nou of niet hahah Je hebt ook zon liedje he ?? GOOI JE SCHOONMOEDER UIT HET RAAM MET DE IJSKAST ERACHTER AAN lol hahaha nee af en toe is ze wel om te killen maar ze is ook een heel lief mens
*link weg* C'est moi: op de linker foto zie ik er tegenwoordig uit. Kon geen andere vinden die toevallig online stond ... zal tzt de link wel verwijderen.. Geen zin in clienten die mij kunnen herkennen
Dit ben ik met mijn hubbie, ik haal het blond-gehalte al iets omlaag! Ik kom uit Overijssel! Meiden, ben de hele middag al misselijk.. manlief kwam onverwachts vroeger thuis, wel lief. Zie ik hem ook nog van het weekend. (Ga 5 mei met vriendinnen vieren!)
Dank je . Mis alleen toch wel mijn lange haren.. Maar ja nu geen geduld meer om het nog zo lang te laten groeien.
hey lieve meiden, even jullie hulp nodig! Aan de hand van mijn temp kaartje wanneer denken jullie dat ik me ei gehad heb!?
@ mamavand ik zeg dag 15 en of 16 @ biancs staat ook goed hoor zo kort haar @ mpo zie geen foto op je profiel
dank je gesina, kijk ik had gister in ene roze slijm, vandaag ook weer wat maar alleen bij het voelen van me bmm! verder niet hoor. maar als ik pas op dag 15 me ei gehad zou hebben dan zou ik dus al op 11 en 12 dpo wat roze hebben! Terwijl mijn kortste lf 14 dagen is, dus dan zou ik pas op dag 30 moeten gaan vloeien! Dus ik begrijp er de ballen niet meer van!