Voor alle zwangeren: GEFELICITEERD! Voor alle meiden op rood.... Balen! En alle wachtenden: ik wacht mee Mag ik vragen wat MMM is? Zie het in het overzicht staan, en eerlijk gezegd geen idee wat het is... F een update vanuit hier:Eigenlijk nergens last van, niks te voelen alleen... Grote borsten WOW, puilen uit de bh, maar geen pijn, alleen een gevoelige tepel. Herkennen jullie dit?
Ik kom even binnenvallen hoor, lees afentoe wat mee Julie, MMM is Malle Medische Molen Mijn NOD is 6 of 7 mei, dus vandaar dat ik een meelezer ben
ahaaaaa.... ik heb er nachten niet van kunnen slapen, hahahah Blijft me dan bezig houden he... MOET ik het weten. Maar op zich best logisch, zelfde geldt voor kv2v5, heb ik ook 2 dagen over na moeten denken Heb jij ook al dikkere borsten?
hihih ik heb er ook ff over gedaan hoor voordat ik het allemaal wist. Hou op schei uit! Bijna al mijn bh's passen niet meer! ze vallen er gewoon uit !! Verder ben ik continue moe, rugpijn, afentoe krampen, HONGER!, droom veel en raar, en erg strijdlustig naar mn vent. Ben aan het twijfelen of ik zal testen vandaag...
ik heb ook weinig iets te melden tot nu toe. Wel borsten en tepels doen steeds meer pijn, maar verder niks...
mijn borsten doen ook niet echt mega zeer, en staan ook niet heel strak, maar wel groter, en net met douchen ADERS! Zelf mijn vent zei t!
mijn borsten zijn gewoon HARD echt niet normaal. Mn rug is killing me, ga zo ook maar even douchen maybe wel lekker iets warms op mn rug. Aders zijn wel een goed teken
Zo even wachtn op manlief en dan met me grote knul naar de mac.. kleine knul is logeren.. verder nog heel ongeduldig 19 dagen wachten haha
Hier ook veel afscheiding! Ook af en toe krampjes maar ninet extreem.. boh, ik verveel me de hele dag dood (ookal ben ik bezig hahaha) heb geen geduld om te wachten tot het weekend of erna!
Hier vandaag niet zo lekker voelen misselijk ligt in mn hoofd duizelig steken in borsten voelen zwaar aan. dat zegt allemaal niks hoor denk dat ik gewoon een griepje krijg na 14 rondes geloof ik niet meer in mn lighaam
Hoi meiden, Elke ronde denk ik weer dat ik minder ongeduldig en gestresst ben en dan die week voor NOD......spanning is weer killing! Die laatste week nekt me gewoon telkens. Ik voel de spanning oplopen en zie mezelf in gedachten bij elk steekje wat ik voel de babykamer inrichten.... Pffff wat kan een mens zich gek maken
Spannend kiwi! Melanie, ik zie dat jij ook nog 4 dagen moet wachten, duurt lang he? Gesin, good luck! ik zal duimen voor je Nathalias, Ja een mens kan zichzelf helemaal knetter maken... Hoop dat het snel raak ik voor jullie!
Ik hoop elke keer weer voor de dames dat ze zwanger zijn! Voor mezelf.. wij zijn nu niet bewust bezig om zwanger te worden, maar hebben deze keer een ongelukje gehad. (zou dus wel heeeeel veel geluk zijn mocht het zo zijn) Toch hoop ik het stiekem heel erg