Zie nu pas dat ik datumloos sta... Ben vergeten mijn nod door te geven. Dom! Maar mijn NOD is 4 mei. Of te wel... Ik ben een dag over tijd. Spannend!! Omdat ik gek van mezelf werd heb ik vanmiddag een test gedaan maar die was super wit.... dus hopelijk breekt het vandaag niet door en kan ik morgen met ochtend urine testen. Heb wel lichte krampen maar verder geen klachten. Dus kan volgens mij nog alle kanten op
@ Meg en Ing, wat spannend is dit he? Het kan alle kanten uit! Ook de positieve dus. Zo spannend! @Ram, vanaf morgen gaan we samen in alle zekerheid genieten! Hoop het zo voor ons! Ook zo spannend!
ik heb net een blikje tonijn op, maar die was 3 maanden over datum (WAT RAAR HAD HEM GISTEREN GEKOCHT BIJ DE ALDI????!!!! heb er nog 3 van in me kast allemaal over datum) datum was 20-02-2013.... hij smaakte nog prima en ze zeggen als de kat het nog eet is het nog goed. als een kat het niet meer eet vis of vlees. dan is het niet goed meer zegt men dus aan me kat gegeven nou die eet het ook. ik ga zekerweten hier een aanklacht tegen aldi maken, niet normaal dit.. aan de ene kant zat er een apart smaakje aan, aan de andere kant wel normaal.ik weet het niet. het was aan de rand van de blikjes wat bruiner opgedroogd ofzo. kan dit kwaad? word ik nu ziek ofzo? kijk als het een paar dagen was , oke maar 3 hele maanden??? belachelijk dit. ik haal nooit meer tonijn blikjes (in water) bij de aldi dus!!
Mijn nod is pas de 14e ppfff....maar hoe dichterbij het komt hoe negatiever ik word. Bang voor weer een ronde verder, weer een maand wachten, weer een witte test. Ik vind het zwanger worden helemaal niet leuk meer (uiteraard het zwanger zijn wel hihi). Herkennen jullie dat?
ik denk dat ik as woensdag gaat testen...1 dag voor NOD..ik ben dan vrij dus komt mooi uit. Heb sinds een uurtje menstruatiepijn, niet zo heel heftig hoor, nog steeds steekjes in mijn lies en hele gevoelige en gespannen borsten + tepels.......steekjes in borsten ook.....herken iemand dit?
@Wendy kan er nog niet veel over zeggen dit is voor ons pas ronde 1 maar ik kan me voorstellen dat het spontane en spannende gevoel wat je er in het begin van hebt toch langzaam omslaat in een meer pessimistisch gevoel. Het komt vast goed blijven hopen, geniet van elkaar en wie weet. Mijn moeder had na haar eerste kind 5 jaar niets en dacht dat ze nooit meer zwanger zou raken. Uiteindelijk heeft ze er nog 4 kinderen bijgekregen. Altijd hoop houden
@Wendy Dat gevoel ken ik wel. Zit net als jij in ronde 8. Zei twee dagen geleden nog tegen m'n man dat het me te lang duurt. Met als antwoord dat het bij de meeste stellen wel een jaar duurt. En daar heeft hij gelijk in -zucht- Hopelijk krijg je over acht dagen goed nieuws!
@ Shy: Ahh bah!!! Dat is niet goed denk ik... Drink je wel eens cola? Zoja, drink daar voor de zekerheid ook maar een paar glazen van, dat is dan goed. Liefs,
Hallo dames, @ hier : vanochtend gewerkt tot half 1.Daarna 11/2 uur liggen slapen,was zo moe...... Vanmiddag even heerlijk in de zon gezeten.Proberen een beetje kleur te krijgen. En zometeen met het eten bezig. En jullie leuke dag gehad ? Het begint nu toch wel spannend te worden......
Helemaal mee eens! Vandaag echt een baaldag en wilde dat ik stiekem in de tijd kon kijken.. Gewoon een half jaartje verder om te zien of en hoever zwanger ik zou zijn!
Dag allemaal.. Nou we gaan weer een spannende week in.. Vrijdag 10 mei is mijn nod.. Zal mij benieuwen.. Ik verwacht er gewoon niks van,kan het ook niet tegenvallen.! En als ik voor de tijd hoofdpijn krijg weet ik sowieso dat ik gewoon ongi wordt.. Nou voor iedereen die aankomende week de nod dagen hebben.. Ik duim mee voor jullie... De vrouwen die negatief getest hebben.. Knuffel..!
Hoi dames, Wat een hoop negatieve testen vandaag. Jammer hoor! Maar het kan nog hè! Meg zie net dat je toch op rood moet... Balen! Ook las ik nog iemand met positieve test. Alvast gefeliciteerd en succes morgen met de cb! Hier steeds meer bruin dus denk dat mijn ongi morgen wel door zal zetten. Lange cyclus dus! Liefs