Jammer dat ik je hier moet treffen lovieyou!! Omdat dat betekend dat het jou ook niet gelukt is natuurlijk. Succes komende ronde.
hallo meiden, hoe gaat het daar? hoe gaan jullie het klussen in plannen??? gelijk vanaf de ongi einde om de dag? of rond de eisprong elke dag of dan om de dag? wij blijven deze cyclus hetzelfde doen als altijd, 3x per week dan moet het vast goed komen! ik heb nu al een goed voorgevoel over deze ronde maarjaa, ik hoop dat ik een mooi cadeautje krijg en een iets eerdere eisprong zodat ik op 2 mei al kan testen! ik wil op 2 mei testen als het dan niet te ver voor nod is omdat ik 2 mei een maand gestopt ben met roken!! een beeb zou een mooi cadeautje zijn voor mij en voor vriendlief omdat hij me zo goed steunt om niet weer te gaan roken! hebben jullie nog goede voornemens voor deze cyclus? ik hoop dat deze hele lijst roze word en dat er geen paars bij komt en ook geen blauw en ook geen rood!! liefsx shy girl
Goed voornemen Mart! Ik doe mee! 2 jaar terug was mijn nod ook 1 mei en teste ik 25 april al positief. Deze ronde wacht ik mijn nod af. Ben de witte testen nu wel beu.
Goedenavond dames,... Welkom nieuwe dames! Hopelijk hoeven we niet meer door naar de volgende ronde. Goede voornemens: weer snel zwanger worden net als bij zl Vandaag bij de Action al zwangerschapstesten ingeslagen. 3 Doosjes, dus 3x2 voor 4,50 Geen geld!! Ze lagen bovenin het schap waar ook de maandverbandjes liggen.... hoe dubbel Nu zo naar vriendinnen, morgen werken en hopelijk is het snel volgende week vrijdag, dan moet ik ongesteld worden en gaan we ervoor.
@ shy girl Ik heb nog niet echt een planning over hoe en wanneer precies. Ben al een paar maanden gestopt met de pil en een mooie cyclus van 28 dagen. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ovu testen gebruikt en dit is me goed bevallen dus ik denk dat ik dat weer ga doen deze keer. Ik vind het fijn om die zekerheid te hebben wanneer precies mijn eisprong is. (ik denk gewoon op dag 14 maar toch voor de zekerheid een testje er tegen aan) Ze zeggen altijd dat je het niet moet gebruiken omdat je er dan teveel mee bezig bent maar dat ben ik toch wel, met of zonder ovu testen. Ik probeer het dan rond mijn eisprong (als er een donkere 2e streep staat) het gewoon een paar dagen achter elkaar te doen. Dan zal het vast wel raak zijn. Ook heb ik wel eens gehoord dat je het beter om de dag kan doen, is dit ook echt zo? Wat is jullie ervaring?
Ik zeg zal het vast wel raak zijn, dat bedoel ik niet zo. Ik bedoel eigenlijk dat ik dan vast wel goed zit
ik was vandaag bij de action en zag ze ook liggen. hier lagen ze op het onderste schap. maar ik heb nog 3 testen van kruidvat liggen en hoop er maar 1 nodig te hebben
Hey meiden! Bijgelezen alleen na een lange drukke dag geen puf om uitgebreid te reageren!!! Goede voornemens deze ronde gezond leven en vooral ook zwanger worden uiteraard Fijne avond allemaal en hopelijk op naar een heerlijk zonnig weekend
Hee meiden, Mag ik ook op het lijstje? Manouk, 21 jaar, vierde ronde na 2e miskraam, nod 12 mei Ik ben al sinds januari 2012 gestopt met de pil, twee miskramen gehad en sinds de laatste miskraam is mijn cyclus helemaal in de war. Ik had altijd netjes een cyclus van 29/30 dagen. Sinds de miskraam is het 44-38-35. Ben nu weer uit gegaan van 35 dagen maar hoop natuurlijk dat het weer wat korter is. Iedereen heel veel succes deze ronde!
Ppffff dames ik heb echt een klote dag!!! Ik blijf de hele dag in bed met Poezebeest. Mijn oudste poezebeest heeft gister in mijn armen zijn laatste adem uitgeblazen...
Nee helaas, dan had ik er vrede mee kunnen hebben... hij is dood gebeten in de woonkamer door onze eigen hond 19 jaar heeft. hij mogen worden...
OOow bah wat naar!! Hoe nu verder met de hond? Niet bang dat je andere kat misschien ook wordt doodgebeten?
Ja heel erg, daarom lig ik nu met hem op bed... daar kan de hond niet komen en kunnen we elkaar troosten. Wat er met de hond gaat gebeuren weten we nog niet... eerst dit even laten bezinken en advies inwinnen...
Oh wat erg ahjeetje! Heel veel sterkte en lekker rustig aan doen!! Ik heb niet alles bijgelezen. Gaat veel te snel voor mij. Dat doe ik zo op mijn gemak De kleine slaapt net lekker en er moet mij even iets van het hart! Wij willen heel graag een 2e kindje maar nu we er mee bezig zijn merk ik dat er voor mij niet zo'n haast meer bij is. Ik vind het bijvoorbeeld prima als ik over 3 a 4 maanden pas zwanger wordt (wat batuurlijk ook nog snel zou zijn) maar ik heb niet dat ik persé deze maand heel erg hoop zw te zijn.... vriendlief wilt het wel heel graag zo snel mogelijk. Herkend iemand dit? Zijn het de zenuwen? Stel ik me aan? pffff weet het ff niet meer