Welkom Milou, dacht ik deze maand ook Ik heb maar 5 mei gedaan maar kan ook 3 of 4 zijn...pfff Voor de lijst: ik ben inmiddels 34, hoop dat er binnenkort iets anders wijzigt meiden Hier veeeel puistjes in gezicht, soms steekjes...slopend deze dagen. Truste
Ik had het gisteren en ben vandaag 8 dpo. Probeerde nog te denken dat het niets was, maar vandaag weer Nu jullie het ook noemen kon ik niet anders dan reageren Hopen dat het inderdaad positief is!!
Ha dames, ik kom ook weer even een kijkje nemen, zo te lezen staan er al een aantal dames op roze, gefeliciteerd! Mijn nod ligt rond de 7e mei (sta al op de lijst) en vanaf morgen... Begon ik vorige ronde bruin bloed te verliezen. Elke dag die ik nu mee pak is fijn, dus de 'spanning' neemt weer toe . Succes allemaal!
Welkom nieuweling(en) Wel frustrerend dat ik nog zo lang moet wachten met testen nu ik anderen erover hoor haha Slaap lekker
@miranda mooie digitest!!! @ werveltje: dat ei moet echt eerder geweest zijn, die testen zijn zooo duidelijk!! Miss een digi test doen?? Welkom alle nieuwe dames!!!
Ja ik ga vandaag ff de CB digital halen Was helemaal in shock gister en heb er vannacht niet goed van kunnen slapen.... echter wat ik raar vind dat ik vanaf deze cyclus roze/lichtrood bloedverlies heb gehad vanaf dag 11 tot 18... maar niet dagelijks en ook niet veel. Vanochtend ook weer lichtroze. Hoort er denk ik bij dan... maar klonk meer als innesteling vond ik eerst... maar als jullie zeggen dat ik verder moet zijn omdat de testen zo duidelijk zijn.... dan weet ik het ook niet helemaal meer Ik ga nu lekker werken en ik post vanavond nog ff mijn test
@all: thanx allemaal voor jullie lieve berichtjes.. we zijn nog steeds erg blij dat de kat weer terug is... zijn er nog testers vandaag???
Morgen meiden, nou mijn temp is gezakt met 0,1... ook borsten zien er weer normaal uit. Dus denk gewoon echt ongi te worden. Fijne dag meiden!
Thanks, ik zelf ook! Maar ja, maar even zien wat temp morgen doet, als ie morgen ook zakt dan zal het wel gebeurd zijn deze maand. En daar doe je dan zo je best voor he?!?!.... zo rot elke keer weer!
Thanks meiden, ondanks dat ik geen hoop heb, vliegt het toch nog ergens rond... kennen jullie dat gevoel? Want een temp dipje van 0,1 zegt niet altijd wat natuurlijk! Gelukkig wel in kunnen houden met testen vandaag. Mocht mn temp morgen weer omhoog gaan wil ik misschien wel weer testen! Nu even een broodje smeren en op naar het werk. Fijne dag en tot vanmiddag!
@ Mek11: spannend! Hopelijk blijft het bruin rood roze (tenzij van innestellingsbloeding) ook lekker weg @ Ing: wat jammer! Het klonk eerst zo hoopvol! Hopelijk was het een incidentje en is je temp morgen weer wat hoger @ Maybe: ik las net pas over de kat: wat ontzettend fijn dat ie er weer is!!!! lekker knuffelen dat beestje
@ing; hrkenbaar hoor.. Ik houd altijd hoop tot ik daadwerkelijk ongi ben geworden.. Al zijn de testen negatief