NOD lijst 1 t/m 15 mei 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sanne2011, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippie

pippie Lid

12 mei 2011
    61
    0
    0
    Laatmaar, heb t al! :D

2. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Ben nooit zo lang. Meestal 5 dagen

3. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag 9 allang niet meer ongie en ik wil ook klussen!!!! Mijn man is ziek, hopelijk is ie binnen nu en 3 dagen beter. Heeft dat trouwens effect op zijn zaad? Hij is onwijs verkouden en er goed ziek van, geen koorts gelukkig.

4. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Das balen dan! Hopelijk vandaag de laatste dag. En dan bijna aan de klus.

5. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Haha goed werk!

6. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Pfff 9 dagen is wel heel lang.
    Hier is het sinds 2 maanden vrij kort, ben ik ook niet gewend. Wel lekker natuurlijk.

Hier net een mooi boek gelezen, "crash" van Mariette Middelbeek. Van een vrouw wiens man bij een auto ongeluk om het leven komt en dan een nieuwe start gaat maken en dan tot het inzicht komt dat ze zwanger is. Heb er even aan het eind bij liggen huilen haha.

7. Linevi

Linevi Lid

24 mrt 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik ben nieuw hier en zou graag mee willen kletsen in een NOD topic :) Ik ben LinEvi, 26 jaar, ronde 2, eerste kindje, NOD 9 mei. Het is allemaal nieuw voor me dus vind het leuk om jullie ervaringen te lezen! 8 april ben ik gestopt me de pil die ik 12 jaar heb geslikt. 15 maart mn onttrekkingsbloeding gehad en vandaag ongi geworden. Het lijkt er dus op dat mijn cyclus wel direct weer normaal (28 dagen) is.

8. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Welkom!!:D

Wij kunnen zaterdag beginnen met het klussen haha stom woord ook he?;)
    Vind het zo spannend..

succes allemaal!

9. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Gezellig hier, spannend weer he dames.. :)

10. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    Hoi meiden...

Nou hier is de kogel door de kerk..wij gaan voor ons derde kindje!
    We hebben al een dochter van vijf en een zoontje van 3.

Ik vind het ook doodeng..drie kindjes, gaat dat allemaal lukken met onze banen...financieel etc etc..maar de wens is groot en genoeg liefde te delen dus hopelijk mogen we nog een derde wondertje verwachten!

De condooms de deur uit, ben aan de foliumzuur en klussen maar ;)

Mijn NOD is 4 mei. Ben bij de eerste in 1 ronde zwanger geraakt, bij de 2e in de 2e ronde, maar op de een of andere manier denk ik dat het nu langer gaat duren, geen idee waarom, gewoon een voorgevoel.

Afwachten maar, wel weer erg spannend!

11. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    Oh ja, voor de lijst; ik ben 30 jaar. Moet ik mezelf op de lijst zetten? Of houdt iemand die al bij?

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Haaij meiden,

hoe is het hier?? de eerst zullen al wel bijna op het wachtbankje zitten.. spannend hoor..!!

hier nog aan het wachten op m,n ei.. geen idee wanneer die komt, banner is momenteel gemiddelde cyclus dus even afwachten nog..

13. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hey Simoontje,

Is het ondertussen al doorgebroken? Vervelend... maar je kan niets anders doen dan afwachten. Ik kan me ook moeilijk concentreren op mijn werk. Sinds 2 weken ben ik doodmoe. Deze morgen zelfs mijn wekker niet gehoord, vriendlief kwam me wakker maken. Toen ik de trein instapte was ik onwijs misselijk. Heb dit nog nooit gehad! Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ik misschien zwanger ben! :p Deze maand neem ik teunisbloemolie en tarwekiemolie. Hoop dat het mijn cyclus wat korter zal maken. Maar mei is nog zoooooooo ver :( Hoop dat het voor ons allemaal deze maand raak zal zijn, veel 'klus'plezier aan alle dames hier :)

14. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Hoi daphne,
    Ja hier is t toch doorgebroken gisteren. Wel heel veel last van. Had ik met de pil nooit. Warme pittezak of waterkruik helpt wel gelukkig. Vanmiddag weer lekker gaan werken tot half tien. Lekker veel knuffelen met de kids dat helpt wel denk ik.

15. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    He meiden, het wordt hier al gezellig druk. Hier gaat het niet zo lekker, mijn dochter had vorige week een flinke buikgriep en nu ben ik al een paar dagen flink misselijk. Blegh...

@ Alle nieuwe meiden, welkom en succes

@ Action zwtest 2v1,49, dat is ook geen geld. Ik heb alleen pas een hele bub zwtesten ingekocht, dan zijn ze ook maar 1,- per stuk. Maar als deze op zijn en nog steeds niet zwanger ga idd langs de Action

@ Zwangels, veel plezier. Hopelijk is het raak voordat je naar de gyn mag

@ Mek, jeetje balen van je ongi, ik hoop dat tie snel voorbij is en mag gaan klussen

@ Saartje, duim ook voor je dat het raak is voordat je naar de gyn mag

@ Mart, Ik weet alleen dat koorts invloed op het zaad heeft, maar een koudje moet niet uitmaken. Alleen vervelend met een snotneus knuffelen

@ Maybe. bij mij spring mij ei ook pas rond cd 20, nix aan zo lang wachten op je ei. Maar ik had bij jou al een duidelijk ovutest voorbij zien komen toch? Ik hoop dat tie wat eerder springt deze ronde

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@vrouwtje: ja m,n ovu's blijven donker maar steeds net niet positief helaas...

17. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

NOg een week tot me eisprong.. pff wat duurt dat wachten lang.. maar goed we kunnen wel al oefenen :)

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

zooo herkenbaar dat wachten...momenteel bestaat mijn hele routine uit wachten.. nu wachten p ei... wachten tot maandag dan gaan we midweekje weg.. dan wachten tot de 25e intake voor second opinion.. dan de 26e gesprek huidige FA hoe we nu verder gaan (als ik niet zwanger ben maar daar geloof ik niet meer in ) en dan de 27e verjaardag zoonlief...

19. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vrouwtje thnx! Hoop dat een fikse verkoudheid geen invloed heeft.

Hier: al een paar dagen flink wat slijmverlies, maar ik zit nu pas op dag 10. Net toch maar alvast een ovutest gedaan. Nog lang niet positief, maar al wel een duidelijke streep. Dus ik hoop dat mijn ei snel komt, al verwacht ik hem eigenlijk pas over 6 a 7 dagen. Vanavond maar gelijk mijn man verleiden, is er deze ronde nog niet van gekomen.

20. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Hoi Meide, kom vanaf het april topic.. Maar ongi is doorgebroken helaas :( hopelijk hebben we deze maand meer geluk!!

21 jaar, 4e ronde, 1e kindje. NOD is 9 mei

Deel Deze Pagina