Hier net de tampon van vanochtend verschoond. Zat een beetje donkerbruin op....ppppffff laat het dan maar gelijk doorbreken.
Gefeliciteerd dimpel. Mijn krampen komen met vlagen nu en ben er wel klaar mee deze maand. Bedoel kies gewoon! Of zwanger of anders gewoon ongesteld, zo'n tussenfase is niks aan. Bah...
Hier net ook even verschoond ( zelfde verhaal als wendy ) en ook iets bruin gespot aan tampon. Kortom breek maar los
Bedankt mensen ... @Willemientje en Wendy, ik hoop dat jullie rap iets weten en dat het goed nieuws mag zijn! Ik begrijp jullie volledig, dat wachten en niets weten, vreselijk gewoon! Maar ik duim voor jullie!
Heel erg gefeliciteerd aan de zwangeren, prachtige testen. Hier slaat de wanhoop een beetje toe, ik word zo kei-nerveus van deze onzekerheid, ik sta steeds op het punt om in huilen uit te barsten, ben hartstikke chagrijnig, en nog steeds niet ongesteld... hoe kan ik mezelf in vredesnaam weer een beetje opvrolijken, ik weet het ff niet meer... *sorry voor mijn even nogal ego klaagzang..* Liefs,
Oh bah anna leigh. Zie dat je met een enorm lange cyclus bezig bent..... Loop je al bij een gyn? Misschien komt het nog van het ontlokken, maar dat vind ik dan ook wel lang duren. Zou als ik jou was naar de huisarts gaan. Met zulke cyclussen is de kans niet heel groot dat je zwanger wordt (sorry). Lijkt me dus goed contact op te nemen met een arts. Voor nu: een digitale knuffel!
Thx, lief van je. Ik ben vorige week bij HA geweest: gewoon afwachten was zijn antwoord, komt door het stoppen met de pil... Ik trek het bijna niet meer... Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik strax op de 90 dagen zit *hoop het uiteraard niet* dat ik een doorverwijzing wil! Ik wil niet het 'risico' lopen dat ik me steeds maar weer voor niets 'verheug' op iets wat niet zomaar gaat lukken... Liefs,
Wat raar ana Leigh dat je na dat zo deed. Volgens mij is de richtlijn inderdaad 90 dagen. Sommige huisartsen geven bij 60 dagen al menstruatie opwekkende medicatie. Zou inderdaad ook actie eisen en controle echo bij gyn. Je korte of heel lange cyclussen doen suggereren dat je geen eisprong hebt door bijvoorbeeld pcos. Nu ben ik natuurlijk geen dokter en ken de feiten van je situatie niet, maar recht op onderzoek heb je zeker.
Thanks meiden. Fijn dat je hier altijd herkenning en begrip vindt Lijkt me zeker lastig zo'n lange cyclus, goed voor jezelf opkomen bij de ha is echt belangrijk hoor! Vaak sturen ze je weg met elke keer dezelfde tips. Gewoon erheen gaan met een doel voor ogen!
Helaas mag ik ook op rood, pfff wat een teleurstelling weer. En dat terwijl ik me steeds voorneem om 'wat afstand te nemen'. Verschrikkelijk moeilijk is het om steeds weer op rood te moeten. En de 2 jaar bezig zijn komt nu ook echt in beeld. Op naar de volgende ronde! Alle meiden op roze gefeliciteerd!!!
Ana leigh, je moet je echt niet af laten schepen bij de huisarts! Je bent al 7 maanden gestopt met de pil en je cyclussen varieerden van extraam kort, naar extreem lang. De kans dat je dan een goede eisprong hebt is heel klein. Huisarts kan pillen geven om de menstruatie op te wekken voor nu, mits niet zwanger. Je zou het dan nog even aan kunnen kijken, maar anders echt een verwijzing naar de gyn hoor! Als je zo door gaat ben je straks een jaar verder en heb je wel 'recht' op verwijzing. Jou cyclus is niet goed en volgens mij mag je dan eerder verwezen worden..... Veel succes!
Zet mij maar op rood, morgen is mijn nod en vanavond (omdat manlief thuis is) getest maar nog steeds omowit! Dus morgen zal mijn ongi wel beginnen. Mijn vorige zwangerschappen testte ik al 4 dgn voor nod positief. Dus we gaan vol goede moed naar ronde 10! Iedereen op roze: nogmaals gefeliciteerd! De dames op rood: op naar de volgende topic.
Hoi allemaal, twee maanden geleden zijn wij begonnen met het grote baby gebeuren. Vorige ronde deden we niet mee, en deze eigenlijk ook niet tot ik vandaag er achter kwam dat ik nu 1 dag overtijd ben. Ik had mijn cyclus verkeerd berekend en kan dus wel degelijk zwanger zijn:-D. Zo spannend! Ik hoop er niet te veel op,maar toch. Had al testen voor ovulatie en zwangerschap per post besteld en als ik donderdag nog niet ongesteld ben dan test ik in de ochtend. Ze komen morgen pas binnen vandaar. Wilde ik toch nog even delen voor het slapen gaan.
Wat Lieke zegt klopt, bij zulke afwijkende cyclussen verwijzen ze je in de regel eerder mits je dat zelf wilt. Hier vanmiddag nog iets bruin gespot daarna nieuwe tampon in en dacht net eens ff kijken hoe het ermee is.. Had allang stroom verwacht wegens normaal veel bloedverlies. Is er niks te zien... Intimiteit beetje bruin wat zonder tampon echt niet gezien was... Snap er niks van.. Heb PMS hoofdpijn ben niet te genieten met een kort lontje heb de rugpijn alles behalve de mega krampen die ik normaal wel heb.. Heel gek dit
Hier ook niets meer na het kleine beetje bruin op tampon na de grote boodschap. Maar heb het idee dat ik het iedere keer voel lopen. Sinds ik op bed lig tv te kijken heb ik wel weer wat krampen. Het zal vannacht wel hoor. Afgelopen 3 rondes s'nachts geworden. en als het toch weer een cyclus van 29 is dan is morgen mijn nod.
Mijn nod was gister of vandaag.. Heb nog nooit ook voor nr 1 niet een langere lf gehad dan 12.. Behalve als ik zwanger was dan natuurlijk hè haha vind het echt heel gek. Of mijn ei is toch niet gesprongen dat kan ook nog natuurlijk. Vervelend Wendy dat jij ook nog niet weet hoe en wat deze ronde. Ga je nog weer testen als het niet doorzet?