NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Maar ik zie hem wel hoor

2. tamjedebamje

tamjedebamje Actief lid

10 jun 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie hem niet op dit beeldscherm, maar is ook niet zo'n goed beeldscherm, niet echt helder.
    Je bent ook nog wel beetje vroeg, dus kan heel goed dat de streepjes dan nog heel licht zijn. Ik hoop het voor je

3. ik zie hem ook.
    maar gezien dat de kleur niet echt roze is maar grijzig en geen breed streepje hoe licht ook en weinig oplicht in het negatief vrees ik dat het een indroger is :(

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

hier ook terug van weggeweest... 't was een beetje enorm veel om bij te lezen hoor...

zwangeren: GEFELICITEERD en geniet ervan.
    wachtbankjes: ik duim voor jullie allemaal!!!
    negatieve testers: geen bloed geeft moed dames!
    rode dames: balen zeg... Op naar de volgende ronde...

Hier wederom last van ongi... 11 Dagen ongi geweest, daarna 4 dagen niets en toen weer ongi en heb er nu af en aan nog steeds last van.
    Ik heb de FEM-poli gemaild en de opmerking die ik kreeg was: eerst maar afvallen en dus afwachten... Ja sorry hoor.. maar hier kan ik toch niets mee?
    Ik ben constant moe, af en toe duizelig en ik wil dat hier gewoon wat aan gedaan word... Ik ga dus morgen de huisarts maar even bellen, want ik word hier gewoon echt moedeloos van...Ik heb gewoon weer precies hetzelfde als waarvoor ik toen ik 16/17 was aan de prikpil moest...

Vanmiddag het speelkleed (auto) voor J.oshua binnengekregen, dus de vloer meteen nog maar een keer gestofzogen en gedweild en ook meteen het kleed gestofzogen.

5. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik zie wel iets maar je bent nog wel erg vroeg hoor. Ook al was het wel wat kan je nog steeds gewoon ongesteld worden, dus er is niks van te zeggen nu.
    Ik ga zo maar eens naar bed, morgen weer werken.

Balen meiden die ongesteld zijn geworden, de lijst is me veel te rood aan het worden :(

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb vandaag toch maar testen gehaald, maar twijfel of ik het wel eerder dan mijn NOD zal doen.

Wat iemand al zei een witte test lijkt me nog erger dan vandeweek ongesteld worden...

7. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    he mamavanjoshua balen zeg dat de ongi niet op wil houden....lekker gevoelloos dat mens van de fempoli...hoop dat de huisarts iets normaler reageert...

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ MissM: ja dat was de assistente, die had 't wel even iets tactischer mogen zeggen. Ik heb ook tegen haar gezegd: "Zeg maar tegen de arts dat ik 23 mei geopereerd word, dan weet zij wel wat ik bedoel."
    Dus als 't goed is weet zij nu ook wat ik bedoel hahahaha... Ze heeft alles, maar dan ook alles in februari genoteerd dus ja...

9. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    @ Susq balen zeg!!
    @ Melani ik zie niks, maar je bent ook vroeg natuurlijk!!!

Hier hele gekke pijn onderin mn buik, soort krampen, maar ook weer niet, heb mn broek maar open gezet hahaha. Is ook helemaal wat opgezet.
    Enige wat ik kan bedenken is dat dit een innesteling kan zijn, nou dan graaft ie zich goed vast zeg pffff

Nu eerst maar naar bed, ff lekker rustig liggen.

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamavanjosh: wat balen zeg..!!

@susyq: ohnee he..!!! knuff meid..

@melanie: zie wel iets maar wel erg dun

@hier helemaaaaaal blij met de overwinning van feyenoord hihi

en denk toch eindelijk m,n ei gevonden aldanwel met een penstreep ovu test.. raar trekkend gevoel in m,n onderbuik en heel waterig doorzichtig slijm..:D

11. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier vroeg ik net aan mijn ventje of hij iets ziet aan me boobs omdat ik vind dat mijn tepels precies groter zijn geworden :D en wat zegt het ventje: aan u tepels zie ik niks ma zie wel dat u boobs gegroeid zijn hahaha zei tegen hem gij ziet spoken daar merk ik nu eens niks van

12. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    @mamavanjoshua ja altijd leuk assistentes helaas wordt er volgens mij te vaak gedacht van oh daar heb je er weer zo 1. ja wat doe je eraan behalve soms stalken....het heeft mij ook een keer (niet zwangerschapsgerelateerde dingen) 15 bezoekjes aan de huisarts gekost voor ik een keer naar het ziekenhuis werd doorgestuurd...bijzonder frustrerend...

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik verwacht dat ik de huisarts me morgen wel tussen 12 en 13 uur terugbelt, of dat zij het overleggen met de huisarts (bel morgen om 8 uur meteen) en dat ik dan na 14.00 uur terug moet bellen...

14. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    ja en anders gewoon drammen volgens mij kan het nooit goed zijn om zo lang ongi te zijn voor je energie en ijzerlevel niet...

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Nee daarom... ik snap dan ook niet dat ze me zo op deze manier afwimpelt...
    Mijn moeder zei ook al, voor 't zelfde geld heb je nu bloedarmoede...

16. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    chronisch PMS denk ik....

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Chronisch PMS???

18. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    chronischchagherijnig omdat je ongesteld moet worden...hihi..dus niet een paar dagen voor je ongi maar de hele maand een chagerijnig mens....

19. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16

Gewoon blijven bellen als je niets hoord. Vastbijten als een pitbull ;)

Ik ben ook te zwaar maar is wel heel makkelijk om alles hierop te gooien. Gelukkig is mijn huisarts zelf een "big momma" met 6 kinderen HiHi! :D

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Oké...ik heb het dus wel gedaan!

En ik zie echt een heel licht streepje! Pffff vreselijk...nu wordt ik alleen maar nog ongeduldiger...

Ik weet niet hoe ik een foto kan plaatsen vanaf mijn telefoon...

Deel Deze Pagina