Dat hoop ik ook voor iedereen!! Zou een Moederdag zijn die je nooit meer zal vergeten. Ik duim voor jullie! Ik hoop het mn ouders (moeder) te kunnen vertellen dat we zwanger zijn, 3 jaar geleden hebben we het mn ouders op Vaderdag verteld dat we zwanger waren.
Dames even een vraagje, Als je langere lf heb test je dan eerder positief?? Ik zit vandaag op 13 dpo en maandag me nod, dus vandaag 4 nod. En deze testen Zou ik met cb al positief testen??
Hallo dames: Even een korte verhaal; 17 april me eerste dag van me menstruatie en ook gelijk de eerste menstruatie na me bevalling! 10 dagen later onveilig gemeenschap gehad, 5 dagen na gemeenschap oud bloed verlies/slijm echt een kleine hoeveelheid! Vandaag dik rekbaar slijmverlies sorry voor de details Wat denken jullie! 15e kan k testen
Gefeliciteerd!! Ik had ook zulke lijntjes maar was wel op mijn nod en heb toen een cb test gedaan. Zou het proberen, denk wel dat hij hem pakt
tinkerbell.. wat vervelend.. Sterkte ermee, meid.. Miesje25: op de rechtse zie ik een licht streepje.. Spannend..
@miesje: ziet er goed uit hoor! Morgen die digitale, maar denk wel te weten wat die gaat zeggen! Zwanger! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
Oh ja, en ik denk dat ik ook op moederdag weer ga testen! Hoop testers dus die dag. Hopelijk een mooie roze moederdag.
@miesje. nee een langere lf of kortere lf betekent niet dat je eerder of later als een ander kunt testen. De test zal x dagen na innesteling positief uitslaan. ik zie een roze streepje dus gefeliciteerd! @froetsel. ik denk dat je in je vruchtbare fase zit.. Die kleine bloedingen tussendoor zijn redelijk normaal na de eerste menstruatie nog. heb je gemeenschap gehad 10 dagen na 1e dag bloedverlies of 10 dagen na het stoppen van je bloedverlies? Ik denk niet dat je ervan uit kunt gaan dat je cyclus al helemaal stabiel is als je net je eerste menstruatie gehad hebt.
wel digitale met weken indicator he. de digitale die alleen zwanger niet zwanger zegt heeft meer hcg nodig en die zou denk ik net op het randje zitten nog. de cb met weken heeft 25 nodig. net zoals de kv2v5. de cb zonder weken 50.
Oeps......dubbel, sorry. @froetsel. Zo vlak na de bevalling is de kans klein dat je direct een regelmatige cyclus hebt. Iets bloedverlies tussendoor is ook vrij normaal. Tenslotte is de kans niet heel groot dat je zo snel na de bevalling weer zwanger bent. Gewoon even afwachten. Als je volgende menstruatie echt langer op zich laat wachten kan je testen. Anders zou je kunnen testen zo'n twee weken na de onveilige seks.
Ze zeggen toch juist na de bevalling ben je super vruchtbaar? Het was een paar dagen dat oude bloed verlies! Maar goed we zien t wel!
Wat wordt zondag een ongelooflijk spannende dag! Ik hoop op ontzettend veel positieve testen! @Miesje, Gefeliciteerd!! kom je bij de januari 2014 club?
Ik ga zondag nog wel testen maar weet bijna het antwoord al. Ik ken mijn lijf ondertussen zo goed. Krampen worden iets meer en ben vandaag humeurig....Maar ach, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.