NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door bouncytigger, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

En mamavanjosh: Je mag gewoon hiermee kletsen hoor:D

2. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hmm dan moet ik verhuizen naar het NOD eind april. Ben wel blij dat ik hem nu een aantal dagen eerder heb gehad. Scheelt ook met wachten tot NOD. Ben erg ongeduldig. ;)

Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend?

3. Pin

Pin Lid

4 mrt 2012
    71
    0
    6
    Gelderland
    Nou, inderdaad! Ik kan me helemaal voorstellen dat je jaloers wordt op iemand die zwanger is!
    Heb dat zelf ook al een tijdje, ik wil al wel even voor een kindje gaan, maar mijn man wilde liever nog even wachten (tja, it takes two, zullen we maar zeggen!). Maar als er dan een vriendin of collega vertelde dat ze zwanger was voelde ik ook wel een steek in mn buik :( ook al laat je dat dan niet merken aan de zwangere, natuurlijk!
    Nu maar hopen dat het voor ons allemaal ook snel raak mag zijn!

Liefs

4. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    Ik merk soms ook wel enige jaloezie maar ik heb eigenlijk er meer moeite mee dat mensen zich zo met me bemoeien. Ik ben namelijk 32 en ga voor ons 1e kindje. Ander mensen weten natuurlijk niet dat we bezig zijn en gaan er van uit dat als je niet zwanger bent je dan ook wel niet bezig bent voor 1. Dus dat mag je dan elke verjaardag aanhoren...echt heel vermoeiend en ook hoe langer het duurt hoe pijnlijker het wordt. Wel heb ik dat wanneer ik op het wachtbankje zit ik het gevoel af of alle moeders met baby's hebben afgesproken om mij voor de voeten te lopen...hahaha mijn man moest erg lachen toen ik deze paranoia gedachte met hem deelde...;)

5. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0

Erg he.. Niet van de jaloezie maar dat je ineens overal zwangeren ziet of mensen met kinderwagens.. Ze lopen inderdaad voor je voeten.. en als het een beetje knap weer is, dan lijkt het net alsof ze ALLEMAAL naar buiten komen.. De zwangere buiken schieten ook als paddenstoelen de grond uit (bij-wijze-van..) Gisteren in de friettent kwam er een stel met een pasgeborene achter mij zitten.. Dat kleintje staarde mij dus de hele tijd aan.. grmpf. Terwijl dat ik het iedereen gun hoor!!! Maar toch...

Er zijn maar weinig mensen die weten dat we bezig zijn. Van onwetenden krijg je ineens te horen bij een gesprek over de geboorte van een achternichtje van ruim 9pond: ja wacht maar tot dat jullie aan de beurt zijn... :x:x Of dat iemand zegt: ja nou jullie nog! Heb vooral moeite met mensen die denken dat het allemaal ff lekker makkelijk gaat. Ik ben al bijna 3 jaar van de pil, 60kg afgevallen en ze gaan er vanuit dat je ff zwanger raakt... nou dat valt vies tegen! Ik vind het wel erg fijn om te weten dat er meerdere dames hier zijn die het gevoel delen :).. Het is echt allemaal wel voor ons weggelegd, de vraag is alleen wanneer!

6. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Dat vraag ik me ook af !! :)

7. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Biancs 60kg afgevallen??? wow wat extreem knap!!!!

Het is idd echt zwangeren tijd, overal zie je dikke buiken lopen!!!

8. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    ik moet ook mijn NOD opschuiven naar 1 mei!!! vanmorgen positieve ovulatietest!!! een week eerder dan verwacht! ben blij dat ik toch eerder ben begonnen met ovutesten! straks had ik hem gemist!
    Meteen aan de slag gegaan :)

mensen kunnen zeer gevoelloos en onwetend reageren.. Toen wij 2 jaar geleden in ons nieuwe huis kwamen wonen, was er een ware babyboom in de straat.. 6 buren zwanger, iedereen: zo wanneer zijn jullie aan de beurt?? dus toen heb ik elke keer gezegd: nou kijk uit als je dat soort opmerkingen maakt naar mensen (in t algemeen) want misschien is diegene wel allang bezig en lukt het niet..
    Nu twee jaar later is iedereen al aan een tweede leg begonnen en wij hebben nog geen beeb...:x

Bij ons wist in eerste instantie niemand dat wij bezig waren, tot ik vorig jaar zwanger was en na 13 weken een MA had.. we hadden het net een beetje aan iedereen verteld.. dus sinds dec krijgen we wekelijks te horen: en ben je al zwanger??? ehm no pressure!!!

Dus ik lieg dat we ff pauze hebben genomen... ben klaar met die opmerkingen... heb ook bijna niemand verteld van de tweede vmk.
    EN ik blijf geloven dat het voor ons allemaal is weggelegd dus dames: op naar roze in mei!!! :)

9. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    ♥ NOD-lijst 1 t/m 15 mei 2012 ♥

1.
    Boucytigger (3e ronde, 1e kindje)
    Shiva1986 (5e ronde, 1e kindje)
    Marly87 (4e ronde,1e kindje)
    Mizz bunny (2e ronde 1e kindje)
    Suuskie (11e ronde, 1MA, 1VMK, ronde 2 na laatste MK, 1e kindje)
    2.
    Sukke (4e ronde, 1e in MMM, 2e kindje)
    WenndiiY (1e ronde, 2e kindje)

3.
    Troelaa (4e ronde, 2e ronde na mk, 1e kindje)
    Voortje86 (2e ronde, ? kindje)

4.
    Missm (8e ronde, 1e kindje)

5.
    Sarah8 (ronde 2, 2e kindje)
    Susyq (10e ronde, 1e kindje)
    Mompelientje (12e ronde, 1e kindje)
    Veritas87 (2e ronde, 1e kindje )
    Hanneske (4e ronde, 2e kindje)
    Jennyc (1e ronde, 1e kindje)
    Mamalu (2e ronde, 3e kindje)

6.
    Mamavand, (9e ronde na 2 mk laatste mk betrof partiële mola zwangerschap, 2e kindje)
    MamaVanSimone, 3e ronde na MK, 2e kindje
    jolan0 (4e ronde na mk, 2e kindje)
    Dienares (1e ronde na vmk ?e kindje)
    Melanie1986 (2e ronde na mk, 2e kindje)

7.
    Vlinder14 (4e ronde met clomid, 1e kindje)

8.
    Pin (1e ronde, 1e kindje)

9.
    Nathalias (7e ronde, 1e kindje)
    Missiej (11e ronde, 2e kindje) 3 mk's

10.
    Orchideetje ( 3e ronde, 2e kindje)
    LieveMamaTrix (2e ronde, 1e kindje)
    Gesina ( 14e ronde, 1e kindje)
    Biancs (4e ronde, 1e kindje)

11.
    Loon28 (6e rondje, 1e kindje)

12.
    NoLi (5e ronde, 1e kindje)
    RHR1985 (ronde 8, 1e kindje)

13.
    Pinkelientje (4e ronde, 1e kindje)
    Maybe3 (2e ronde na MK 3e kindje)
    Masami (10e ronde, 3e kindje)

14.
    Evie10 (2e ronde, 1e kindje)

15.

Datum-loos

18.
    mamavanjoshua (5e ronde (14 maanden), 2e kindje)

Totaal: 38

zwanger, ongesteld, vlindertje, 1 MMM, negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@suuske: ik had ook een vraag over m,n ei. m,n laatste ei was 6 april. Maar m,n menstruatie (na curretage) begon de 13e 7 dagen later dus. Hoe zit het dan met m,n eisprong deze cyclus ongever aangezien de laatste een beetje vertraging heeft gehad..??

Ook andere die een idee hebben?

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hoi meiden,

vinden jullie het goed als ik me aansluit bij mamavanjoshua bij datum loos. Vind het eigelijk wel leuker om hier mee te blijven kletsen.

12. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

@Maybe: Ik had na mijn mk 25 febr op 16 maart me ei. Verloor ook 7 dagen later bloed, maar niet echt ongesteld dat zette een week later pas echt goed door. Dus heb vanaf die dag gerekend. Dat was dan ook precies 14 dagen na ei doorgezet. Ik vond het ook echt een rot maand. Nu gaat het gelukkig weer een beetje zoals normaal. Zag wel in het andere topic dat je ook allemaal vage testen had! En was jij dat nou met die test met bloed??

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@troelaa: hahaha ja dat was ik met het gekke idee van mijn man hihihi... Ja het bloeden is hier dus de 13e echt door gaan zetten dus 7 dagen na ei al.. Maar ben bang dat me ei nu heel laat of heel vroeg gaat komen weet ook niet waarom hihi

14. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hahaha vond het wel grappig. Las ook dat andere het met frisdrank hadden geprobeerd haha. Hoe kom je erbij ;) Gebruik je ovutesten? Ik vind het nu wel ideaal, ik heb mijn ei deze maand ook 5 dagen eerder gehad als normaal. Dus ben blij dat ik al een week eerder ben begonnen met testen. ( ook omdat ik dus al 2 weken bloed had verloren en ik dus helemaal de tel kwijt was )

15. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0

Dankje :). Persoonlijk vind ik het minder knap hihi. Heb in 2010 een gastric by.pass gehad. Was binnen 10maanden al mijn overgewicht kwijt, heb er weinig voor moeten doen. Maar wel veel moeten laten.. Nu alleen nog zo zien te behouden.

16. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Ik zie gewoon dat ik op de nod lijst bijna de enigste bent die zoveel rondes heeft pfff confronterend :(

17. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@gesina: inderdaad meid.. Ik heb een pauze ingelast wegens vorige miskraam.. zonder pauze meegeteld zijn we nu 1,5 bezig voor nummer 3 Nu in Feb MK en vorig jaar in Jan. Daarna hele vage cyclus gehad. En nu vanaf oktober weer bezig

@troelaa: ja ik gebruik ovulatietesten, anders heb ik helemaal geen hou vast op m,n cyclus meer.

18. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    dat is idd niet leuk om te zien Gesina dat kan ik begrijpen. Heel stom maar ik heb bij sommigen ook de hele tijd dat ik denk 'ik gun het diegene bijna nog meer dan mezelf'. Ik hoop het zo voor je ik zal zo hard voor je gaan duimen dat mijn eeltlaag op mijn duimen eraf slijten en ik zal proberen mijn tenen mee te laten doen.

19. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

haha dank jullie wel meiden maar het is best vervelend om het soms te lezen maar goed je doet er niks aan tis gewoon afwachten meer kunnen we niet doen ;)

ja dat heb ik ook soms ken ook een meid die al vanaf 2009 bezig is pff.. respect!!.. maar goed ik gun het iedereen ook al zijn ze nog maar kort bezig :)

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Inderdaad ik gun het ook echt iedereen.. en zeker ook de dames die al zo lang op hun eerste wondertje moeten wachten.. Ik mag eigelijk niet klagen. de eerste 2 waren in de eerste ronde gelijk raak. alleen nummer 3 helaas niet.

Ik hoop in ieder geval op veeel meer roze als in het april topic..!!

Deel Deze Pagina