Hihi Miranda, en bij jou is het ook raak zie ik! Gefeliciteerd hoor! Heb de eerste 4 dagen na eisprong last van mijn tepels gehad...erg stijf en pijnlijk. Heb ik nu niet meer..... Ik haat wachten, maar ja....wie niet he ?
hij zette zijn laptop aan en zag de foto op zijn desktop. hij zei. Schat heb jij dit gedaan? Dus ik zei, wat? Nou dit goede morgen papa? Dus ik zei, wat denk je zelf? En toen vroeg hij, ben je zwanger? dus ik zei, ja. Daarop reageerde hij, Top En net toen we buiten liepen had die het over dat die dus geen scooter gaat kopen maar een auto want tja als je naar het ziekenhuis moet is een scooter niet handig. mijn droogkloot, een echte man de mijne wel te verstaan
hehehe het is tegen zijn principes zegt hij om de kattenbak te doen hahaha mijn katten zijn bijna 3 en bijna 2. de ene komt buiten en de ander niet. de binnenkat is de kat die de bak het meest gebruikt.
is het niet mogelijk dat je gewoon nog zwanger bent? dat het er misschien 2 waren en 1 is blijven zitten?
ja meteen nadenken over de praktische dingen he hahaha. hij liet mij zelfs zonder mokken veel groente en fruit in het winkelmandje gooien, hij is namelijk een echte vleeseter
inderdaad ik zie mijzelf ook als ene jongens mama maar heb zo'n gevoel dat ik als eerste een meisje krijg we shall see
Haha zodra je het geslacht weet komt dat vanzelf wel haha.. Ga je wachten tot 20 weken echo voor geslacht of ga je al met 16 weken ??
Volgens mij mogen er best wat dames testen gezien de lijst! Alleen er staan er ook wat op, die ik hier nauwelijks zie toch??
En inprincipe zou mijn innesteling geweest kunnen zijn, toch? Ik ga 14dpo vast niet redden met testen haha, maar vooralsnog wil ik pas dag na nod testen..... als ik dat kan volhouden!