Inderdaad geen pijl op te trekken, hetzelfde geldt voor krampen en zere borst.....waar ik nu last van heb auwww.
En nog even over die krampen. Ik had gister een poll gemaakt met de vraag wie er bij zijn zwangerschap voor nod ook ongikrapen had en de stand is 9 nee en 20 ja. Dat geeft de burger moed!!
Mijn klachten/symptomen: -paar nachten achter elkaar extreme buikkrampen gehad - gevoel hebben ongi te gaan worden al paar dagen -zeer gespannen borsten -gespannen buik - rommelende darmen
Mijn NOD is of morgen 12 mei of dinsdag 14 mei. Ik heb helaas op 14-4 een VMK gehad op 5+3. Dit was mijn 2e MK, in Okt heb ik een MA gehad rond 9.5 wk. Hopelijk is het ons ook gegund...dit is dus ronde 1 na de VMK en ronde 7 na de MA. Ik hoop t zo hard! We zijn al vanaf mei vorig jr bezig toen heb ik mn spiraal laten verwijderen. Toen bewust even 3 maanden jasjes gebruikt zodat daadwerkelijk alle hormonen uit mn lichaam waren. Mijn klachten nu zijn eigenlijk alleen sinds donderdagavond ongikrampen (vandaag niet zo erg als gi en eergi) en soms wat mindere eetlust. We zullen zien. Gistermiddag was een kv2v5 heel negatief.....(kon t echt niet meer tegen houden om te testen)
Mijn nod is dinsdag. Vind het heel spannend indien we met ovu testen hebben gewerkt dus als het goed is op t goede moment geklust hebben. Ik heb me voorgenomen om pas wo of do te testen als me menstruatie er dan nog niet is. Heb af en toe wat krampjes verder helemaal niks dus heel spannend haha
Ik duim ook mee voor iedereen hier! Ik zat laatst ook in t NOD topic van april, waar ik op roze kwam maar helaas geen plakkertje dus. Ik probeer de test ook uit te stellen tot dinsdag of misschien nog later als t dan nog nodig is...zo spannend elke x weer.
Dankje voor het fixen van de lijst aloha! Ik heb zin in morgenochtend maar ga ervanuit dat het nega is, ookal was ik vanmorgen en vanmiddag weer heel even erg misselijk. Ongi krampen na vanmorgen niet meer gehad. Oh wat zou het gaaf zijn als het toch meteen positief is!
dames, ik heb niet alles gelezen. Ik ben ontzettend moe. Maar wil uiteraard wel melden dat ik met iedereen meeleef alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!!!!! komen jullie ook bij het januari 2014 clubje? Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina voor alle meiden op rood. Ik hoop zo voor jullie dat het snel raak is.
Wat spannend voor de meiden die morgen gaan testen !! Is al een behoorlijk test rijtje Hopelijk allemaal op roze !!
Ik ga morgen ook maar weer en test doen.... Nr4. Sinds 30/4...... Misschien dat ik heel trage hcg aanmaak heb als ik toch zwanger ben???
Wat lijkt me dat ook moeilijk Mariannetje...als je cyclus zo onregelmatig is! Edit: ik zie dat ie wel regelmatig is maar dan is dit een uitschieter..? Ik hoop van niet en dat je morgen positief mag testen.
Ik hoop het ook morgen! Enerzijds ben ik ook bang.... dat het toch een cyclus is die nu van slag is :S
Balen voor de rode dames! (en Maybe het was niet de bedoeling dat we samen ongi zouden worden!! ) Testers succes morgen! zwangeren geniet ervan! ik ga jullie verlaten voor het volgende topic!
Vroeg slapen weet ik niet maar wel vroeg wakker om te testen.. Haha ik ben vandaag al wel 100 x naar de wc geweest.. Om te checken of er wat gaande was..gelukkig niet...hopelijk testen we morgen allemaal positief.. Enkunnen we verder praten in de januari 2014 club..
Daar gaan we voor Nodje! Er is al zoveel rood op deze lijst, dat we toch echt met flink wat roze moeten gaan eindigen! Lief dat iedereen de testers voor morgen succes wenst! Wens alle andere tester ook veel succes en ben heel benieuwd morgenochtend! Slaap lekker voor straks.