jammer, nog geen extra rolze erbij...sterkte meiden die weer op rood moesten.... Fijne dag! groetjes!
Gisteravond overigens last van mijn borsten, hard en stijve tepels, vanochtend NIKS meer... Is dit normaal?
goedemorgen dames. Dames op rood ontzettend balen en hele dikke knuff hier verder weinig last temp was flink gestegen van 36.7 naar 37.0
zegt dus niks? Gisteravond echt mega gevoelig, aiaiai! Als ik nu druk nog wel, mijn vriend zegt ook dat ze meer 'hangen' en denkt dat de tepelhoven groter zijn, maar zegt ook 'zodadelijk zien we van alles en is er niks'.....
@maybe: jazeker hou ik een plekje vrij! Hopelijk komt je ei snel! @senna: zo, die is inderdaad niet te missen
goedemorgen dames! Rood: jammer maand mei legt elke vrouw een ei! dus hop aan de klus de aankomende maand! Roze: waar blijven jullie??? er moet echt meer roze bij! wachtbankje: hoe houden jullie het vol? ik trok het na 1 dag al niet meer! haha ik hoop dat jullie allemaal zwanger zijn! Hier: hormonen gieren door mn lijf dus ben zo emo als wat.. denk elke keer aan de slechts mogelijke afloop, vanmorgen weer een test gedaan om het af te leren... nou T-streep was donkerder dan de C-streep betekent dat mn hormoon nog steeds stijgt! jeeej
Wanneer je een iets latere eisprong hebt gehad, kan het zijn dat je negatief test. Zijn zat dames die pas op nod positief testen. Ik heb zelf 3 dagen ervoor positief getest, vriendin van mij met zelfde testen pas op nod.
als ik zwanger zou zijn mag ik na mijn positieve test de Feriliteitsarts bellen en moet ik 4 weken daarna komen dus voor mij zal ik snel dan een echo hebben omdat ik al in het ziekenhuis loop! Als je niet bij het ziekenhuis loop moet je gewoon de vk bellen om een afspraak te maken!!
@Suuskie niet zo onzeker zijn, lekker genieten ervan. @Charise klote joh! volgende ronde meer geluk. Goedemorgen maar weer. het is nog zo benauwend hier buiten. heb nog steeds veel buikpijn, nog geen bloedverlies. De vraag is alleen of mijn cyclus wel regelmatig is.. ben pas kort geleden gestopt met de pil dus als ik netjes vrijdag ongi word ben ik eigenlijk wel blij want dan heb ik hopelijk een regelmatige 28dgn cyclus. fijne dag allemaal!! P.s. Komt vriendlief gisteren aan met ovutesten hahaha! "voor de volgende bouwronde" oh oh, mannen.
@kiwii je hebt helemaal gelijk!!! stop die onzekerheid genieten ga ik! Wat schattig die man van jou! zo lief! die van mij durft nog geen eens tampons te kopen laat staan ovulatietesten!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) Suuskie (ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) Charise (2e ronde, 1e kindje) Hartje1982 (5e ronde, 2e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) XxPinkxX (8e ronde, 2e kindje) Kwebbel (2e ronde na mk, 2e kindje) 3. Voortje86 (2e ronde, 1 kindje) Nance89 (4e ronde, 1e kindje) Vivian (8e ronde, 1e kindje) Charlie78 (1e ronde, 2e kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) Kiwii (1e ronde, 1e kindje) Lotus79 ( 3e ronde na ma, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje, 2e maansteen ronde, 8e ovu-test ronde, 4e temp ronde en ronde 0 MMM) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) Sas87 (2e ronde, 1e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) xDanielle (2e ronde, 2e kindje) Alf (2e ronde, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) Lauren84 ( .. ronde, 1e kindje) Jane1981 (3e ronde na bbz, 1e kindje) Lotje02 (3e ronde, 1e kindje) Noorus ( 5e ronde, 1e actieve ronde na vmk, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) Emm82 (1e ronde, 1e kindje) Kiwitje ( 3e ronde, 1e kindje) Mloesie (5e ronde, 1e kindje) 9. Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's Moontje77 (7e ronde, 5e kindje) denise23 (8e ronde, 2e kindje) Tamjedebamje (..ronde, 3e kindje) 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) Pompeuske (2e ronde 1e kindje) Julie2012 ( 2e ronde, 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) Tinkerbell26 (6e ronde, 2e kindje) Denise929 (1e ronde, 3e kindje) Kaatje1984 (10e ronde, 1e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) Senna1985 ( ..ronde, 4e kindje) Piccolina (3e ronde, 1e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) Manon77 (5e ronde, 3e kindje) Kimmie84 (1e ronde, 1e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) Linn88 (5e rondje, 1e kindje) Kwebbelsnoes (3e ronde, 2e kindje) Cygnet2 (4e ronde, 3e kindje) Modelltje (..ronde, .. kindje) 15. Datum-loos Diana75 (18e ronde, 1e kindje) 18. mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) 28-4 Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Totaal: 71 4 zwanger, 4 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 2 negatieve test, twijfeltest, 4 cyclus van slag, niets doorgegeven
Hahaha hij had ze niet gekocht hoor, maar besteld! Denk niet dat hij in de rij gaat staan van de kassa met zijn testjes maar ach, het idee is lief bedoeld! En goed zo!
Hoi dames! Nou het lijkt hier toch een vruchtbare halve maand te zijn zo, al 4 roze dames Mij mag je er ook weer bijzetten. NOD is op 14/05 (eerste dag van onze huwelijksreis ) 2e ronde voor ons 1e kindje. Nou meiden! Succes
Hoi meiden, Ik lees vaak alleen mee. Wat leuk om te zien dat er al roze dames zijn! Ik begin zelf een beetje ongeduldig te worden voor mijn NOD. Helemaal omdat ik al twee dagen hardstikke moe ben, en snel/vaak misselijk ben. Maar ja, ik kan het ook 'zien' natuurlijk...