Echt wel, ik zei laatst al tegen iemand, zwanger worden is eigenlijk helemaal zo leuk niet, op het klussen na
ooooo, ik dacht al namelijk Ik heb ook helemaal gedacht aan hoe of wat als het nu raak is. mijn vader is aankomende maand jarig dus zou het dan aan mijn ouders vertellen (hoe hou ik nog even voor mij maar mag wel in pb gevraagd worden). en schoonouders op verjaardag van schoonvader denk ik en de rest tijdens mijn eigen verjaardag.
je heb een pb berichtje.. ben te nieuwsgierig haha! Je hebt wel leuke momenten wanneer je t kan vertellen!! Bij ons echt alleen maar zoontje ze verjaardag, maar ik denk dat dat echt te laat word jammer genoeg ach komt wel goed
ja nog een reden dat ik hoop dat het deze ronde raak is. want volgende ronde heb ik geen verjaardagen (wel maar te vroeg)
Denk dat ik het trouwens 11 mei wel lastig krijg, mocht ik zwanger zijn dan... Ga dan naar paar vriendinnen toe, normaal wijntje en sigaretje enzo en dan natuurlijk niet. Ze weten dat we bezig zijn dus ben benieuwd of ik het dan voor me kan houden. Niet zon probleem als ze het dan weten, mss vertel ik ze het dan ook wel gewoon, kan zoiets denk ik moeilijk voor me houden dan omdat ik met iets leuks altijd vrij enthousiast ben
Jaa dat word moeilijk dan inderdaad.. nja als je denkt dat ze t toch al gaan ontdekken kan je er ook iets leuks van maken om t op een leuke manier te zeggen Of gewoon zeggen dat je je niet zo lekker voelt ofzo ...
Ja, denk dat ik het ze dan gewoon zal vertellen. Mijn ouders willen het sowieso ook niet vroeg weten, dus denk ook niet dat ze het heel erg zouden vinden als ik het ze vertel (aan de vriendinnen). Wil het hun ook wel persoonlijk vertellen en aangezien ik ze niet veel zie (ben sowieso maar 1 x per maand in Groningen waar iedereen woont zeg maar, en niet altijd tijd om overal langs te gaan). Ook al zou ik niks zeggen en ze vragen er naar dan zou ik toch gaan blozen hahaha. Ken mezelf Denk dat ik een leuk cadeautje maak dan voor mn vriendin voor haar verjaardag om het te vertellen!
Andere vriendin, hier vlakbij is ook heel enthousiast, die vraagt ook elke maand, en is het al zover haha. Ze is wat jonger dan ik en ze ziet het al helemaal voor zich, oppassen, shoppen etc met de kleine hahaha! Pfff, volgens mij raak ik een beetje aan de dunne, gezien de darmkramp nu...
Nog een leuk idee dan???? Vind het zo lastig iets leuks te verzinnen... Echo heb ik dan nog niet denk ik dus daar kan ik niks mee...
Uhmm ja ik vind t een beetje moeilijk haha.. ff denken hoe ik t ookalweer gezegd heb bij me zoontje... Oh ja heel simpel.. cupcakes met roze en blauwe muisjes haha t kwartje viel meteen..
Wow wat zijn jullie al ver met plannen maken. Hier nog helemaal niet mee bezig. Hoop dat jullie morgen echt allemaal 2 mooie strepen op test hebben. Hier wordt het weer dagje wc papier checken denk hihi. Ben nu weer misselijk en heb een soort menstruatie gevoel dat door trekt naar mijn bovenbeen. Wachten duurt lang.....
Is leuk indd Zat te denken, miss koop ik wel 3 fotolijstjes en dan gedichtje erin: Je kan me nog niet horen Je kan me nog niet zien Maar als ik in Januari word geboren Mag ik dan in dit lijstje misschien?