Hoi meiden. Ben nu net aangekomen bij me zusje.wat is t heerlijk weer zeg.net gedaannog test gedaan. Onzekere trien Haha maar ken er toch echt niet om heen.
Heb hier net alles opgeruimd bedden opgemaakt en kreeg het weer veel te warm ben maar even gaan zitten en nu heb ik weer felle steken links onderin mijn buik doet echt wel pijn
Ik ben net terug van een lang weekend weg... Met jetlag en al . We hebben de afgelopen week ( ruim ) veel geklust en ook op de dag waarvan ik vermoedde dat ik mijn ei had. Gisteren zou de innesteling plaats hebben kunnen vinden... Niet veel van gevoeld, maar sinds vandaag wel erg misselijk ... Moest net rennen naar de wc ( wist me wel op het nippertje in te houden - adem in, adem uit ). Ook ben ik een beetje emo... Als in... Tranen met tuiten kunnen huilen om een foto van een demente dame die een advocaatje eet... Het moet niet gekker worden. Fingers crossed dat het raak is deze ronde. Maar we zullen zien. Ik verwacht mijn NOD rond de 10e. En ik ga deze keer mijn uiterste best doen om pas op of na mijn NOD te testen
Duidelijker kan niet hartje Hahaha. Hier heb ik echt het gevoel dat het raak is! Af en toe ongi krampjes maar niet pijnlijk. Ook mijn borsten tintelen af en toe maar ook weer niet pijnlijk! Ik ben alleen maar aan het hopen en droom van 2 streepjes Hahaha. Nog even afwachten tot het weekend! Fijne dag allemaal!
@Zwangeren: gefeliciteerd! @ongestelden: balen en succes voor de volgende ronde! Hier kan ik op het wachtbankje.. altijd een lastige tijd maar goed, gelukkig erg druk met werk en verjaardag (man a.s. vrijdag en kind a.s. zondag) dus de tijd zal wel snel genoeg gaan. Ik 'mag' van mezelf altijd 2 x vroeg testen en dan is het 'op'.. Dit keer heb ik 123thuistesten (6 dagen voor NOD).. ben heel benieuwd.. ook wel erg spannend want ik weet bijna zeker dat ik in maart wel bevrucht ben maar dat het toen niet 'gehouden' heeft.. dat kan een flink nadeel zijn van vroeg testen. @Tattoo.. niet mijn smaak sorry
@cygnet. Wat jij zegt klopt idd. Vroeg testen niet goed is.ik had dat dus 2maanden geleden vroeg getest.positief helemaal blij en op mijn nod dag toch ingesteld geworden. @melanie. Ik hoop t zo van harte voor je. Vaak.zit je gevoel goed hè.attahns dat heb ik wel. Ga voor je duimen ook voor de andere
Hier inmiddels aan het vrezen dat m,n ei weg blijft, heb altijd een cyclus van 30 dagen, ook na curretage na 30 dagen echte ongi gehad. En nu nog geen posi ovulatietest te zien
@maybe.. hopelijk toch gauw een ei! hier weinig nieuws... voel ook niets meer sinds de krampen afgelopen week... gewoon helemaal niets, geen bloedverlies, geen zere borsten, geen krampjes.. niks nadaa noppes... verwacht ongie tussen maandag en vrijdag... dus we wachten rustig af..VL is de oudste aan het ophalen die is tot zondag bij ons, -smoeder komt vanmiddag ff langs en morgen mijn ladysnight. Heb hier echt zin in.. gezellig met een club meiden en trildingen hahahahaha
@maybe.. dat gaat wel goed komen morgen, er zitten een aantal "preutse" dames bij die dit niet gewend zijn dus die zullek morgen heerlijk te grazen genomen worden. Normalite hebben zij een grote mond, maar puntje bij paaltje niets gewend. Dus morgen bij thuiskomst hebben zij iets te vertellen aan hun hubby hahaha
@missiej: ja leuk is dat altijd he.. z,n grote mond en dan ineens zo verlegen als het maar zijn kan... hier een ovu test met een duidelijk zichtbaar 2e streepje.. alleen een hele donkere penstreep aan het eind van de teststreep :S vaaaaag
Zooooo weer ff bijgelezen! Gaat hard zeg haha Maybe wat een mooie tattoo! Doet zetten veel zeer? @ zwangeren GEFELICITEEERDD!!! @ Ongi's balen!! Dikke knuf en op naar de volgende ronde xx
@tattoo, Supermooi. @meiden die ongi zijn, Balen, dikke knuffel voor jullie en op naar de volgende ronde. @roze, Gefeliciteerd!! Hopelijk komen er nog een hoop bij @leeftijd, Ik ben 29 en wordt dit jaar 30 en mijn mannetje is 34. Zometeen weer naar mijn werk, eens zien hoe druk het is. Daarnaast superblij want mijn mannetje heeft een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek
Keetje wat kletsen jullie veel, ik kan niet overal op reageren want ik zit op mijn werk. Ik ben een beetje misselijk en mijn wcpapiertjes zijn brandschoon Vooralsnog dus nog heel veel hoop. Testen ga ik echt nog niet doen, ik heb 100 keer liever bloedverlies dan zo'n omowitte test bedacht ik me net. Dit is veeeel leuker zo
Hier een heel erg opgeblazen gevoel en heel moe, maar zit weer in de nachtdiensten dus kan ook gewoon mn ritme van slag zijn. Verder hou ik vol dat ik nu nog niks kan voelen. We tellen gewoon af
@Maybe: Was ie zaterdags met de verjaardag van je zoontje toen niet positief? Maar omdat ie met opdrogen lichter was denk je dat ie negatief is? Nou ik ga ff GTST terug kijken op de lap en dan een cake maken en ff met de stofzuiger door het huis heen
hy meiden, wat duurt het wachten lang zeg. Er gebeurt van alles hier maar kan het maar niet plaatsen. Al 4 dagen pijn in mijn onderbuik en rug. Gevoelige opgezette borsten, misselijk en stront verkouden. Helaas nog even geduld hebben aangezien testen geen zin heeft nu. voor de zwangere meiden, VAN HARTE GEFELICITEERD. Voor de ongi's, balen maar op naar de volgende ronde