NOD lijst 1 t/m 15 mei 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sanne2011, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie77

Suzie77 Lid

25 apr 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat denk ik nou ook regelmatig. Sta als 35 op lijst, maar ben afgelopen dinsdag 36 geworden, dus ook niet de jongste meer.... Altijd wel kinderwens gehad, maar kwam die vent pas 3 jaar geleden tegen. :D
    Voel me trouwens ook een beetje schuldig omdat ik dus afgelopen maandag op mijn allerlaatste "Koninginnedagverjaardag" best een paar drankjes heb genuttigd. Ook al zeggen ze dat dat in de eerste 4-5 weken geen kwaad zou moeten kunnen aangezien er nog geen bloedband is. Maar toch, hoop niet dat ik hiermee mijn kansen weer vergooid heb... :)

Vanochtend ook beetje rozige kleur gespot, wat vaak aakondiging ongi is... alleen nog geen last van gevoelige (.)(.), wat ik dan meestal ook al heb...:(

2. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Mijn tepels zijn iets gevoeliger moet regelmatig eten anders ben ik misselijk, en met bukken en opstaan snel duizelig. Bij mij kan het alle kanten op aangezien ik geen flauw benul meer heb waar ik nu ergens zit in de cyclus

3. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ja dat zou je denken, dat zoiets daardoor komt!! Ik heb nog niet getest, ik vind het doodeng!! :)
    Ja 11dpo is nog vroeg, ligt eraan hoe snel je lichaam hcg aanmaakt!! Sommigen testen pas na NOD positief!

4. Suzie77

Suzie77 Lid

25 apr 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zijn toch wel een aantal klassieke symptomen!:p Wanneer denk je te gaan testen als ongi uitblijft?

5. sterretje88

sterretje88 Actief lid

29 apr 2013
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil diegene die al de hele ochtend op mijn onderrug staat daar nu van af gaan?

Vandaag is dat tot nu toe mijn enige klacht..... en heb geen eetlust, maar aangezien ik weinig gedaan heb vandaag (en dus weinig verbrand) is dat niet zo raat.

6. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoi meiden,

Ik kom weer even binnenvallen. Ik sta weer een beetje op het ganzenbord en hier is iedereen in huize vrouwtje weer gezond en wel. Ik ben deze ronde niet zo met zwangerschap bezig geweest omdat ik best wel ziek was en we maar 1x hebben kunnen knuffelen, stiekem had ik zelfs al gekeken dat in het pinksterweekend mijn vruchtbare dagen zijn en we dan maar weer ons best moesten gaan doen.

Ik heb ook de zelfde kwaaltjes als altijd moe, hoofdpijn, steekjes bij mijn baarmoeder, beetje geïrriteerd en gevoelige borsten, alleen zijn de borsten nu niet alleen aan de zijkant maar ook boven gevoelig, alsof ik spierpijn heb na een dagje sporten.

Vandaag 10 dpo en toch maar een testje gedaan en geheel onverwacht staat er een heel licht 2e streepje. Ik vind het nog wel spannend dus ik wil nog even afwachten of de testen donkerder worden.

Hier nog een foto, de 1e was binnen afleestijd en de 2e is 2uur later genomen. Het streepje is in het echt wel duidelijker hoor.

7. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Joepie vrouwtje!!!!!! Over twee daagjes nogmaals en hopen dat ie nog duidelijker is geworden. Mag ik je voorzichtig feliciteren?!

8. sterretje88

sterretje88 Actief lid

29 apr 2013
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje voor diegene die de lijst gaat updaten... zou zelf namelijk niet weten hoe...

Staat een foutje in, eerst stond het wel goed, maar nu niet meer.

Sterretje88, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje NOD 9 mei

Er staat nu namelijk sterreNtje, dat is verwarrend, want dat is iemand amders op dit forum!

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@vrouwtje: spannend meid

10. sterretje88

sterretje88 Actief lid

29 apr 2013
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vrouwtje ... heel voorzichtig gefeliciteerd! Spannend hoor! Hopen dat ze nu steeds donkerder worden.

@Simoontje. Hoe voel jij je vandaag?

11. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @vrouwtje: gefeliciteerd! Spannend!

12. Suzie77

Suzie77 Lid

25 apr 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie duidelijk een streepje!!! Dus alvast een voorzichtig gefeliciteerd is volgens mij wel aan de orde!! :D

13. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    ik ben aardig aan t blaffen, keelpijn en steeds op zoek naar mijn stem.. Waar issie nou, :-D
    Verder wat moe, maar ben ook een aantal x wakker geworden van het hoesten. Verder lijken de steekjes verdwenen, wel heb ik een zwaar gevoel in mun onderbuik?!
    Het lijkt me zo leuk om volgende week in Turkije positief te testen, kan ik lekker wegdromen samen met mijn vriend.

14. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL

Ik denk toch pas tegen het einde van volgende week, dan houd ik de berekening aan van mijn banner en van de predictor app op mijn mob maar door al die testende dames hier wordt ik wel ongeduldig:p

15. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Hopelijk wordt hij alleen maar duidelijker @vrouwtje!

16. Suzie77

Suzie77 Lid

25 apr 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    I know what you mean! Heb ook telkens zoiets van waarom niet testen.
    Maar heb ik eigenlijk nog nooit gedaan voor NOD en uiteindelijk werd ik dan toch alweer ongi... Maarrrr... ik heb dan ook nog nooit zoveel symptomen gehad als jij nu. Dus hele goede hoop voor je dat het goed zit!! ;)

17. werveltje

werveltje Niet meer actief

Ik kan niet wachten tot ik de clear blue ga doen vanavond. Ben wel benieuwd hoeveel ie aangeeft. Vandaag hondsberoerd, wel gek want weet het pas sinds gister. Wel roze afscheiding maar dat kan erbij horen lees ik her en der. Nog ff middagje op werk volhouden al hoewel het kotsen me dichterbij staat dan iets anders.

Feli voor alle mede zwangeren en succes voor de testers. Hoever denken jullie dat ik ben dan aan de hand van de test?

18. sterretje88

sterretje88 Actief lid

29 apr 2013
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Werveltje! Ben heel benieuwd!

@simoontje, aaah idd, dat zou heerlijk zijn. Dan wordt zo'n vakantie dubbel genieten!

19. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Thanx meiden voor de felicitaties en idd nog zo spannend of de testen donkerder worden en of het dit x goed blijft gaan.

Ik ben vandaag ook maar meteen begonnen met progesteron bollen om de zwangerschap te ondersteunen, het is de 1e x dat ik ze gebruik en hopelijk helpen ze een beetje.

20. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Nega testers: balen meiden :( Hopelijk alsnog over 2 dagen ofzo toch positief!

Vrouwtje: ik zie hem duidelijk, gefeliciteerd. Hopen op een mooie plakker :)

Hier: net weer thuis na het werken. Heb nu borrelende darmen en gevoelige/jeukende borsten.
    Net onder het auto rijden kreeg ik ineens een heel vervelend soort kramp/steken (kan het niet goed beschrijven) precies achter mn navel, heel vervelend. Nog nooit gehad. Duurde ook maar een paar tellen. Ook weer wat zeurderig gevoel bij mn BM, maar niet zo erg als gisteren gelukkig.

Deel Deze Pagina