Hey dames, Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangere onder ons! Balen voor de dames met negatieve testen, of menstruatie. Hier: Ik heb vandaag de huisarts gebeld en een verwijsbrief is digitaal naar het ziekenhuis verzonden en nu is het wachten op een oproep. Maar er gaat nu eindelijk iets gebeuren! Ga nu werken. Fijne avond!
Aah Simoontje, wat sneu Hoop dat ze snel over de schrik en pijn heen is. En jij natuurlijk ook. Zwangels, succes meid! Hoop dat jullie nu snel een mooie test in handen zullen krijgen! Hier nu even een kleine pauze. Ben maar lekker in huis bezig gegaan, zit mezelf een beetje op te vreten van binnen
Van de sppanning ING?? Ik merk dat ik ook stede afleiding zoek. Gelukkig heb ik nog genoeg te doen voor we zondag op vakantie gaan. Ajeetje succes maandag met de uitslag Zwangels, je zal wel opgelucht zijn dat je nu weer een stapje dichter bij een beebje bent ofniet?
Balen voor de meiden met negatieve test! En zwangeren gefeliciteerd Heb t net tegen me moeder verteld.. en ze zag t dus al aan me ze vroeg t meteen al toen ze binnen kwam.. dus kwam niet echt aan als een shock haha.. maar ze is wel heel blij
Ik durf eigenlijk niet te testen. Dinsdag had ik nog een negatieve. Misschien dat mijn man ze wel vast mee kan nemen...
Ben een beetje teleurgesteld vandaag.. Voel me zo zwanger.. Stom he! Ben met vlagen misselijk, opgeblazen gevoel, blauwe aders, pijnlijke tepels.. Nu 11dpo; gisteren en vandaag negatief getest. Ben alle hoop verloren, omdat ik negatief test. Geloof er gewoon niet zo in dat ik dan toch nog positief ga testen, omdat mijn klachten al zo duidelijk zijn, zou ik dan toch al lang positief moeten testen. Ga er nu dus vanuit dat ik ongi ga worden.... Dit is pas ronde 2, mag dus niet zeuren, maar ik voel me zo zwanger! En MISSELIJK! Test met zw testen van 123ovulatietesten.nl ... Die zouden oppikken vanaf 10 hcg.. Dat is toch net als KV2v5? Testen zijn echt hagelwit.. Ook na 300 keer kijken haha Alle nieuwe zwangere, gefelicteerd!! Wat leuk Miran, dat je moeder het gelijk al zag. Mik, voel je weer iets beter na je bad? Knuffel voor jou Ing! Voel hetzelfde!
Jajoh, en aders gebruik je ze de volgende ronde toch?? Vrijdag is dan weer drie dagen later, zou ik doen hoor!
Simoontje: inderdaad van de spanning. Voel me ook beetje down erdoor, heel licht op de achtergrond emo gevoel. Christiana: hoop ook voor je dat het niet komt. Miranda: hahaha, leuk van je moeder dat ze het gelijk aan je merkte! Ben zelf ook nogal een open boek voor mn ouders, die merken gelijk aan me als ze er iets is. Sanne: vervelend he als je je zo voelt en je steeds geen duidelijkheid krijgt of steeds een teleurstelling. Weet wat je voelt. Ik was overigens niet de gene die in bad was geweest, weet zo 123 niet uit mn hoofd wie het wel was haha. Nu even een kopje koffie en dan maar weer verder in huis. Keuken is al schoon, zo de wc even doen!
Succes met poetsen Had mijn bericht al gewijzigd, zag het al haha.. Je lag niet in het bad, je was aan het poetsen Maar wilde je even digitaal knuffelen! Omdat je een beetje down bent.
Dankje wel Voor beide Wc inmiddels ook lekker fris! Iemand een tip voor me? We hebben ook een wc in de badkamer, die zit verstopt vermoed ik, want als je doorspoelt loopt de hele pot vol water, het loopt wel gewoon weg, alleen wat langzamer dan normaal. Heb er al een hele fles ontstopper in gegooid, maar helpt niks Zit ook niks raars in (denk ik) want die wc wordt niet veel gebruikt, gaan over het algemeen naar de "normale" wc.
@sanne, niet de moed laten zakken, al begrijp ii dat je er niet vrolijker van wordt! Misschien behoor jij wel tot de vrouwen die laat positief testen! Ik duim voor je! Hier iets mafs; schoonzusje die watssapje stuurt over dat zij vannacht droomde dat ik zwanger was....of we iets te vertellen hadden? Uhhhhh,.... En vanmiddag vloog er een mooie grote ooievaar over ons huis, haha! Ik ben niet zo bijgelovig, maae zou het spontaan worden
Haha sterretje das ook grappig. En wat zeg je dan?? Ik heb ook zo iets meegemaakt. Ik stond met vrienden van ons op een plein in den Bosch. Blijkbaar stond ik ongemerkt met mijn hand op mijn buik. Vraagt dat meisje, waarom doe je dat?? Ik zo heb al een paar dagen steken in mijn buik. Zij: ben jr zwanger? Gek dat ze daar aan denkt immers zijn hun daar helwlemaal niet mee bezig.. Misschien ook een beetje mijn eigen schuld. Maar had helemaal niet in de gaten dat ik met mijn hand op mijn buik sta. Houden jullie ook vocht vast trouwens???
Heb heel luchtig gereageerd met de mededeling dat we enkel nog oefenen, en of ze ons alvast kon vertellen wat het werd Zover was ik nog niet, zei ze hahaha