Goedemorgeeeeen! Spannend Ing! Die onduidelijkheid nu.... We zijn weer een dagje verder wat betreft wachten! Elke ochtend hoop ik misselijk wakker te worden, maar helaas Kan iemand me uitleggen hoe dat tempen werkt wat betreft stijgende temp in laatste week? Als je temp stijgt, is de kans dam groot dat je...... En alsie daalt, moet je dan ongi worden? Heb er geeeeen verstand van :>
Simoontje, ik ga duimen voor een posi test zondag! Ben super benieuwd, sleep je mij mee als hij posi is
@sterretje: een stijging in de 2e week na ei hoeft niks te zijn... alleen als hij 1-2 dagen voor NOD nog hoog is kan dat een teken zijn...
Wat een spanningen hier zeg! Hier weer klein beetje licht roze dus ik ben benieuwd wanneer het doorzet. Toch best een beetje onregelmatig cyclus. Ik houd maar gewoon 28 dagen aan... Ook voor mijn volgende cyclus. Ik klets overigens volgende ronde niet mee op forum want ga op vakantie. In de periode na mijn ei en van te voren is het toch altijd rustig. Volgens mij komt mijn NOD eind mei begin juni. Maar goed het echte rood is nog niet gespot....
Mek, fijne vakantie! Miranda, leuk, zo'n knalduidelijke laatste test!!! Ing, balen he, dat zenuwslopende WACHTEN! @hier... Heb alle hoop opgegeven. Mijn lichaam houdt me denk ik enorm voor de gek. Blauwe aders, super misselijk, vrolijk, vroeg wakker, puistjes, pijnlijke tepels; heb het allemaal! Maar toch test ik ook net weer OMOWIT! 12dpo.... Ik hoop dat ik dan snel ongi word.. Dan kan ik ook verder en dan gaan we er weer gewoon voor!
mag ik ook nog op de lijst...5 mei NOD Ram24 (32 jaar) 1e ronde, 2de kindje Dacht opeens weer aan dit forum..Ben al heel de week zenuwachtig en kan aan niks anders meer denken. Dus dacht, waarom niet gezellig meekletsen op ZP. Bij ons eerste kindje heb ik hier ook super veel aan gehad. Even wat afleiding Zie dat ik trouwens mijn banner ook even moet veranderen
Zo herkenbaar dat irritante vrouwenlichaam wat ons helemaal gek kan maken!!! blegh..!!! Maar geen bloed geeft moed meid..!! dikke knuff
Uhhhhh, ik ga proberen te wachten tot woensdag! Ik zeg; proberen Denk niet dat ik daar goed in ben.....
goedemorgen dames, Net weer een test gedaan... Kon nu het tuursteppje zien zonder de zaklamp . Maar ga zo wel eff zo'n digi test halen van car bleu. Want ik wil toch nu wel weten of ik echt blij mag gaan zijn. Man lief geloofd het dan ook pas dus tja.. Jullie horen straks wel meer.............. Zag trouwens dat ik nu 2x op de lijst sta die van 7 mei 8e ronde kan eruit (had zelf ook mis geteld moest ronde 9 zijn), 6 staat wel goed die kan blijven staan.
kan trouwens geen foto plaatsen van de tuur testjes, manlief heeft de instellingen van de camera veranderd, krijg het niet scherp erop helaas.
Spannend debbie ben benieuwd. Ik heb ook echt alle klachten/symptomen zo'n beetje dus ik dacht (omdat mijn cyclus nog wel eens wisselt in lengte) miss heb ik toch vroeg ei gehad, dus toch testje gedaan( stom stom) die was dus natuurlijk negatief want heb pas 10/12 mei men nod. Maar hing net gewoon boven de wc, dacht echt dat ik moest overgeven. Naja nu toch meer geduld beoefenen. Wil pas vrijdag testen(volg week)