Alle nieuwe dames op roze, GEFELICITEERD!! Dames op rood, balen meiden, hopelijk meer geluk in de volgende ronde. Dames op het wachtbankje, succes en ik duim voor meer roze!!
Er zijn 2 topics zo te zien of nie? maar dat drukt de pret niet. Aantal dagen hier niet geweest en ik zie vrolijke berichten, Van harte dames Helaas ook veel rood er tussen, succes dames voor de volgende ronde.
Hier een negatieve test op 05/05 maar is nog maar 10 DPO dus misschien nog niet op rood? Morgen nog een testje!
Lieflief: gelukkig geen BBM zwangerschap. Cyste is ook niet erg fijn! Veel sterkte en rust toegewensd de komende tijd. Sterretje: balen dat je op waarschijnlijk op rood moet! Succes de komende ronde! Shy: balen van je verloren ronde. Hopelijk de komende ronde meer geluk! Vrouwtje: loopt zeker mooi op meid. Geniet er lekker van. Hier: net weer terug van het werk, altijd wel pittig op de dinsdag 4 + 3 uur schoonmaken! Maar ja, moet toch brood op de plank komen haha. Hier was mn temp gelijk gebleven vandaag, op 36,7. Snap er helemaal niks meer van. Wel ineens heel duidelijk zichtbare aders, meer als normaal.
Oww nee sterretje, hopelijk zet t niet door!! Hier niet gespot na de triljoenste x op de wc. Morgen vroeg 1 kruitvat test doen. Daarna heb ik nog een cb Digital zwanger niet zwanger mee. Die wil ik donderdag(als er morgen iets te zien is) doen. En anders vrijdag of zaterdag pas. Als ik niet ongi wordt.
Middag allemaal! Ook zo teleurgesteld in het donkere weer en de regen? Bah niks aan na al die mooie dagen ( lees paar ) Hier vanmorgen huilend wakker geworden uit een droom waarin me partner wegliep. Helemaal overstuur! Na ik wakker was werd het helemaal een jankpartij haha en opperde partner of ik zwanger zou zijn omdat ik zo emotioneel reageerde. Ik heb geen idee, maar heb voor het eerst wel weer eens het idee dat het zo zou kunnen zijn deze ronde. Gisteravond was mijn temp 36.6 ( ik had het koud dus tempte om te zien of ik koorts had) vanmorgen was hij heel vroeg 36.8 en op normale temptijd 37.3.. ik heb de hele dag steken en krampen onderin me buik en lies en herken dit van een eerdere zwangerschap. Verder heb ik een weeig gevoel over me heen en ben ik hyper actief, als in dingen doen, ondernemend. poetsen boodschappen intratuin tuin werken wassen enzovoorts. We zullen dus zien deze ronde!
Mooi rijtje vrouwtje!! Mijn eisprong is waarschijnlijk toch pas 1 mei geweest dus de testen die ik eerder heb gedaan waren ook veel te vroeg. Ik wissel qua sumptomen tussen menstruatie kwaaltjes en wat nieuwe dingen zoals duizeligheid, hoofdpijn, weeig/misselijk gevoel bij vlagen en steken in tepels.. Anyway ik mag van mezelf zaterdag of zondag weer een testje doen of is dat te snel als 1 mei eisprong was?
Stom h3, simoontje! Ben heel benieuwd naar jouw test! Hoop op een hele mooie positieve! Update: 1000x naar de wc geweest...vooralsnog geen nieuwe bruine monstertjes gespot! Ook nog geen ongi krampen! Als het niet doorzet waag ik morgenochtend ook een testje, wordt nu wel heel spannend zo!
Hier nog steeds niets!!! Wil wel zekerheid hebben eigenlijk... Testen geven negatief aan, maar voel wel wat 'symptomen'... normaliter ook nooit zo lange cyclus.....
wat is het hier rustig... @williemientje dat is 10 of 11 dpo dus zou kunnen. ik had ook mijn ei op 1 mei maar ik heb een korte lf dus mijn nod is de 13. Ik ga op moederdag testen denk ik, dat is 11 dpo en bij mijn zoontje en miskramen teste ik dan ookal positief.En ach moederdag geeft het iets speciaals als het een positieve test is ( al is het op elke andere dag ook speciaal haha) Spannend Sterretje88. Heb je je eisprong gevonden dat je je nod weet in ronde 1?
Net een test gedaan, negatief, maar was een hele rare test! Heb ook klacht ingediend bij zwanger en kids.