@Susieq & Troela: ik heb precies hetzelfde.. vriendin vertelde na mijn miskraam dat ze net zover is.. ik ben echt super blij voor haar, maar toch bekuipt me af en toe het gevoel van extreme jaloesie.. waarom zij wel en ik niet? Bij hun 1e ronde gelijk raak, bij ons na 1,5 jaar nog steeds geen gezond kindje in de buik... Ik probeer telkens tegen mijzelf te zeggen: niet zo denken, slecht voor je karma... maarja die is toch al slecht anders had ik geen 2 MK gehad.. pfff En iedereen die nu om me heen verkondigen dat ze zwanger zijn, ik krijg daar af en toe een steek van in mijn maag.. en dat gevoel wil ik los laten.. hoe doen jullie dat? Ik ben niet verbitterd (nog niet) maar toch wil ik wat positiever zijn soms.. hoe doe je dat?!
Herkenbaar hoor. Ik ben ook behoorlijk jaloers! Niet dat ik het een ander niet gun maar ik gun het mezelf net ietsje meer... Jij hebt ook al behoorlijk wat voor je kiezen gehad zo te lezen. Pfff, heftig zeg. Maar goed tips om niet verbitterd te raken heb ik niet echt. Ben best positief ingesteld en ik vind van mezelf dat ik gewoon jaloers mag zijn. Jaloers is niet perse slecht als je begrjipt wat ik bedoel....als je met de jaloezie maar geen nare dingen gaat doen of zeggen. Dus laat die jaloezie gewoon toe en geloof in je zelf! Hups, en nu zwanger worden maar
even snel want het eten staat op @maybe, beterschap! @lievemamatrix, fijn toch dat je zo'n leuke reactie kreeg @susyq, hele grote knuffel voor jou! oh aardappels koken over, misschien tot vanavond!
Hoi meiden! Kom me ook hier weer aanmelden! NOD 12 mei, 5e ronde, 1e kindje Moet ik me zelf op de lijst zetten of is er iemand die de lijst bij houdt?
goedemorgen dames! hoe gaat het met jullie?? hier niet zo best, manlief komt gister met de mededeling dat ie nog een tijdje wil wachten voor een 3e, we moeten binnen nu en anderhalf jaar gedwongen verhuizen omdat onz huis word gesloopt en meneer wil ook graag een andere auto nog en nog veel meer dingen. Hier hebben we het al uitgebreid over gehad en nu krabbelt meneer teru ( ben zo ontzettend van slag en teleurgesteld, weeteven niet meer wat ik moet ((((
Is er nog een barkruk vrij?? Met een cyclus van altijd 30 kan ik alvast melden dat we 14e mogen testen! Nu nog maar dag 1 van ongi
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) 3. Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Voortje86 (2e ronde, ? kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) 9. Suuskie (11e ronde, 1MA, 1VMK, ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) 15. Datum-loos Totaal: 36 zwanger, ongesteld, vlindertje, 1 MMM, negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven
Wat balen mied, kan me voorstellen dat je verdrietig en teleurgesteld bent. Hebben jullie al zicht op een ander huis als jullie uit dit huis weg moeten? Misschien nog eens goed voor gaan zitten om te praten en als hij nu echt nog niet wil een datum afspreken dat jullie er echt voor gaan, zonder terug te krabbelen om wat voor reden ook...
Wat een nare situatie mamalu, ik hoop dat jij en je man er uit komen. En inderdaad, zou een goed gesprek geen opheldering kunnen geven? In ieder geval veel succes! En voor de rest natuurlijk iedereen een heel fijn weekend gewenst!!
@pinkelientje echt duidelijkheid wanneer we verhuizen is er niet, kan over n maand maar kan ook zomaar nog anderhalf duren" we hebben het er heel uitgebreid al over gehad en wilden er allebei voor gaan, maar snap ook wel dat het heel moeilijk is als we opeens te horen krijgen dat we moeten verhuizen en ik zou wel zwanger zijn, maar krijg nu allemaal argumenten te horen dat het toch wel moeilijk is een 3e (we zijn natuurlijk al gezegend met 2 gezonde jongens) en dat we dan niet op vakantie kunnen en n andere auto blabla, ik zelf ben gewoon niet materialistisch, dat zijn dingen die ik niet heel belangrijk vind, en waar er 4 eten kunnen er ook 5 eten denk ik dan maar zo. pfff vind het heel moeilijk en ben gewoon heel teleurgesteld, vorige maand zijn we er helemaal voor gegaan en toen mocht het niet zo zijn, en nu dit?? ben gewoon heel verdrietig en weet het gewoon even niet meer en eigenlijk ben ik ook heel boos! sorry voor mijn gezeur maar moest het even kwijt! sorry! Zijn jullie nu bezig voor n 1ste kindje?? xxxx
@Strijkkraal ja we moeten zowieso eens heel goed en rustig gaan praten, maar voel me eigenlijk n beetje in de maling genomen want vorige maand zijn we er volop voor gegaan en waren beiden teleurgesteld dat het niet zo mocht zijn en nu dit/?!!??!! en ben bang dat als ie zometeen weer van mening veranderd ,pffff mannen grrrr jij ook n heel fijn weekend! het zonnetje schijnt iig
@Suuskie: Als ik weer eens op FB lees dat er iemand zwanger is of te horen krijg, dan kan ik wel janken. Gun het ze ook super erg. Maar het is idd wel de vraag waarom zij wel en ik niet?! Bij mij wisten een aantal mensen het wel en als ze dan vragen 'was je snel zwanger?' En ik dan zeg ja, 2e ronde. Dan zeggen ze meteen, dan zul je nu ook zo wel zwanger zijn! Pfff daar kan ik nu al helemaal ff niet naar luisteren. Ik mag ook eigelijk niet zeuren, ik zit nu in ronde 4. Maar toch je wilt iets heel graag en het lukt niet, dan baal je toch elke maand! Ik doe er eigelijk niks aan. Vind net als wat Susyq zegt. Je mag best jaloers zijn als je er maar geen nare dingen mee doet!! Het is toch een gevoel en je doet er niks aan (denk ik dan). @Maybe3: Al wat opgeknapt? Beterschap! @Mamalu: Ow dat is idd niet leuk om te horen. Hoop dat als jullie nog eens een goed gesprek hebben, dat jullie eruit komen.
Hoi meiden, Even een vraagje: Net even een ovutest gedaan en ik schrok er eigelijk van Ik gebruik nog niet zo heel lang ovutesten maar hij is nu wel donkerder als de controle streep. Dat heb ik vorige maand na mijn mk niet gehad? Iemand hier verstand van? Of moet ik dat even in het andere topic vragen? Ik heb normaal een cyclus van rond de 35dagen. Dan zou ik nu op 30dagen zitten en heb ik mijn NOD dus 28 april.
Wat herkenbaar hier de verhalen, ook ik ben best wel jaloers als ik hoor als andere mensen bevallen zijn of zwanger zijn! Het is niet zo dat ik elke maand als ik ongesteld geworden ben erg down ben heb wel zoiets van het komt wel goed maar toch bij het nieuws van anderen denk ik wel dit wil ik ook!!! Volgens mijn vriend moet ik gewoon geduld hebben en komt het vanzelf eerst moet die pil troep het lichaam uit haha ben in september gestopt
@troelaa: volgens mij duidelijk positief! ik zou zeggen: aan de slag vandaag!! Ik ben ook heel aardig voor iedereen die zwanger is of gaat bevallen, niemand zal aan mij merken hoe ik er zelf mee worstel. Moet het inderdaad mezelf ook gewoon toestaan om jaloers te zijn.. Juist door dit proberen niet te zijn lijkt het wel erger te worden.. Maar goed, ik hoop binnen nu en een week ook een positieve ovutest in mijn handen te hebben en dan maar hopen dat eitje en zaadje elkaar vinden!! whieee eigenlijk moeten we gewoon genieten van het zwanger proberen te worden! @mamalu: wat ontzettend lastig! mijn vriend moest in het begin ook erg wennen aan het idee... maar draaide na een half jaar bij, en nu wil hij niets lievers.. hij is aangestoken door het babyvirus! Hopen dat je man gewoon even wat denktijd nodig heeft en volgende maand of erna er wel voor wil gaan.. Mannen zijn in het algemeen veel praktischer ingesteld.. dat zit in hun natuur. Willen het liefst alles op orde hebben voordat je zwanger wordt... terwijl ik denk: al woon je in hutje op de hei dan kan het nog! Geef hem even de tijd.. klinkt super lastig want het liefst willen we gisteren nog zwanger zijn, maar als je er allebei 100% achterstaat is het veel leuker om zwanger te worden.. Sterkte!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) 3. Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Voortje86 (2e ronde, ? kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) 9. Suuskie (11e ronde, 1MA, 1VMK, ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) 15. Datum-loos Totaal: 37 zwanger, ongesteld, vlindertje, 1 MMM, negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven Mezelf even bij jullie op de lijst gezet, mag vandaag beginnen aan ronde 8, iedereen veel succes!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥ 1. Boucytigger (3e ronde, 1e kindje) Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje) Marly87 (4e ronde,1e kindje) Mizz bunny (2e ronde 1e kindje) 2. Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje) WenndiiY (1e ronde, 2e kindje) 3. Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje) Voortje86 (2e ronde, ? kindje) 4. Missm (8e ronde, 1e kindje) 5. Sarah8 (ronde 2, 2e kindje) Susyq (10e ronde, 1e kindje) Mompelientje (12e ronde, 1e kindje) Veritas87 (2e ronde, 1e kindje ) Hanneske (4e ronde, 2e kindje) Jennyc (1e ronde, 1e kindje) Mamalu (2e ronde, 3e kindje) 6. Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje) MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje) Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje) Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje) 7. Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje) 8. Pin (1e ronde, 1e kindje) 9. Suuskie (11e ronde, 1MA, 1VMK, ronde 2 na laatste MK, 1e kindje) Nathalias (7e ronde, 1e kindje) Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's 10. Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje) LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje) Gesina ( 14e ronde, 1e kindje) Biancs (4e ronde, 1e kindje) 11. Loon28 (6e rondje, 1e kindje) 12. NoLi (5e ronde, 1e kindje) RHR1985 (ronde 8, 1e kindje) 13. Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje) Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje) Masami (10e ronde, 3e kindje) 14. Evie10 (2e ronde, 1e kindje) 15. Datum-loos 18. mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje) Totaal: 38 zwanger, ongesteld, vlindertje, 1 MMM, negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven Mezelf er even opgezet. Ik lift even met jullie mee, omdat ik een aantal meiden hier ken. Mijn NOD is 18 mei, maar wil gewoon graag hier mee kletsen, dus heb ik 18 mei er ff bijgezet . Vandaag ongesteld geworden, dus 't word weer spannend deze maand...
Welkom nieuwe kletsers.. en welkom terug mensen uit vorige NOD forum.. Ik heb een dubbele afteller in m,n banner.. Mijn EI is namelijk op de verjaardag van m,n oudste knul