dat zou het zeker zijn, en dan ook nog in de laatste ronde vor we met IUI beginnen!!! zou super zijn maar ik geloof er niet n dat ik z,n geluks vogel ben
goede morgen meiden. veel vroeger dan normaal wakker, hebben jullie zin om te knijpen met jullie oogjes?
miran nu ga ik het wel zeggen GEFELICITEERDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD *Hangt de vlag uit*
haha Nikaya dnkjewel ja nu mag je het wel zeggen haha nou post die test dan ga ik even knijpen met me ogen
Gefeli miranda! Ik hoop dat alles lekker goed mag verlopen voor je Jammer voor de dames met witte test. Laten we hopen dat jullie gewoon wat te vroeg waren met testen! Wie ging er nog meer testen vanmorgen? Ik moet nog dik een week wachten
moment hoor zit te twijfelen om een foto te plaatsen die ik met telefoon gemaakt heb of 1 die ik met mijn DSLR gemaakt heb hahaha
Btw mijn temp dipt een beetje sinds 2 dagen, wat kan dit betekenen? Aangezien met je eisprong je temp toch juist omhoog gaat? Sorry als dit al eerder is gevraagd?
haha herkenbaar nikaya hahah !! proberen goed op de foto te krijgen!! ach post er een stuk of 4 haha deed ik ook