Heel erg bedankt voor de felicitaties! Andere zwangeren ook van harte!! Sterkte voor de dames die ongesteld zijn geworden of negatief testen! Heel leuk om je eigen naam in het roze te zien op de lijst
Gefeli dames! Geniet ervan! Jammer aloha maar gelukkig kunnen we wel blij zijn voor anderen inderdaad!
Wat leuk al dat roze vandaag, gefeliciteerd hoor! Dames op rood wat vervelend, hopelijk volgende maand op roze Ik heb dinsdag mijn nod, maar heb het idee dat ik ongi ga worden, dus geen testdrang. Gisteren na klussen wat rozig slijm (sorry) dus denk dat het klaar is voor deze ronde. Maar als ik een keer ongi wordt op het moment dat ik hetzelf denk te moeten worden ben ik al blij
Ja m'n eerste menstruatie was echt heftig! Bloedde ontzettend veel, buikpijn is alweer foetsie had vanochtend ook ineens diarree. Wat raad je aan met ovulatie testen gaan werken omdat me menstruatie sowieso geen pijl aan vast te knopen ivm bevalling?
Het ligt een beetje aan je eigen gevoel. Als je rustig word van ovulatietesten vooral doen. Als je er geobserdeerd door word vooral niet doen haha. Ikzelf gebruik ze wel omdat ik wisselende cyclussen heb/wisselende eisprongen en ik word er rustig van als ik mijn nod weet. Maar er zijn ook dames die het vreselijk vinden om elke dag te testen. Ik gebruik de dipsticks van zwanger en kids dus kwa kosten kunnen die nog wel, als je clearblue gebruikt word het een ander verhaal. Veel dames gebruiken ook de clearblue naast de dipsticks ter bevestiging, dus bij een positieve dipstick een clearbleu doen om te kijken wat die zegt.
Dag Dames, Wij zitten in ronde 5 en 3 dagen voor nod... Heel spannend. Een week na ei heel licht veegje bloed..
Bedankt dames, voor jullie steun. Maar simoontje, had jij 2 dagen geleden nog een negatieve test? Hoeveel dpo zat je toen?
Vandaag al ongi geworden, na 12 dagen. Snap mijn lichaam nu officieel niet meer Voor iedereen die nog kans maakt, succes!
Gefeliciteerd Lotte en simoontje! Enne Lotte, duidelijke test hoor voor 13 dpo! Lekker een mooie roze moederdag voor veel van ons, heerlijk! Dames op rood en met nega test, balen hoor.... Dikke knuffel. @aloha, wat lief dat je blij bent voor de zwangeren, kan me best voorstellen dat je dan extra baalt van je nega test. Maar, je zit nog voor NOD, dus ik duim nog even voor je verder! . Weet niet meer wie het vroeg, maar dit was mijn 3e ronde na een VMK (met 5 week). Toen was ik zwanger in de eerste ronde, dus mag in mijn handjes knijpen. Zit nu 14/ 15 dpo, denk 15. Mag inmiddels wel zeggen dat ik heel goed aanvoel of ik zwanger ben of niet, heb er eigenlijk geen test voor nodig. Word emo, droom heel specifiek over dat ik een positieve test in handen heb ( nog voor NOD). Voel het aan mn borsten en ben wat vaag misselijk, niet overgeven ofzo hoor. Verder krijg ik bij hormoonschommelingen nog wek eens hoofdpijn, maar dat is niet zo'n specifiek zwangerschapssymptoom.
Gefeliciteerd zwangere dames. Super leuk voor jullie! De dames met een negatieve test: ik baal met jullie mee en hoop dat er toch nog een positieve volgt. Hier een negatieve test; was erg teleurgesteld, maar ben er zelf van overtuigd dat ik zwanger ben (dit gevoel verandert ieder half uur...) en begrijp die witte test niet. Ook nog geen rood spoor, dus hopelijk blijft dit weg en heb ik eind volgende week alsnog een positieve test.
Hier nog steeds niet ongie! Wel een ijzer smaakje en vandaag bij t afvegen beetje slijm roze bloed ! Zou het toch zijn door het klussen van donderdag en vrijdag?
Zo is dat Maria!! En ergens voelde ik me ook echt anders. En 'wist' is t wel, daarom was ik niet te teleurgestelt na die negatieve testen.