Ppppfff hier met een wierrookje op de achtergrond al 2 uur aan de strijk. Nog 5 shirts en 2 bloesjes te gaan hihi.
Soms wat stress. Door ons werk. Vermoeidheid. Vanaf september 2011waren we samen leerde hem kennen mei2009. Hij zei altijd toen ik nog rookte. we gaan ons kind leren blowen goed, roken slecht. ik was er van overtuigd dat het een grap was... nu ik weet dat hij blijkbaar vaker blowt.. gehoord van jongens op de skatebaan toen ik bij kwam.... ik trek hem nu erg in twijfel.. mijn hart zegt. ik wil terug naar hem. maar mijn familie die zo blij was met hem. heeft flink de pest in m nu... en mijn verstand zegt niet terug gaan .. hij loopt tegen onze vrienden zielig te doen van ja ze kneep me in me arm en schopte me (wtf of ik ben echt me geheugen kwijt door hesenschudding. maar heb hem echt niet geschopt...) hij smst net heel zielig naar een vriend van ons. ja ik moet nu douchen met een stoel.... want kan niet staan . nou voor iemanf die niet kan staan ondat hij "geschopt" zou zijn.. was hij snel thuis... skateboardend...bij zn ma's huis. die moeder spoort ook al niet hoor.. ze juicht hem toe dat hij me bewusteloos sloeg met een skateboard. ik weet zelf hoe weinig evenwicht en onhandig ik ben. mijzelf kennende zie ik iemand niet schoppen terwijl ik op skates sta..... maarja herinner me de halve dag niet meer.. jeetje wat ben ik verdrietig. mijn hart is gebroken... en het voelt alsof me hoofd letterlijk ook gebroken is.. alles wat ik kan is nu duimen voor jullie dit van vandaag kwam zo onverwacht zo pijnlijk als een klap in me gezicht( oh wacht ik kreeg ook een knal tegen me kop..)
Heftig hoor, shy girl. Het lijkt mij verstandig om afstand te nemen, en in elk geval jullie kinderwens uit te stellen (mocht je er voor kiezen bij hem te blijven) Je bent nog erg jong, jullie relatie is pril en naar zoals het nu op mij overkomt niet stabiel genoeg om een gezinnetje te vormen. Het komt op mij niet heel weloverwogen over als ik heel eerlijk ben. Wellicht dat je niet omdeze reactie zit springen, maar het is dan ook lastig de situatie te beoordelen via een forum. Ik neem een beetje uit je verhaal op dat jullie niet samenwonen? Je hebt nu wel een rustige plek om na te denken? Rust is wat je nu nodig hebt om keuzes te kunnen maken! Heel veel sterkte !
Ennn weer een dag voorbij zonder ongi, maar met opgezette tepels... haha Wordt nu dan toch echt wel spannnd......... Ei verkeerd, of is het dan nu al raak? We zullen zien....
we wonen wel samen ik ben bij me ma thuis omdat iemand me s nachts elk uur wakket moet maken.. en me (ex) of vriend wat het ook is. is weggelopen sindsdien niet meer gepraat.. en alle vrienden die we samen hadden kiezen zijn kant ondat hij helemaal zielig loopt te doen.... ik ben zo klaar met hem.. maar toch mis ik hem zo erg.. we hadden nog Nooit ruzie. soms stress maar nooit ruzie... dit was nieuw voor me..... ik voel me gebroken
Shy girl... wat erg! sterkte! @missds balen! succes in de volgende ronde. Ik vraag me af wat er bij mij gaat gebeuren. Vorige cylcus na stoppen pil 35 dagen. Dat zou nu zondag zijn. Gister middag getest met matcare ultra negatief zou er nog hoop zijn... of moet ik ook naar de volgende ronde....
Thanks ik ga me best doen de volgende ronde!!! Als je geen menstruatiebloed verliest is er altijd hoop!! Het nadeel van stoppen Pil is dat het erg onregelmatig is bij de meesten . Je weet nooit je cyclus.
Goedemorgen! Eergister ongikrampen gehad, gister helemaal niet, vandaag weer wel maar het is een licht en zeurend constant gevoel. Iemand die dit herkent en toch zwanger bleek te zijn? Of moet ik ervanuit gaan dat ongi doorbreekt? Heb toch echt het idee dat ik meer aders zie op men borsten en dat men tepels wat groter (en zachter?) zijn. Watkjn je jezelf toch gek maken met vanalles en nog wat!
.. Hier ook nog niets! Maar niet zwanger volgende cb Digital..... We wachten af. Zondag nog een test als de duivels dan nog niet geweest zijn. Lange cyclus deze x.
@shy: dikke knuff meid!! Hier temp weer verder omlaag.. dus einde verhaal... wel vaag.. m,n tempzakt nooit zo vroeg voor m,n NOD
@mamavanmenno: bedankt meid... maar naar mijn idee had ik nu dan ook wel al een licht psitieve test moeten hebben...
Zo, en weer een dag verder. Vanochtend ineens een lading doorzichtig slijm/afscheiding, ik voelde het gewoon zitten.
de 2 keer dat ik zwanger was had ik allebij heel erg het gevoel dat ik ongi werd maar werd het niet!! dus er is nog hoop