Hey lieve Ing, zeker niet drukmaken meid om die wijn! Dat had je even nodig! Zit nu zelf ook aan n wijn, gister was ik jarig en voelde me echt kut dat ik nog niet zwanger ben Iedereen slaap lekker!
Hoi ING hoe gaat het nu??? Dames, ik wil me even aanmelden bij jullie groepje. Weert niet of er een lijst is maar mijn nod is op 9 mei, 4e ronde, 1e kindje. vandaag erg depressieve dag denk ik. Weer niet gelukt!!!!!! Grrrrr
Lastig als je het gevoel hebt dat er niet echt iemand in je directe omgeving is die begrijpt wat jij allemaal voelt vanbinnen. Mijn man reageert pas echt als ik zit te huilen omdat hij dan denkt 'ojee er is iets' mannen zijn zeker niet zo fijngevoelig vaak als wij vrouwen. Maar neem je zelf vooral serieus, jij mag verdriet hebben hoor! niet wegstoppen! de NOD lijst wordt al lekker lang, ben benieuwd hoe de maand gaat verlopen!
Hier ook weinig steun helaas uit de omgeving.. zelfs niet van mijn ouders, mijn vader maakt zelfs grapjes over onze behandelingen:x Volgens hem moeten we er maar om blijven lachen.. nou dat gaat dus niet.. Manlief daarintegen krijgt regelmatig mijn vuurspuwende frustratiestroom over zich heen als het niet is gelukt.. En gelukkig kan die dat goed hebben en troost hij me daarna ook.. @ing: hoop dat je je al weer wat beter voelt
Mag ik ook op de lijst? Lieke84, 3e ronde na MK, 2e kindje NOD 11 mei Bleek eind januari direct zwanger te zijn toen we rond kerst hadden besloten er weer voor te gaan. Helaas werd dat bij 5 week een miskraam. Nu alweer twee rondes verder en nog niet opnieuw zwanger. klinkt echt heel verwend, maar ben best wel teleurgesteld. Was zo snel zwanger, ook bij eerste kindje, en nu zit ik weer te wachten. Terwijl we vaak genoeg en op de juiste momenten klussen. Komt waarschijnlijk doordat het mis is gegaan en ik daardoor eigenlijk niets liever wil dan weer zwanger zijn. Pff....sorry voor mn geklaag. Er zijn zo veel meiden die al veel langer bezig zijn met een hoop ellende. Zullen mn hormonen wel zijn, gisteren net weer ongi geworden. Iedereen succes deze ronde! hopelijk straks een mooi roze lijst!
Wil iemand mij hier op de lijst zetten? Ik klets niet meer echt mee, vind ik te lastig.... sorry... 4dogs82 (31jaar), 13e ronde, 1e kindje nod 8 mei
Succes nieuwe dames! Ing hoe heb je geslapen? En actiontesten 2 voor 1,49? dat is zeker niet duur! Alleen de strips of met "doosje" eromheen? Zijn ze gevoelig? Lieke ik begrijp je. Heb (gelukkig) niet hetzelfde meegemaakt, gaan bijna ronde 1 in, maar van zl waren we ook in de eerste ronde zwanger. Klinkt naïef maar heb er weer een goed gevoel over, terwijl ik dondersgoed weet dat we echt mazzel hebben gehad en het nu langer kan duren. Idd naar dat je wel meteen zwanger was en een mk hebt gehad... Misschien is je lichaam er nog niet aan toe? En wie weet komende ronde dat het raak is?
♥ NOD- lijst 1 t/m 15 Mei 2013 ♥ 1. (7) : Charlotte23 (26 jaar) rond 1, 2de kindje Patty86 (26 jaar) ronde 1, 1ste kindje Ajeetje (39 jaar) ronde 8, 1ste kindje Mek11 (28 jaar) ronde 4, 2de kindje Silly31 (32 jaar) ronde 71, 2de kindje Zwangels (30 jaar) ronde 20 (11de na vmk), 1ste kindje MamaEsther1986 (25 jaar), ronde 2, 2de kindje 2. (1) : Yasmin84 (28 jaar) ronde 3, 2de kindje 3. (2) : Nikaya (26 jaar), ronde 9 , 1ste kindje MirandaV (20 jaar), ronde 2, 2de kindje 4. (2) : Mart, ronde 9, 1ste kindje Dimmel (27 jaar), 16e ronde, 2de kindje 5. (5) : Wondertjes (31 jaar), ronde 5, 2de kindje Channie32 (34 jaar), ronde 26, 3de kindje Ing49824 (28 jaar), ronde 10, 1ste kindje Nailey (25 jaar), ronde 66, 1ste kindje Goudvis03 (33 jaar), ronde 16, 1ste kindje 6. (2) : Maybe3 (25 jaar), ronde 31, 3de kindje. 6e ronde clomid Debbie81 (31 jaar), ronde 8, 2de kindje 7. (2) : Kris81 (32 jaar), ronde 3, 1ste kindje Annemoon (32 jaar), ronde 6, 1ste kindje 8. (7) : Daphne85 (28 jaar), ronde 4, 1ste kindje Shy Girl (19 jaar) , ronde 6, 1ste kindje Vrouwtje72 (40 jaar), ronde 16 (2e na vmk), 2de kindje Tinkerbell26 (27 jaar), ronde 16, 1e IUI, 2de kindje Floortje1 (27 jaar), ronde 8, 1ste kindje Rockmade (27 jaar), ronde 3, 2de kindje 4dogs82 (31 jaar), ronde 13, 1ste kindje 9. (3) : Miep84 (29 jaar) , ronde 2 , 2de kindje Marly87 (25 jaar) , ronde 12 , 1ste kindje Simoontje123, ronde 4, 1ste kindje 10. (0) : 11. (1) : Lieke84, 3e ronde MK, 2de kindje 12. (2) : Sanne11 (27 jaar), ronde 2, 2de kindje Willemientje, ronde 1, 1ste kindje 13. (0) : 14. (1): Sanne2011 (29 jaar) , ronde 1 , 2de kindje 15. (1): Saartje5 (31 jaar), ronde 6, 1ste kindje Datumloos. (1) : Meg (29 jaar), ronde 8, 1ste kindje Illegaal: T o t a a l: 37 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! Toegevoegd: Simoontje123, Lieke84, 4dogs82 ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (2), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Wat een heftige tijd heb je achter de rug! Hoop voor je dat het snel beter gaat en dat je snel zwanger mag zijn meid! Sterkte & succes!!!
Aaaaa Simoontje ook hier! Jammer meid! Hopelijk deze ronde meer geluk! Ga je weer ovus gebruiken? Of nu ook tempen?
Hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn meid! Bij de eerste snel en bij de tweede langer wordt je toch wat onzeker van hè? Ik wel! Succes!
De meiden waar ik niet op gereageerd heb ook jullie wens ik een zwangerschap toe hoor deze ronde...en veel succes! Dat wens ik iedereen met deze wens! Probeer zoveel mogelijk te reageren maar op iedereen is zo veel en weet ook niet altijd iets te zeggen Succes allemaal!!! Hier is de ongi nu echt weg...aan de slag
Ja vind het ook jammer dat ik hier moet aanmelden. Maar wel gezellig clubje lijkt het me!! Het lijkt alsof mijn cycli zich aan het herstellen is na jaren lang pil gebruik. Nu nog van die rottige buikpijn af en dan vind ik het wel prima. D8 toch echt dat t deze x ging lukken, maar helaas. Ik ga deze maand ook alleen de ovus gebruiken. Tempen daar ben ik niet wakker genoeg voor sochtends. Misschien als het nog een half jaar duurt dan wel. X
Goedemorgen meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. Doet me goed. Het gaat weer goed nu, op een beetje hoofdpijn na Ook beetje slecht geslapen, was heel vroeg wakker, nog eruit geweest om wat te drinken, daarna weer wakker van de wekker om te tempen en toen werd ik om 20 over 10 weer wakker. Testen van Action: geen idee wat voor soort het zijn, geen dipsticks, zit wel een plastic omhulsel om volgens mij. Heb ze zelf nog niet, zal ff foto plaatsen in album. Nieuwe meiden hier: heel veel geluk deze ronde!
De verwijsbrief ligt klaar dus we mogen een afspraak maken bij de gyn om verder te onderzoeken wat er aan de hand is. Wel fijn om te weten dat het wat langer zal duren voor we zwanger zijn, ik kijk er al naar uit om mijn project verder af te maken in het buitenland, als ik zwanger ben mag ik misschien niet meer gaan vanwege de beperkte medische zorg. Ook kunnen we onze verre reis in het najaar gaan plannen, uiteraars wel met annulatieverzekering!
Fijn de verwijsbrief! Knap dat je meteen "voordelen" kunt zien om van te genieten in de wachttijd tot zwangerschap! Succes!