Marly87 nou lijkt me duidelijk..gefeliciteerd.. Gisteren was mijn nod dag.. De hele week sterk het gevoel dat ik gewoon ongi zou worden.. Nu dus nog niet en nu krijg ik hoop.. En als ik het toch moet worden liever gisteren.. Of zwanger natuurlijk.. Maar heb nu wel beetje zo' n misselijk gevoel over me heen.. Marja misschien praat ik mezelf dat ook wel aan..pffff deze wacht dagen zijn een nachtmerrie.. Als ik vandaag nog niks spot ga ik morgen testen..! Mede wachters/testers succes duim voor jullie.!
Dit was een ongelukje maar we hebben nu besloten voor een tweede te gaan dus. Dus dan zou ik over2 weken weer ongie moeten worden? We hebben voor de zekerheid ook maar geklust afgelopen 2 dagen. We zien t wel
Jaaaaa Marly, ik zie hem? Wanneer is je NOD? Denk dat je hier al wel voorzichtig blij van mag worden? Doe je mee om ook op Moederdag nog te testen? Met een CB bijvoorbeeld?! @Zwaantje, gefeliciteerd! Mooie testen hoor. @Lilaa.....ik duim met je mee! Hoop dat het inderdaad van innesteling is en je straks een prachtige test in handen hebt! Einde van de lijst moet nu toch wel wat meer roze gaan kleuren hoor (statisch gezien dan.... en het is voorjaar , hihi) @hier: Het gaat me lukken me inhouden met testen tot morgen . Ochtendplasje is al weg en die gebruik ik toch het liefst voor het testen. Daarbij denk ik inmiddels echt wel dat ik zwanger ben. Twee vage streepjes op testen en nu voor de tweede ochtend op rij misselijk. Kom morgen mij testje spammen!
Marly, ik zie het hoor, gefeliciteerd!! Ik zie in je handtekening dat je erg wisselende cycli hebt/had, heb je daar naar laten kijken of gewoon op eigen houtje? hier vanochtend een negatieve test :x maar ik probeer de moed er in te houden en test volgende week gewoon weer
Marly ik ben even de spelbreker want ik vertrouw die kv testen niet meer zo. Ik kan niet zien of het een roze streep is of grijs.. hoop heeeeel erg dat hij roze is! Maar foto of mijn telefoon laten het niet helemaal goed zien. Lilaa dat klinkt heeeeel erg positief! Spannend!
Hee dames Ik stond hier ook op de lijst maar mag helaas op rood Gisteravond ongi geworden.. 2 dgn te vroeg. Heb nu een lf van 12 gehad. Alle zwangeren gefeliciteerd en alle dames op rood.. balen en heel veel succes de volgende ronde! Alle wachters ik duim voor jullie. Liefs
Marly ik zie een lichtroze streepje, jeej! Lilaa ik hoop het voor je! Ik heb met vlagen krampen en dat heb ik dit keer langer dan vorige maanden. Men temp is nog steeds 37.3, ik wil nu testen haha! Hopelijk kan ik mij beheersen!
Joepie, roze! gefeliciteerd!!! Hier nog steeds last van mijn buik en krampen. En mijn borsten. Maar dat heb ik iedere maand. Wat ik nu alleen nog niet heb gehad is mijn `ongesteldheidpuist` haha.....zal je net zien dat ik er morgen mee wakker wordt. O ja, en ik heb de afgelopen 3 ochtenden dat wanneer ik net uit mijn diepe slaap kom maar dus nog wel slaap, ik me misselijk voel. Maar zodra ik echt wakker ben is het weg. Herkent iemand dit? Maar dat kan ook van de stress komen want er speelt op dit moment veel bij mij...
Hhhmmm denk toch echt dat ik gewoon ongi wordt hoor. Ben zo humeurig, en die krampen.... Ik zit ook zo ff in een dip. Ben even helemaal klaar met dat zwanger worden....
Ik zie zeker een mooi roze streepje!Zo was is bij mij in het begin ook.... Over twee dagen nog eens testen? Voorzichtig gefeliciteerd!
hier ook een dip! blegh voel me zo beroerd. Weet vrijwel zeker ineens dat ik gewoon ongi ga worden en zelfs misschien vandaag al wel. Heb altijd erg veel pijn tijdens menstruatie door dus de vermoedelijke endometriose waarschijnlijk, en de pijn is nu weer volop aanwezig helaas. Ik ga dus weer een dagje lui op de bank met een kruikje. Gister bij huisarts geweest voor 2 malig uitval van 1 van mijn benen deze maand waardoor ik 2 maal gevallen ben. Die heeft wat testen gedaan en vermoed dat er endometriose op mijn beenzenuw zit en heeft me daarom nu doorgestuurd naar fertiliteit om het uitgezocht te hebben. In januari heeft gyn dit genoemd en toen hadden we de afspraak dat wij het eerst zelf wouden proberen en gewoon even geen poespas aan mijn lijf. Maar nu vind de huisarts het toch noodzakelijk worden voor het geval dat blabla. Dus gister best beetje geschrokken van de doorverwijzing enzovoorts. dat allemaal samen maakt vandaag een dip dag iemand stuk chocola??! Tinkerbell wat verdrietig. sterkte
Dames een streep is een streep! Er komt enkel een streepje als er hcg in het lichaam zit! Dat is er alleen als je zwanger bent. Hoe dun het streepje ook is
Wendy en aloha, kopop! De hoop voor deze maand is pas verloren als er echt bloedverlies is. Ik las dat veel veouwen de eerste weken steeds het gevoel hebben ongi te worden dus tkan nog vanalles betekenen