jeeeejjjjj.. ik mag op roze ik ben zwanger!!!!!!! lieke en marly ook gefeliciteerd...dames met nega test balen!!!suces voor volgende keer!
Hier nog altijd niks... Weet echt niet wat ik ervan moet denken. Heb ook niet het gevoel dat mijn MS eraankomen, maar mijn buik staat wel al een kleine 2 weken een beetje 'gezwollen' , normaal kan je de buikspieren zien, nu verrevan... Vorige dinsdag of woensdag een omo witte test gehad, ik durf niet meer testen Pfff, waarom houd m'n lichaam me zo voor de gek???
Gefeliciteerd dames! Mooi cadeau voor moederdag Andere dames... Hopelijk in Juni een knaltest! Hier nog steeds altijd niets.... Denk dat ik morgen de huisarts bel.... Normaliter stipt op tijd met mn cyclus en nu niet.... Nu al 2 weken overtijd!
Yeah al 3 roze dames erbij. Wat een mooi cadeau voor Moederdag. Ik heb niet getest. Voel aan alles dat ik ongesteld moet worden. Humeurig, dikke puist, ongie gevoel. Dus testen zou zonde zijn. Op naar de volgende ronde die helaas in jaar 2 van het zwanger worden gaat vallen En mijn man zit waarschijnlijk in het buitenland tijdens mijn vruchtbare periode. Alleen die periode is niet zo makkelijk te voorspellen bij mij.
Goede morgen dames.. Marley, Lieke en Nodje... Gefeliciteerd.. Geniet ervan.. Dames met een negatieve test, balen meiden.. @hier.. een licht tweede streepje te zien op mijn test, maar ik durf nog niet blij te zijn.. Twee rondes terug ook gehad en toen een VMK gehad.. Ik probeer streaks een foto erop te zetten. Mijn camera is leeg..
Lieke84 marly en nodje! Superrrrrrrr gefeliciteerd! !! Mart jammer van je gvoel hoop dat je het mis hebt. Willemientje knuff Lotte foto! Toekomstige mams balen weer grrr Jij hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Froetsel jecyclus hoeft niet perse al regelmatig te zijn. Kan best zijn dat volgende cyclus je vruchtbare dagen op een anrere dag vallen dan nu. Ik had overigens bij tweede menstruatie na bevalling echt mega opruiming in mijn lif en dat hebben meer mensen. Misschien komt daarje pijn vandaan. Overig dames die ik vergeet sorry kan via telefoon niet een pagina terug terwijl ik bericht typ. Hier nog niet getest. Mag het bed niet uit! Partner en zoontje zijn met een geheime missie bezig. Nog even geduld dus! Droomde vannacht wel van bloed maarrrr zo levensecht droomde ik ook als ik zwanger was haha en me buik is mega gespannen sinds vannacht. Ik heb echt geeeeeen idee of t raak is ja of nee.
Gefeli nieuwe roze dames! Ben heel benieuwd aloha! Haha Wel lief men vent was net toch wel beetje sip dat het negatief was Ik ook wel maar naja moet ook realistisch zijn, al wordt ik wel jaloers hoor op al die mooie posi testen
Ik ga jullie trouwens maar wel verlaten. Het doet me allemaal meer dan verwacht. Manlief trekt zich ook ineens terug nu dus die zal er ook wel mee zitten. Volgens mij twijfelt hij nu aan zichzelf. Daarnaast heb ik veel gedoe met werk, schoonfamilie en dat ook nog eens de kinderwens die maar niet in vervulling gaat....het is me even te veel. Veel geluk iedereen!
lotte30, gefeliciteerd want een licht streepje is ook een streep!!! uit ervaring weet ik dat dat zo is..
Lotte dat is geen lichte streep hoor! Wendy knuffel begrijpelijk. We zien je wellicht wel weer op een beter moment. Kalm aan!
Wow, geweldig weer zo veel zwangeren erbij. Heel erg gefeliciteerd. Hier word ik eigenlijk met de dag depri-er... Ben nog steeds niet ongesteld, en de test van zojuist was ook witter dan wit... ik wil dit niet meer.... Liefs,