en de jouwe natuurlijk ook want die streepjes van laatst mogen wel donkerder. kon ze niet zo goed zien
Ja hihi ik had onder werktijd ff wat meegelezen maar had geen tijd om te reageren. Dus de schade is beperkt tot 10
Ik las net toch wel iets schokkends. Een vk had tegen iemand gezegd die een mk had gehad, dat dit kwam doordat ze in de 1ste ronde na stoppen met de pil zwanger was geraakt
hab op zich wel een droge huid, maar het lijkt nu erger dan normaal. Daarom heb ik waarschijnlijk ook veel meer last van mn hand-eczeem. echt verschikkelijk, loop de hele dag bij te vetten en dan gaat het wel. Maar moet morgen werken dus dan kan ik niet de hele dag mn handen in blijven vetten ( werk in de zorg). Ben dan wel makkelijk te vinden als iemand me zoekt, laat dan namelijk dan allemaal vette (sporen)vingerafdrukken na Nou ben benieuwd, moet nog een weekje geduld hebben.
ga trouwens mn bedje opzoeken. Weltrusten allemaal. Succes voor degene die morgenochtend er een testje tegenaan gaan gooien. Duimen op veel roze deze maand.
Slaap lekker!!! en wat vervelend inderdaad je eczeem!! ik herken het niet dus ik weet ook niet hoe dat moet voelen maar lijkt me geen pretje..
GEWELDIG!! Heel gaaf! Ik heb echt wat met getallen en word hier heel vrolijk van! Ik heb m'n eerste date gehad met m'n vriend op 11-11-07 en zijn in hetzelfde restaurant getrouwd op 11-11-11.
Aah dat is ook gaaf.. zo heb ik ook iets met getallen haha 12 maart getrouwd.. 12 april eindelijk sleutel na 7 maanden wachten.. 12 juli me zoon geboren om jawel, 12 over 5 haha en allemaal in 2012
Ik ga ook me bed in dames! tot morgen en iedereen die gaat testen succes !! hopelijk veel mooie testjes !