@ MissM: ooow hahahahaha, nou daar heb ik geen last van hoor. Ben er gelukkig niet chagrijnig van, ben ik nooit als ik ongi moet worden, maar ben er nu gewoon klaar mee... @ Nathalias: Ja ik ga morgen gewoon de huisarts bellen en desnoods verwijst hij me maar weer door naar de gyn, dat zij verder gaan kijken... Ja dat vind ik dus ook... ze gooien alles maar op je gewicht, terwijl dit lang niet altijd zo is... Ik heb nu gewoon precies hetzelfde als toen ik als kind ongesteld was. En ik kan je vertellen dat ik toen echt niet te dik was hoor...
@ Susyq, wat ontzettend balen meis! Hele dikke knuffel voor jou en ik ga nóg harder duimen voor een mooie 11e ronde! @ Lotus, hier denk ik ook wel eens aan hoever ik nu geweest zou zijn als ik geen MK had gehad, maar dat probeer ik snel weer uit mn kop te zetten @ Melanie, ik lijk iets te zien, maar vind hem nog niet roze Wat is dat toch met al die vroegtesters hier?! Is niet goed voor me hoor! @ MamavanJ, wat een lange ongi zeg! Benieuwd wat de HA ervan gaat zeggen! @ Sarah, dat van die witte test en ongi zei ik En daar blijf ik nog steeds bij. Jij kon je toch niet inhouden dus?! Hoop dat het een mooie dikke vette streep gaat worden! Ik duik hier zo bed in en ga lekker blijven negeren
hey meiden, ik heb geen tijd om vanaf pagina 108 bij te lezen! Zoals ik een aantal van jullie zullen weten heb ik vandaag mijn broer opgehaald, van het vliegveld nadat zijn vrouw hem naar 11 jaar de bons heeft gegeven! Wat betrerft een eventuele zwangerschap daar durf ik niets over te zegen, ik ben wel aardig misselijk de laaste twee dagen en heb ik een vreemd gevoel in me buik, maar misschien is dat ook wel van alle spaningen! Ik weet het niet! Nog een paar dagen! we wachten het af! Liefs
Leuk dat er tenminste door 1 iemand gereageerd wordt! Haha! @noorus...ja ik dacht...ik doe het gewoon...omdat ik me echt mezelf niet voel. Maar ja..het was echt licht...dus wie weet is het gewoon niets. Ik zal het dit weekend wel zien! Eigenlijk ben ik dus nog geen steek verder!
@ Sarah, begrijp je wel hoor, maar probeer mezelf altijd die onduidelijkheid te besparen. Daarom test ik ook liever na NOD zelfs... Heb zoiets: wil gewoon een duidelijke streep zien (niet dat halve werk ) En moet mezelf blijven zeggen, als ik nu zwanger ben en alles blijft goed gaan, ben ik dat over een week ook nog wel Ben benieuwd wat dit weekend jou brengt!
Ja ik was bij de zwangerschap van Finn echt wel geduldig(er). Toen heb ik op mijn NOD getest. Die test was ongeveer net als deze. Ik heb hem er nog bijgepakt, voor zover je dat nog kan vergelijken hahaha! Maar ja...ik kreeg net natuurlijk pijn in mn buik...dus wie weet word ik nog wel gewoon ongesteld. Of alles houdt me voor de gek! Hahaha!
sarah84@ spannend hoor! Maar ik heb de ervaring dat een streep echt een streep is, hoe licht ook. Je hebt met avondureine getest neem ik aan?? In ieder geval zal ik het morgen of overmorgen nomaals doen dan. Spannend hoor! Ik moet nog tot volgende week woensdag, maar denk dat ik er zondag een testje tegenaan ga gooien. Vind wel spannend. Heb dezelfde kwaaltjes als bij mij 2de zwangerschap, paar dagen na de eisprong steekjes en dan geen kwaaltjes meer. We wachten het af, vind wel spannend.
Ik heb bij kruidvat alleen een lijntje gezien toen ik echt zwanger was. Mijn eerste streepje was ook zo licht als deze.
Pffff...krijg gelijk de zenuwen! Hahaha! Bij Finn was de eerste test, ook van kruidvat, ook zo. En ik heb het idd met avondurine gedaan. Om half 11 ofzo. Heb net toch maar even mijn man gebeld, die is aan het werk en hij had eigenlijk gezegd dat ik een week nadat ik ongesteld zou moeten worden maar pas moest testen (grapjas!) Hij moest lachen toen ik zei dat ik me niet in had kunnen houden! Hahaha! Dus nu ga ik zaterdag of zondag nog maar testen, als ik niet ongesteld ben geworden. Spannennnnnndd!
Dit heb ik dus ook. Ben niet vooruit te branden...voel mee weeïg in mn maag en heb weinig geduld. Ook met Finn...dus daar probeer ik me niet te laten kennen en gewoon normaal te doen. Gisteren heb ik serieus op de bank liggen slapen terwijl hij filmpje keek. Dat gebeurt normaal nooit! Dus vandaar dat ik wilde testen! We zullen zien! Ik houd jullie op de hoogte! Oh en ik heb last van pukkels...haha!
Goedemorgen dames. Fijne dag vandaag! Ik hoop dat de rode monsters wegblijven vandaag, gelukkig heb ik afleiding op mijn werk.