Dat zou ik wel even naar informeren inderdaad. want zou het wel raar vinden ookal heeft die natuurlijk elke schoolvakantie gedeeltelijk vrij.
wij zijn ook gisteren weer begonnen. en nee ik ga het geen, ik herhaal, GEEN klussen noemen Is iedere dag trouwens erg (als het aan mijn vriend ligt niet). Is het slecht voor de zaadproductie of niet? Niet dat ik het iedere dag zou kunnen maar ben er wel benieuwd naar
Zwangels: mss het laatste en kun je er vanavond weer van genieten Nikaya: volgens mij kan elke dag geen kwaad. Las laatst een stuk van een artikel, daar stond in dat het juist goed is om elke dag te seksen, zou goed zijn voor de zaadkwaliteit. Hier wordt er dus als het even kan elke dag gesekst
Ik heb zelfs ergens gelezen dat veel seks ervoor zorgt dat een man later ook minder erectieproblemen krijgt omdat de doorbloeding goed gestimuleerd blijft enz. haha dus hop der op meiden! Wij moeten nog eventjes wachten. Nog ongi dus denk dat het vant weekend wordt
Denk dat ik hier ook nog even moet wachten, spot toch nog wel en dan vind ik het toch niet zo fijn om te seksen
Haha dat vroeg ik me nou ook af.. hier gebeurd het ook bijna iedere dag.. zijn gisteren ook weer begonnen
hahaha dames dames nou ik wil het best iedere dag maar dat kan ik lichamelijk niet. dan kan ik niet meer lopen dus een rustdagje tussendoor hahahaha
Hallo dames! Wat een gezellig geklets hier Hier een zieke zoon dus de laatste dagen veel met hem in touw geweest .. Vandaag nog op het zh geweest voor longfotos en een bloedtest van zl maar alles zag er gelukkig goed uit. Hij heeft pseudo kroep en heeft nieuwe medicatie gekregen. Hopelijk slaat het aan! Ik moet vlg week vrijdag ongesteld worden als het goed is. En ik heb iets geks gehad: Afgelopen vrijdag zou ik mijn eisprong hebben volgend mijn app. Ik heb de hele middag erge buikpijn gehad dus dat zou goed kunnen. Echter had ik gisteren en vandaag vrij veel afscheiding, wat weer op mijn vruchtbare dagen zou duiden. We gaan er deze ronde nog niet voor, dus vanaf vlg week als mijn ongesteldheid voorbij is, maar ik vond het gek. Ik neem aan dat als mijn eisprong idd vorige week vrijdag is geweest, dat ik niet nu nog vruchtbaar slijm kan hebben?
Dames, voel me even niet zo super tof. Zit hier met een bijna lege fles rode wijn (de rest is al op sinds een uurtje of 7?) en ik voel me ontzettend rot. Door alles wat er tot nu toe al gebeurd is (negatief) dit jaar.
Wil het wel vertellen hoor Het is niet om zielig te doen, heb al vaker vermeld dus sommige zullen het al weten, maar op 7 januari testte ik positief 's morgens, en 's middags hoorde ik dat mijn oma overleed terwijl de hele familie erbij was behalve ik (overmacht maar toch) en 5 dagen later kreeg ik een vkm. Op 15 januari de uitvaart... Toen paar dagen ziek, nierstenen, werk verloren (was maar 5 uur maar had het er erg naar mijn zin, was ook overmacht, werd opgeheven), en 3 weken geleden is ons geliefde poezebeest weggelopen... en tot overmaat van ramp hoorde ik vorige week ook nog dat een goede vriend van mn ouders terwijl ie op vakantie was in Belgrado, een herseninfarct heeft gehad... Dus al me al nogal een rot jaar...
Tsjee wat heftig allemaal zeg! En ook zo veel in korte tijd... Kan me indenken dat dat erin hakt, en dan mag je best een flesje wijn leegdrinken alleen. Heb je vriendinnen waarmee je goed kunt praten? En je vriend / man? Inmiddels ook al even bezig zie ik om zwanger te worden,,.... hopelijk is het deze ronde raak en kun je alles even vergeten.
Tja, kan het er ergens wel over hebben maar ook weer niet, mensen in mijn omgeving hebben het niet meegemaakt (of ze vertellen het niet dat kan ook), dus krijg vaak opmerking van "kan gebeuren" of "je moet verder" enzo. Is ook wel zo maar op sommige momenten kun je daar niks mee. Voor vl is het allemaal anders, voor mij was mn zwangerschap anders dan voor hem, ik voelde het, hij niet. Voor hem was het alleen 2 roze streepjes, ik voelde het lichamelijk. De rest, ja dat is voor hem ook anders. Hij vind het uiteraard wel verdrietig en vervelend voor me, maar het gevoel ligt toch bij mij. Dankje wel, hoop ook dat het snel raak is deze ronde, enige verdrietige dan is dat als ik nu zwanger raak, ik ben uitgerekend op 12 januari, de dag van mn vmk... Nu weet ik wel dat het kindje geregeld niet op de uitgerekende datum komt maar ja...