paracetamol helpt niet. Vroeg slapen dan maar
Jeetje, ik heb de laatste pagina;'s ff overgeslagen, van een dagje niet lezen! Maar eerst: Gefeliciteerd die zwanger zijn! Jeej!! Voor diegenen die ongesteld zijn geworden: knuf! Balen!! Bah! Ik heb een heel stuk gelezen over ovulatietesten. Ik gebruik van CB, op internet 20 stuks voor 37,-. Is stukken goedkoper dan je het zelf haalt in de supermarkt. Dus als ik jullie was was ik ff gaan neuzen op internet Zelf gaf het mij veel rust dat ik ovulatietesten gebruik. Ik kon mijn lichaam op een gegeven moment niet meer volgen, voelde vanalles. Misschien wel dat ik te graag wilde. Ook het stukje over ongeduld.. doet wel een beetje pijn idd om te lezen dat in ronde 3 het geduld op is.. wij zitten in ronde 10.. begint ook redelijk de keel uit te hangen, maar we blijven goede moed houden! Succes en hopelijk morgen weer wat positieve roze testers onder ons!!
Wow meiden er is weer lekker gekletst. @ ongi meiden, jammer zeg! Knuffel! @ Negatieve testers: wat balen he zo'n witte test. Ik weet er alles van! @ Roze dames die ik nog niet gefeliciteerd heb: van harte! Hier nog steeds op het wachtbankje....Voel sinds vandaag weer spanning, trekkerig gevoel in mijn baarmoeder maar dat had ik vorige keer toen ik ongi werd ook. Mixed signals whaaaaaa!
Wat een ukkepukjes hier allemaal (jong moeder worden is misschien leuk maar wat ouder ook hoor! )..ik ben inmiddels 39 jaar en heb mijn oudste gekregen toen ik nog net 35 was. eerste kind: 11e ronde (beide rokers en niet specifiek op vruchtbare dagen tot 11e ronde, toen 'gelijk' raak): 35 jaar zwanger / kind tweede kind: 1e ronde (beide gestopt met roken): 36 jaar zwanger / 37 jaar geboorte en nu hopelijk een derde kindje.. mijn kansen zijn met 80% gedaald... dat is natuurlijk erg veel maar goed, het is niet mijn eerste zwangerschap en dat scheelt weer erg veel. Oud of jong.. voor beide valt wel wat te zeggen en soms heb je het niet voor het kiezen. Ik weet wel dat het ene niet beter is dan het andere. We willen gewoon allemaal (weer) graag mama worden en terecht.. het is zo'n feest!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Suuskie (ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) Charise (2e ronde, 1e kindje) Hartje1982 (..ronde, 2e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) XxPinkxX (8e ronde, 2e kindje) Kwebbel (2e ronde na mk, 2e kindje) 3. Voortje86 (2e ronde, 1 kindje) Nance89 (4e ronde, 1e kindje) Vivian (8e ronde, 1e kindje) Charlie78 (1e ronde, 2e kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) Kiwii (1e ronde, 1e kindje) Lotus79 ( ..ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje, 2e maansteen ronde, 8e ovu-test ronde, 4e temp ronde en ronde 0 MMM) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) Sas87 (2e ronde, 1e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) xDanielle (2e ronde, 2e kindje) Alf (2e ronde, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) Lauren84 ( .. ronde, 1e kindje) Jane1981 (3e ronde na bbz, 1e kindje) Lotje02 (3e ronde, 1e kindje) Noorus ( 5e ronde, 1e actieve ronde na vmk, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) Emm82 (1e ronde, 1e kindje) Kiwitje ( 3e ronde, 1e kindje) 9. Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's Moontje77 (7e ronde, 5e kindje) denise23 (8e ronde, 2e kindje) Tamjedebamje (..ronde, 3e kindje) 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) Pompeuske (2e ronde 1e kindje) Julie2012 ( 2e ronde, 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) Tinkerbell26 (6e ronde, 2e kindje) Denise929 (1e ronde, 3e kindje) Kaatje1984 (10e ronde, 1e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) Senna1985 ( ..ronde, 4e kindje) Piccolina (3e ronde, 1e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) Manon77 (5e ronde, 3e kindje) Kimmie84 (1e ronde, 1e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) Linn88 (5e rondje, 1e kindje) Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (4e ronde, 3e kindje) Modelltje (..ronde, .. kindje) 15. Datum-loos Diana75 (18e ronde, 1e kindje) 18. mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) 28-4 Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 70 4 zwanger, 3 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, 4 cyclus van slag, niets doorgegeven Piccolina en Sas87 en Hartje1982 op de lijst erbij. Verders kan ik het even niet meer vinden, als ik nog iets mis dan moet je het of zelf even veranderen/bij zetten of even doorgeven.
Aargh! kon ik maar even binnen kijken in mn buik! Wat is er allemaal toch aan de hand in m'n lijf Nog steeds aan het bloeden (bruin/rood), maar zou wel heel gek zijn als dat al een menstruatie is.. Maar voor een innestelingsbloeding duurt ie ook al wel erg lang (al vanaf vrijdag, nu dus al 5e dag) Word echt gek van het wachten! Blèèèèh :x
hy pin, ik herken het. Hier gebeuren ook allerlei vreemde dingen. Pijn in mijn onderbuik en ook opgezet, veel plassen, beetje misselijk. Maar het is te vroeg om te testen en denk ook niet dat je zo snel iets kan merken van een eventuele zwangerschap.
Haha, lang geleden dat ik een ukkepukje ben genoemd . @alle wachtende dames: naar hè, al die vage symptomen... Hopelijk betekenen ze wat! Duim heel hard voor jullie, hopelijk straks mooi veel roze! Wel leuk dat hier zo veel jonge meiden zijn! Voel me zeker op mijn werk altijd wel erg jong, iedereen begint pas aan het eind van zijn opleiding, rond zn 30e .
ff een teken van mij nou over paar dagen is het zover. heb geloof ik een urineweginfectie, maar dat weet ik morgen zeker, ga langs de HA. verder misselijk in de ochtend en veel naar de wc moeten vorige maand een vmk gehad, dus het hoeft niets te zijn.
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Suuskie (ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) Charise (2e ronde, 1e kindje) Hartje1982 (..ronde, 2e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) XxPinkxX (8e ronde, 2e kindje) Kwebbel (2e ronde na mk, 2e kindje) 3. Voortje86 (2e ronde, 1 kindje) Nance89 (4e ronde, 1e kindje) Vivian (8e ronde, 1e kindje) Charlie78 (1e ronde, 2e kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) Kiwii (1e ronde, 1e kindje) Lotus79 ( 3e ronde na ma, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje, 2e maansteen ronde, 8e ovu-test ronde, 4e temp ronde en ronde 0 MMM) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) Sas87 (2e ronde, 1e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) xDanielle (2e ronde, 2e kindje) Alf (2e ronde, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) Lauren84 ( .. ronde, 1e kindje) Jane1981 (3e ronde na bbz, 1e kindje) Lotje02 (3e ronde, 1e kindje) Noorus ( 5e ronde, 1e actieve ronde na vmk, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) Emm82 (1e ronde, 1e kindje) Kiwitje ( 3e ronde, 1e kindje) 9. Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's Moontje77 (7e ronde, 5e kindje) denise23 (8e ronde, 2e kindje) Tamjedebamje (..ronde, 3e kindje) 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) Pompeuske (2e ronde 1e kindje) Julie2012 ( 2e ronde, 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) Tinkerbell26 (6e ronde, 2e kindje) Denise929 (1e ronde, 3e kindje) Kaatje1984 (10e ronde, 1e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) Senna1985 ( ..ronde, 4e kindje) Piccolina (3e ronde, 1e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) Manon77 (5e ronde, 3e kindje) Kimmie84 (1e ronde, 1e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) Linn88 (5e rondje, 1e kindje) Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (4e ronde, 3e kindje) Modelltje (..ronde, .. kindje) 15. Datum-loos Diana75 (18e ronde, 1e kindje) 18. mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) 28-4 Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 70 4 zwanger, 3 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 1 negatieve test, twijfeltest, 4 cyclus van slag, niets doorgegeven