Als je een lijstje quote moet je even die code erbij weghalen. dus dat [ quote ] en [/ quote ] weghalen.
Testlijstje Testdatum - naam - hoeveel dpo = uitslag 12-05 Aloha 11 dpo = 00Wendy00, 12 dpo = Simoontje123 17 dpo = Lotte30, 13 dpo =
Pff ik denk dat het hier ook over is... Pijn in BM als ik ga zitten. En in1 keer natte afscheiding. Was vorige keer ook een voorteken van mijn ongi
Ik heb dat ook Yozo, alleen maar klachten die duiden op ongi. Maar als ik naar mijn berichten kijk uit 2008 dan klaag ik over datzelfde en dat ik dacht dat ik ongi werd. Dus daar put ik dan nog maar een beetje hoop uit.
Thanks! Ik heb voor jou heel goede hoop! Ga duimen voor je, want er zou toch een van ons op roze moeten Ik ben in elk geval blij dat mijn cyclus na het stoppen met de pil weer zo snel op orde is gekomen. Nu afwachten of het een beetje regelmatig blijft! Ik houd de boel hier in de gaten! Dames, succes allemaal!
Ik heb twee nachten achter elkaar extreme buikkrampen gehad, wist niet wat ik mee maakte zon pijn dat ik er misselijk van werd. En overdag ook ongikrampen maar gelukkig niet zo heftig. Tot dusver nog geen ongi te bekennen dus ik heb stiekem hoop! Herkend iemand die extreme ongikrampen en niet ongesteld worden? Morgen maar een testje wagen....!
=Aloha;15043023]Testlijstje Testdatum - naam - hoeveel dpo = uitslag 12-05 Aloha 11 dpo = 00Wendy00, 12 dpo = Simoontje123 17 dpo = Lotte30, 13 dpo = jesj, 10 dpo =
wat balen dat er weer zoveel rode bij zijn gekomen!!! iedereen sterkte en veel geluk de volgende ronde!!! iedereen op roze van harte!!! hopelijk volgen wij allemaal snel!! ik kan me nog steeds beheersen te testen maar dat komt vooral omdat de zondag moederdag testdag afspraak staat
spannend marly! Ik heb ook altijd heftige krampen, maar dat heb ik altijd dus. Als jij het nooit hebt zal het inderdaad weleens wat kunnen zijn.. uitzondering op de regelmaat is volgens mij sowieso opvallend en hoopgevend voor jezelf. Ik heb nu minder pijn juist als normaal en heb daardoor iets hoop.
Testlijstje Testdatum - naam - hoeveel dpo = uitslag 12-05 Aloha 11 dpo = 00Wendy00, 12 dpo = Simoontje123 17 dpo = Lotte30, 13 dpo = jesj, 10 dpo = Willemientje 14 dpo = -- ik heb je er even bijgezet willemientje hoop niet dat je dat erg vind!
Testlijstje Testdatum - naam - hoeveel dpo = uitslag 12-05 Aloha 11 dpo = 00Wendy00, 12 dpo = Simoontje123 17 dpo = Lotte30, 13 dpo = jesj, 10 dpo = Willemientje 14 dpo = Mart 12 dpo =
ooo ik kan nu al blij worden voor degene die zondag posi gaan testen! mocht ik nega testen dan ben ik sowieso blij voor iemand anders dat kan gewoon niet anders met zoveel testers!!
kan ook echt niet wachten tot zondag, daar moeten idd roze dames uitkomen!!! wordt het sowieso een blije, al dan niet voor jezelf, moederdag Dat wordt meteen met de ochtendurine testen en super vroeg of t forum zitten wachten op alle testuitslagen denk ik hifi
Ik kom me ook aanmelden voor het lijstje van Moederdag. Ik zit dan op 15 dpo. Vind het ook erg spannend worden nu. Heb nog weinig voortekenen, dus het kan nog alle kanten op. Word nu al bijna gek van mezelf. Het zou bijzonder zijn als we dan allemaal roze testen. Daar gaan we voor!