Gefeliciteerd Miesje Geniet ervan! Hier is het inmiddels eindelijk echt doorgebroken. Was er misselijk van en hoofdpijn en dat is nu ook over
Dames bedankt allemaal. Kan het amper geloven Vind het zo spannend allemaal morgen eerst maar huisarts bellen.
Ik kon het toch niet laten en heb vandaag getest. Helaas negatief. Over een paar dagen nog maar een keer..zit op dag 10 dpo
Miesje, gefeliciteerd! Mooi hoor! Dat wordt inderdaad een hele spannende moederdag! Ik hoop dat er dan veel te vieren valt hier
Lieve dames, Als notoire vroegtester heb ik de 7/5 een Kv test gedaan. Licht streepje. Nu net weer..........en na 1 minuut een zeer duidelijke ROZE streep!! Mijn NOD is 11 mei, dus ik ben voorzichtig blij.Als ik het weekend niet ongi wordt dan doe ik maandag nog een test. Kan het niet geloven!!!!
helaas negatief getest vanmiddag als ik zondag met moederdag nog geen menstruatie hebt test ik nog een keer...misschien was het te vroeg..
Jeeej! Goed teken! Hier klein beetje bruin..... echt minimaal! We wachten af....breekt vast wel door! Zwangere dames;gefeliciteerd!! Eindelijk weer wat roze....
ik wil graag zeggen dat ik niet/bijna niet meer aanwezig zou zijn op dit forum, hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling. en hebben jullie een kleine mijn wens zou moeten wachten.. lees hier: ik en Mitchel zijn uit elkaar gegaan op een niet prettige wijze. we waren op de skatebaan vandaag, (zoals vaker) hij wou blowen, ik zo, dat meen je niet???? verkies je blowen boven een kinderwens en mij? en zo ontstond er ruzie, hij wou weggaan en ik wou hem tegenhouden dus pakte zijn arm. toen pakte hij zijn skateboard en heeft me in me nek/hoofd geslagen, ben bewusteloos geweest en in het ziekenhuis. ben nu thuis bij me ouders, en ze willen aangifte doen tegen hem, ik heb een hele grote bult op me nek achter me oor en heel veel pijn/overgeven/misselijkheid. maar ik kan het niet over me hart verkrijgen hem aan te geven, maar het zou moeten of niet? valt dit nog goed te praten of moet ik deze relatie definitief stoppen en hem aangeven? het doet zoveel pijn een kant van me (ex)vriend, die ik niet kende....
nou dit kan je niet goed praten hoor, hoe moeilijk dat ook is, zoiets kan echt niet. wat als het in de toekomst nog eens gebeurd! je verdient beter! dames op roze gefeli! ik heb vandaag geen krampen meer gehad, ben heel benieuwd naar zondag! er moet vast wat roze tussenzitten!
@shy girl Wat een verhaal! Heb het twee keer gelezen... Slaan is voor mij echt het einde van een relatie. Gelukkig heb ik het zelf nooit meegemaakt. Maar kan me voorstellen dat je ontzettend ben geschrokken. Zo iets verwacht je niet van je partner waarmee je notabene een stap verder wilt maken. Heb je al eerder signalen gekregen dat de relatie niet lekker loopt? Hebben jullie al lang een relatie? Neem maar even afstand om alles goed op een rijtje te zetten. Maar wat willemientje zeg, dit verdien je niet!!!
jeetje Shy girl, wat een verhaal, wat een ellende!! Inderdaad: zijn/waren jullie al lang samen? Als buitenstaander ben ik geneigd te zeggen: pik dit niet, verbreek de relatie en kies voor jezelf. Maar ik kan me voorstellen dat dat een moeilijke beslissing is, omdat je ook van hem houdt. Maar dan nog: ik zou de relatie verbreken, als jullie het weten uit te werken kan je altijd nog later weer bij elkaar komen, maar op dit moment lijkt dit niet de man met wie je verder zou willen... pff... heel veel sterkte met het verwerken van deze heftige gebeurtenis
Jeetje Shy girl, wat heftig! Allereerst een dikke knuffel. Ik denk persoonlijk dat je er beter aan doet om definitief te stoppen met deze jongen (want man kan ik hem niet noemen als ik dit allemaal hoor). Wil je hem echt als voorbeeld voor je kind? Blowen, jou en je toekomstige kind op de 2e plek en dan ook nog zware mishandeling? Want dat het is. Het is geen tikje, wat ook al niet goed te praten valt. Je had je nek wel kunnen breken en dood kunnen zijn meid! Ik snap dat je er misschien geen aangifte van zou willen doen. Ik denk ik ook niet. Maar als je vermoedt dat dit nog eens zou kunnen gebeuren of dat hij moeilijk gaat doen na de brake up, dan zou ik er wel melding van maken. Dan is het bekend en zou de politie hier bij een eventueel volgend conflict nooit iets over kunnen zeggen. Nogmaals een dikke knuffel meid. Het is al moeilijk genoeg voor de kinderwens die je hebt maar nog moeilijker dat degenen die dit je aandoet de persoon is waarvan je houdt.
roze dames gefeliciteerd!!! echt top!!! hopelijk wij ook snel een 2e streep op de zw test!! wat betreft de relatie, ik heb ook zp'n ellendige relatie gehad, in blijf van mijn lijf huis en alles gezeten en ik heb 1 ding geleerd, als ze het 1 x doen dan doen ze het vaker als je niet meteen weggaat!! dus maken dat je wegkomt kies voor jezelf!! wat betreft de aangifte dat is een keuze waar je echt zelf achter moet staan dus denk er goed over na, wat levert het je op? het kan ook averechts werken (spreek wederom uit ervaring helaas) belangrijkste is voor jezelf kiezen en weggaan bij die man ookal doet het pijn. was r nou een lijst van de zondag testers? ben best benieuwd hoeveel dames het al zijn!!! sorry dat ik geen @naam gebruik, maar zodra ik ga typen ben ik alle namen alweer kwijt ben altijd slecht met namen excuses hiervoor