NOD lijst 1 t/m 15 mei 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sanne2011, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Testlijstje

Testdatum - naam - hoeveel dpo = uitslag

12-05
    Aloha 11 dpo =
    00Wendy00, 12 dpo =
    Simoontje123 17 dpo =
    Lotte30, 13 dpo =
    jesj, 12 dpo =
    Willemientje 14 dpo =
    Mart 12 dpo =
    Pel 15 dpo =
    Lieke84 14/15 dpo = had al tuurstreepje gaat cb doen=

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
  3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kan iedereen zich nog inhouden???

4. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Aloha, je bent goed bezig met de lijstjes ;)
    Bedankt, heel fijn.
    Hier nog steeds niets. Nu twee dagen overtijd.
    Wel meer honger en mini puisten ( mega veel)
    gisteravond laat weer erge krampen gehad maar verder niets!!
    Ik ben morgen pas rond 12.00 uur thuis dus kan dan pas testwn en lezen wie op roze morgen. Heel veel succes dames, jullie horen morgen van mij. Groetjes....

5. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Ik zal wel moeten!!! Grrrr, duurt lang!!

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Inderdaad :D.

Welke cyclus heb jij trouwens aangehouden nu?

7. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    oooh wat een kwelling dat je morgen nog tot 12 uur moet wachten simoontje!

8. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Succes meiden!! Zou toch super zijn als jullie allemaal positief zouden testen op Moederdag! Mijn duimen draaien voor jullie!!

9. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames ik heb hier ontzettend last van me rechter zij! En gewoon super misselijk

10. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    eispronggg ik blijf erbij haha dan kan dit echt je ei zijn

11. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Dames wat is de lijst rood zeg:(..
    Hopelijk komt er morgen verandering in.. Hopelijk testen we moregn allemaal positief..;)

@hier: We hebben kermis dit weekend. En we gaan stappen vanavond.. :). Ga toch maar 1 of 2 wijntjes drinken, ik drink normaal altijd.. Kan toch geen kwaad zou ik toch zwanger zijn

12. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou we zullen zien we hebben wel geklust! Alleen duurt me cyclus nu gewoon wat langer

13. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Bedankt dames, ik kan het nog niet geloven durf ook nog niet blij te zijn... Morgenochtend nog een test doen! Wat ontzettend spannend is dit zeg!

14. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Dankje, ik was van plan om na deze cyclus naar de gyn te gaan, dmv ovulatietesten afgelopen twee cyclussen m'n eisprong gevonden.

Jij succes!

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Marly, heb je nog klachten/symptomen?

16. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    froetsel spannend! ben erg benieuwd hoe het afloopt!

marly snap ik! hopelijk morgen geen twijfel meer maar gewoon een streepje waarvan je zegt jaaaahaaa!

lotte30 drank is natuurlijk niet al te best, maar je zit nog in zo'n beginfase dat er nog geen bloedband met het kindje is mocht je zwanger zijn. desalniettemin drink ik en vele andere sowieso niet meer na de eisprong. Al is het alleen al om voor jezelf geen schuldgevoel te krijgen mocht het mis gaan of iets dergelijks.

17. Nodje

Nodje Lid

14 mrt 2013
    68
    0
    0
    Hier is nog steeds niks..! Maar nog steeds hoofdpijn..had het al eerder gevraagd hier maar geen antwoordt.. Kan het dat ik toch zwanger ben ondanks die menstruatie hoofdpijn.. Die ik altijd heb voo dat ik ongi moet worden..!ben nu wel een dag overtijd..Ik heb wel eens gehoord dat er vrouwen zijn die gedurende de 9 maanden dat ze zwanger zijn.. Toch elke maand die klachten krijgen.. Wie kan mij helpen..? En geloven jullie ook dat je je ongi kan uitstellen omdat je er veel mee bezig bent.!?

18. Jebb

Jebb Niet meer actief

Ook hier wat ander dan verwacht. Ik had verwacht (uiterlijk) 9 mei mijn nod te hebben. Ondertussen nog niks te zien en/of te merken. Af en toe wel gigantisch kramp dat ik denk 'het is zo ver', maar naast heel weinig bruine afscheiding (echt druppeltje per dag) merk ik nog niks... Alleen gigantisch veel trek in lekkere dingen, wat ik normaal dus ook de dagen voor mijn nod ben en met vlagen wat misselijk met name door geuren van eten ofzo.
    Het was dus absoluut niet mijn planning, maar denk dat ik morgen weer een testje doe! Ben heel bang voor de teleurstelling dat het dan toch negatief is.. maar van dit wachten word ik ook maar dol!

19. Jebb

Jebb Niet meer actief

Ik kan je niet helpen uit ervaring, maar ook ik herken de hoofdpijn!
    Vanaf de dag dat ik dacht mijn eisprong te hebben, heb ik of in de ochtend of in de middag knallende hoofdpijn! Gelukkig is het nu wat minder, maar ook ik wacht nog steeds op mijn menstruatie zoals je ziet in mijn vorige reactie... Pfff!

20. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    bij elke hormoniale schommeling is hoofdpijn normaal/vaak voorkomend. Dit is vaak hormoniale migraine. Sommige vrouwen hebben inderdaad hele zwangerschap hoofdpijn, vrouwen die normale migraine hebben hebben juist vaak tijdens de zwangerschap ineens geen aanvallen. Ikzelf heb tijdens eisprong en dag voor en van ongidoorbraak altijd migraine hoofdpijn. bonken zwaar gevoel slecht tegen licht kunnen enz. ik heb in mijn zwangerschappen nooit hoofdpijn gehad. Maar er zijn vrouwen die vooral in het begin door de hormonen juist wel hoofdpijn krijgen..

kortom geen pijl op te trekken, het is echt zo'n kwaal die je pas achteraf kunt invullen.

Deel Deze Pagina