NOD lijst 1 t/m 15 mei 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sanne2011, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Zou mooi zijn hahaha, maar ik ga er niet van uit, teleurstelling zou er sowieso zijn maar dan is het minder als ik uitga van het slechtste geval :)

Slaap lekker, ik duik er ook zo in, ben ook wel moe! Morgen ook weer werken, 2 uurtjes maar gelukkig hahaha!

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@ing: he balen meid die onzekerheid:( dikke knuff..!!

meiden op ROZE: gefeliciteerd:)

meiden op rood: wat klote.. heel veel succe in de volgende ronde

3. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Goedemorgen! De zon schijnt! Ziet er uit als een veelbelovende dag:) ben benieuwd testers!!:)

4. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen allemaal! Wat is het weer een prachtige dag! Hier begint denk eindelijk mijn ongi.... Eerste beetje rood is gespot. Ik kijk ff of het echt doorzet dus ga nog ff niet op rood.b
    Vanaf vandaag maar is een beetje lijnen want ik ben toch wel een beetje te zwaar. Vorige keer was ik net 10 kilolichter en misschien werd ik toen ook wel makkelijker zwanger daardoor. Dus vanaf vandaag snoep, chips en koek de deur uit.
    Fjne dag allemaal!

5. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik eindelijk ongi geworden, ik schuif door naar Juni....

meiden succes en hopen op veel positieve testen en anders tot in het juni forum hihi.

6. Minou 78

Minou 78 Actief lid

11 jan 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na 10 keer een negatieve test en/of ongesteld worden is het deze keer toch echt anders!

Gisteren had ik een plusje op mijn CBplus test en vanochtend werd ik heel vroeg wakker en heb meteen de Cleurblue digitale test gedaan.

Zwanger!!! 2-3 weken

Mijn hart klopt er nog steeds sneller van. Zwanger van mijn eerste kindje, wat blij ben ik!

@Ram, jij ook weer een positieve test?

7. Minou 78

Minou 78 Actief lid

11 jan 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nikaya, ik zou nu dus graag ben de januari 2014 club willen. Kan dat?

8. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Zie dat er al een aantal positieve testers zijn hier, gefeliciteerd!

Mag ik me nog aansluiten?
    35 jaar, ronde 1 voor 3e kindje, NOD 11 mei

Ben vorige maand pas met de pil gestopt, ben dus benieuwd maar heb maar 4 maanden de pil geslikt. Mijn cyclus was altijd heel regelmatig, dus we zijn maar meteen begonnen. Nog zonder ovulatietestjes (bij vorige zwangerschappen wel gebruikt en daarmee in ronde 1 en 2 zwanger). Afg najaar ook in ronde 1 zwanger, maar dat heb ik toen door veel stress en ziekenhuisopnames van onze jongste dochter niet in de gaten gehad (...) tot het misging :(.

Nu hopen op een derde spruitje! Heb alweer gelijk klachtjes, vlagen misselijkheid, stekjes onderin mn buik en ongigevoel... kan natuurlijk nog bij ontpillen horen maar hoop toch stiekum!

9. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @minou: gefeliciteerd! Leuk! nu van genieten!

10. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    @minou gefeliciteerd !!!

11. Minou 78

Minou 78 Actief lid

11 jan 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks!
    Zo leuk om al gefeliciteerd te worden!

12. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Dames, wat denken jullie? Vandaag NOD. Normaal op elke NOD ongesteld wanneer ik wakker wordt. Vandaag.... helemaal niets. Ook geen temperatuurdaling, integendeel,... een lichte stijging. Deze morgen met ochtendurine (om 6u) geen test gedaan (omwille van eerdere negatieve testen). met 2de urine om 9u (en een kopje koffie op) toch een test gedaan (is geen gevoelige test, 25miu). Wat denken jullie? Mag ik voorzichtig blij zijn???

13. daphnev85

en nog 2 foto's...

14. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij zie ik idd een heel licht streepje.....

Wat voor testen zijn dat eigenlijk Daphne?

15. daphnev85

Zijn testen van simplytests.com. Komen van engeland en zeer goedkoop (0.57 € per test). Maar wel niet gevoelig... Het er geen ervaring mee maar ik zie toch wel een streep. En die was binnen de tijd en blijft staan na opdrogen. in het echt is ie trouwens wel duidelijker dan om de foto.

16. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Meiden op rood: balen zeg :( Veel geluk de volgende ronde.

Daphne en Minou: gefeliciteerd meiden, geniet ervan!

Hier: nog niks geen ongi. Wel weer een kleine daling van de temp van 0,1 (staat nu op 36,7) Gek word ik er van!
    Nog steeds misselijk en last van mn borsten :( :( :(

17. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daphne..
    ik zie ook een streepje hoor!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd.
    Als ik jou was zou ik vandaag een car bleu digitaal halen.
    Dan heb je gelijk duidelijkheid.
    Ik had ook zo'n vaag streepje care bleu digi gehaald en gaf duidelijk zwanger aan!!:D

18. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Minou jij ook van harte gefeliciteerd.

Lang leve de car bleu digi testen hé:D

Voor de dames op rood....balen meiden succes de volgende ronde.
    Voor de meiden op het wachtbankje..nog eff geduld.. succes nog even met wachten.

19. daphnev85

Ik hoop het zo! Gelijk welke test zal toch niet zo'n streep geven als er geen HCG hormoon aanwezig is hé! De clear blue digi, vanaf hoeveel meet die? En moet ik die met ochtendurine doen?

20. Minou 78

Minou 78 Actief lid

11 jan 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Debbie, Cleur blue digitesten zijn echt een geschenk. Ze geven meteen duidelijkheid, zo fijn! Samen blij!

@ Daphne, je kunt hem al vier dagen voor je NOD doen met ochtendurine. De dagen na je NOD kun je de test op elk moment van de dag doen.
    Ik had ook een vaag streepje en nu weet ik de met de CB test zeker dat ik zwanger ben. Weg onzekerheid!

Deel Deze Pagina