NOD lijst 1 t/m 15 mei 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sanne2011, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland
    ik vind het ook super spannend. ja liever de eerste natuurlijk ;) Zit al helemaal na te denken als het deze maand raak is dat we het kunnen vertellen met mijn verjaardag of met vaderdag (das rond dezelfde tijd) zou wel leuk zijn.:D Ik denk vast vooruit. mijn vriend wordt er gek van volgens mij hahaha

2. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    Hoi allemaal,
    ik ben stephaniesv en 25 jaar oud, mijn NOD is 13 April.

3. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland
    welkom :D op naar een roze maand :)

4. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Haha jij ook al zo zit ik ook al te denken haha :p
    Me vriend word er ook knettergek van dan zegt die, je hebt nog niet eens je eisprong gehad ! Haha :)

5. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hey meis, gefeliciteerd! Heb je foto?
    Geniet ervan!

6. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    · Pff, even mijn hart luchten hoor. Ik had vandaag een afspraak bij de gyn vanwege contactbloedingen, ze vroeg zelf al naar mijn cyclus en toen ze hoorde dat ik al 2x 40 dagen had ging er toch al een lampje branden. Bij de inwendige echo bleek dat er veel blaasjes zaten op mijn eierstokken. Ondanks dat we nog niet zo lang bezig zijn kreeg ik al meteen de opdracht om een verwijsbrief te halen bij de huisarts voor een nieuwe afspraak want er zijn nu dus genoeg aanwijzingen om niet te moeten wachten tot we een jaar bezig zijn. Hopelijk is het ook voor mijn huisarts voldoende voor een doorverwijzing, eventueel wacht ik nog mijn volgende cyclus af want dan heb ik 3x 40+. Het gekke is dat ik er dus altijd al van uit ben gegaan dat ik niet meteen makkelijk zwanger zou raken, waarom weet ik niet. Mijn moeder heeft me ooit verteld dat ze er zelf 3 jaar over hebben gedaan om zwanger te raken dus eigenlijk ging ik ervan uit dat dat bij mij dan ook wel het geval zou zijn.

Ik heb echt nooit wat en met 1 afspraak mag je meteen voor wat anders terugkomen. Over 2 weken weet ik in ieder geval de uitslagen van alle testen van vandaag, hopelijk is er niks aan de hand en hoef ik dan enkel terug te komen voor wat hulp bij het zwanger worden.
    Het moeilijkste vind ik dat ik dus elke keer weg moet van het werk, ik heb een voltijdse baan en niet zo veel vrije dagen dus ik moet elke keer zeggen dat ik naar het ziekenhuis moet. Ik heb maar eerlijk gezegd dat ze onderzoeken doen voor baarmoederhals kanker, da’s een mooi alibi om de komende tijd ongestoord naar de gyn te kunnen zonder dat er andere vragen komen.

7. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    ow, gefeliciteerd wannabemommy!!

8. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Saartje5 dat is nou niet bepaald hoe je het je voor wil stellen...spannende tijd voor je! Hopelijk werkt de huisarts mee voor de verwijzing! En hopelijk "valt het mee na onderzoeken"! Heel veel succes meid!!!

9. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wannebemommy zwanger ipv ongi dus??? Gefeliciteerd meid!!!

10. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    leuk om dit van iedereen te volgen!
    Wat betekend MMM? er worden allerlei afkortingen gebruikt maar ik ben soms hard aant zoeken wat alles betekend?..:)

Heb echt een hele vervelende ongi dit keer zeg! lijkt elke maand wel erger te worden. Nou had ik vorige maand ook wel verdacht veel zwangerschapskwaaltjes (zelf de huisarts dacht het) en toen heb ik ook wel veel pijn gehad toen ik ongesteld werd dus misschien sleept het wat door ofzo? zere rug, zere borsten:$, zoooo moe, humeurig, onwijs pijnlijke krampen(soms niet fatsoenlijk mee te bewegen gewoon) en door die krampen ook toiletgevaar;):p Meer van jullie zo'n vervelende menstruatie?

Ben benieuwd hoe deze maand voor iedereen verloopt! ik leer een hoop van mensen die al wat langer bezig zijn. Dat is wel fijn :)

11. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Hallo dames,

Ik mag me ook weer aanmelden.

meg, 29, ronde 8, eerste kindje

Volgende week vrijdag heb ik een afspraak bij de huisarts. Een uitstrijkje en meteen even kletsen over die heftige menstruatie van mij. Kan de dag niet doorkomen zonder pijnstillers en amper naar het toilet. Ook duurt mijn menstruatie zeker een week voordat het echt helemaal weg is. Door mijn korte cyclus heb ik het gevoel dat ik alleen maar ongesteld ben :(
    Nu maar hopen dat ik mijn naam niet in het groen hoeft.

@saartje. Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat het bij mij erg lang gaat duren. Gek hè... ik weet ook niet waarom. Misschien het gevoel dat er iets niet goed zit.
    Ik hoop voor je dat alles mee gaat vallen! En sterkte met het wachten op de uitslag!

12. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland
    de mijne zegt er verder niet zoveel van. hoort er liever niet te veel over omdat die niet teleurgesteld wilt worden. mijn softy ;) Maar zie aan zijn kop dat die denkt. vrouwen :D

13. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hai meiden,

Ik meld me hier ook maar wel aan, op naar ronde 3! Ik denk nod op 7 mei :).

Kris81, 32 jaar, derde ronde, eerste kindje

14. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    Nou je hoort van veel vrouwen in de overgang (ja dames ik ben al onderweg) dat ze steeds meer last van hun ongesteldheid krijgen, maar de. mijne wordt alleen maar minder pijnlijk en lichter. Verder heb ik volgens de gyn nu wel gewoon iedere maand een eisprong dus zwanger worden kan gewoon, maar het is wel raar... het ene moment zit je op een zwangerschapspagina symptomen op te zoeken en het andere moment op een pagina voor overgangsklachten en weet je er zit bijna geen verschil tussen....

15. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    #195 Annemoon, 9 apr 2013
    Laatst bewerkt: 9 apr 2013
    Ik mag me hier ook melden, helaas.

Annemoon, nod 7-5, ben 32, maandag 33, 6e ronde voor onze eerste

Ben heel erg in twijfel of ik mezelf ga trakteren op een glaasje whisky na al maanden niets gedronken te hebben, eentje kan deze dag geen kwaad toch?

16. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank je, de gyn had me gerust gesteld dat er verder niets te zien was wat wijst op een mogelijk slecht uitstrijkje en ik ben in november al een keer getest op SOA's dus de kans is klein dat daar nog wat uitkomt. Morgenochtend maar een keertje de HA bellen, dan kan ik meteen weer een afspraak maken met de gyn maar ik verwacht geen problemen hoor.

Ik weet alleen nog niet helemaal wat de gevolgen zouden kunnen zijn, ik ben natuurlijk wat gaan googlen en dan kom je meteen uit op PCOS en alles wat daarbij komt kijken. Het is gewoon bizar om al "medisch" te worden nog voordat je je gaat afvragen waarom het zo lang duurt!

17. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het liefst wil je nu alles meteen weten dat snap ik! Probeer toch niet te Google meid want dan "maak je jezelf gek" en misschien wel onnodig! Zou proberen zsm terug naar de gyn te kunnen zodat je zo kort mogelijk in onzekerheid zit!!!

18. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Heb net m'n man gesmst dat ik ongesteld ben en kreeg een super lief berichtje terug en dat het dubbel balen is, want als het raak was dan was ik half dec uitgerekend en hij is schoolvakantie gebonden dus precies na de kraamzorg zou hij vrij zijn...
    Bah, zat gewoon ff te janken, zo hebben mannen het er dus ook over op het werk. Wat is het toch een schatje!

Dit heb ik me nog nooit gerealiseerd. Dus als het deze maand raak is, dan heeft hij vrij voordat de kleine er is, lekker handig :)

19. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Gewoon doen, moet kunnen vandaag ;).

20. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Wat een vreemde ongi heb ik. Eerst 1,5 dagen bloed en toen beetje bruin alleen bij afvegen en nu op dag 7 van cyclus weer lage rugpijn en hele slijmerige slierten met bloed. Blegh ik wil verder met deze nieuwe cyclus. Wilde om de dag klussen maar dat gaat zo niet!

Deel Deze Pagina