supermmamma welk merk test heb je gedaan? sommige testen hebben meer hcg nodig om te reageren.. wendy shit! willementje hoop toch echt dat je duidelijkheid krijgt vandaag hoor froetsel action test spoort niet.
vals positief. ze hebben voorgedrukte streepjes bekijk maar eens een test goed voor je hem gebruikt dan zie je ze al staan. bij test gedeelte op het forum zijn meer dames die hetzelfde als mij hadden. ik heb er 3 gedaan alledrie hetzelfde streepje nr 4 gaat partner vd week nog even doen. ik heb er andere testen naast gebruikt en die waren negatief. en nee het was echt geen vroege miskraam.
Eindelijk dan toch vandaag op rood, en flink ook! Aan de ene kant blij mee omdat we nu naar ronde 2 kunnen maar ben niet zo blij dat het net met het dagje uit morgen is Maar ben blij dat het nu duidelijk is. Iemand hier ervaring met teunisbloemolie of andere middeltjes tegen premenstruele klachten. Ze worden bij mij met de maand erger en uitgebreider en ik wil er wel beetje vanaf haha
ik heb teunisbloem een cyclus gebruikt. hielp hier niet eisprong kwam wel iets eerder toen. maar bij mij verdenken ze endometriose dus misschien wel logisch dat het dan niet werkt tegen pms. ik zou het gewoon proberen. Ik begon met slikken tijdens bloeding ( 1 maal daags 1300mg capsule vd tuinen) en bij positieve ovutest stopte ik. heb het deze ronde niet geslikt omdat ik andere medicatie had en er niets naast wou gebruiken. En deze maand slik het niet omdat ik een oproep krijg voor fertiliteit en daar zo blanco mogelijk heen wil. ik slik nu alleen omega 3 en vit b complex.
Nu word ik toch weer nerveus van... Heb naast de k 2v5 ook.de action test als laatste gebruikt.. Beiden posittief ben nu 1 dag na nod..nog steeds misselijk en slecht slapen. Dan wel pijnlijke borsten dan niet..door de dag heen soortgelijke ongi pijntjes Hoop zo op een blijver.
Hallo allemaal! Allereerst heel veel sterkte Shy! Alle roze dames, gefeliciteerd! Geniet van dat kleine wondertje in je buik! Rood, ik zie jullie vast terug in de volgende ronde Ik mag ook op rood, helaas ... Groetjes!
@lila... Ik was gelijk verward door alle verhalen van de action testeb toch maar een cb gehaald... En een dik vet kruis! Ben nu wel wat geruster by my heeft de action test zich netjes gedragen..
Heb vanochtend action test gedaan 5 dagen voor nod was niks te zien. Morgen 4 dagen voor nod kruidvat test doen