Ik meld me ook maar weer eens op dit forum . Alle zwangeren gefeliciteerd!! Vandaag is mijn nod maar nog geen spoor of teken van aankomende duivels. Mijn 'symptomen' van de afgelopen week: al 3 dagen ontzettend misselijk met (lange) vlagen, hoofdpijn, lamlendig, heel de tijd ontzettend warm (terwijl ik het over het algemeen altijd koud heb) steken onderin buik, steken in lies, en licht bruinverlies (bij afvegen) al een paar dagen.... Al met al denk ik toch maar dat mijn ms er aan komt, elke maand zijn mijn kwalen weer anders ... al heeft mijn vriend de grootste hoop ivm die misselijkheid .
hey meiden, hoe is het hier?? hier gaat het goed, ik heb weer wat spotting! Ik snap er de ballen niet van! Volgens mij word ik gewoon eerder ongie! Dus meiden gooi mij maar op rood!!! Jullie allemaal heel veel succes, en ik ga weer door naar de volgende ronde! Succes allemaal! Liefs mamavand
Ik heb mn testje uit elkaar gehaald op de wc.. ik kon namelijk niet met een zw-test op mn bureau gaan zitten om er vervolgens een foto van te maken .. dat zou nogal opvallend zijn zeg maar. Ik heb het stripje gefotografeerd op mn bureau... vinden jullie het een positest of niet??
ik zie hem wel hoor hoe zien jullie er allemaal eigenlijks uit ben wel benieuwd als je het niet wilt is ook goed hoor snap best dat veel mensen anoniem willen zijn
oke ik ga even driftig op zoek naar de lijst ben wel benieuwd of er nog meiden bijgekomen zijn voor nod 10 mei want toen ik hier binnen kwam was ik nog maar alleen op die datum
mommy2010toby: ik zie hem ook! gefeliciteerd hoor! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je lekker kunt gaan genieten! groetjes!
@foto's van jezelf: ja zo krijg je er idd beeld bij.. Erg leuk..! @mommyvtony: spannend ik zie hem ook..! @mamavand: neee hoop dat het niet doorzet meid..!!