NOD lijst 1 t/m 15 mei 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sanne2011, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Zwangels, jazeker ik zit goed :D We gaan er pas voor na as NOD namelijk ;) Dus mijn NOD is in mei ergens, ligt er even aan. Als ik 19 april ongesteld wordt is mijn NOD 14 mei en als ik later ongesteld wordt dan 15,16,17 etc mei

2. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Nikaya heb je een voorgevoel?

3. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland
    ja echt wel :D

4. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland

ja een groot voorgevoel ;)

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Wat fijn!! Heb je eerder dat gevoel gehad?

Had ik bij zoonlief, had het gevoel dat het wel eens snel raak zou kunnen zijn en ja hoor, in ronde 1 was ik zwanger :$ :D

Nu weer dat voorgevoel (ronde 1 of 2) dus we zullen zien. We gaan er niet vanuit in elk geval ;)

6. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland
    nee nooit eerder gehad. maar goed ik heb ook nog geen kinderen dus vrij logisch eigenlijk haha

ik zit in ronde 9 :)

7. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam

Nee niet fijn :( door stress en omstandigheden hebben we helemaal niet geklust van het weekend :( hoop dat ik het fout heb en we vandaag of morgen ochtend nog kunnen / willen klussen....

8. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Oh mee leeftijd mag er ook wel bij hoor!! Ik ben 20!

9. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Relax Ajeetje! Misschien houdt je lichaam je gewoon voor de gek door de stress!

10. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam

Je hebt uiteraard helemaal gelijk... stress doet rare dingen met je lichaam...

11. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooo nou hopelijk dan toch geen vroeg ei...succes!!!

12. Naeema

Naeema Lid

19 dec 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen, ik zou graag bij de lijst willen...wij proberen het deze maand voor het eerst voor ons 1e kindje, Naeema, 28 jaar, 6 mei NOD!
    Ben benieuwd naar alle ervaringen rond de NOD's en wens iedereen veel succes!

Groetjes:)

13. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Wij ook!! leuk he?

14. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    wat een leuke variatie in leeftijden ook hier:)

15. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ja qua leeftijd merkte ik ook al op :) leuk hoor!

Als je erbij nadenkt dat we hier van alles bespreken alsof je elkaar al jaren kent en toch iedereen ze eigen verhaal heeft :)

16. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Pff dames hier een leuk dilemma. Ik ga op vakantie met mijn schoonouders en vriend naar Turkije van 4 tot 11 mei. 9 mei is nod!
    Wat zouden jullie doen? meenemen for de zekerheid? Of twee:p Of afwachten omdat je daar toch genoeg afleiding hebt..
    En beetje balen, nu moet ik tampons meenemen op vakantie. Tijdens pilgebruik plande ik dat zo dat ik niet ongi was tijdens een vakantie. Bluhhh niet zwemmen die twee laatste dagen als ik daar ben en toch weer ongi wordt. Deze keer gaat de laatste week voor nod niet zo langzaam voorbij denk ik, haha.

17. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Ik zeg testen mee en (voor de zekerheid, maar niet nodig natuurlijk) de tampons.
    Wat een heerlijk vooruitzicht! Lekker genieten! En die vervelende wachtweek is zo om :)

18. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Idd ook gewoon testen meenemen en de tampons voor de zekerheid ook.
    Enne, met tampons kan je toch gewoon zwemmen?

@Hier: rare ongi, hoewel, misschien ook wel normaal. op dag 1 weinig bloed, dag 2 normaal, dag 3 weer veel minder. Dit gaat zo door tm dag 7 met wat spotting. Tenminste, zo gaat het altijd.
    Alleen ik vind het nu "raar" omdat ik vorige maand helemaal leegliep, 3 dagen enorm veel gevloeid incl heel veel buikkrampen waarvan ik letterlijk krom lag, en daarna was het ineens voorbij en had ik nog wat spotting de laatste 4 dagen, zonder buikpijn.

Nu maar eens ri. bed. Welterusten!

19. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Hoi uk, dit had ik ook. Vorige maand drie dagen heftig, daarna drie dagen oud, spotting. Nu een dag rood, niet heftig en al vier dagen oud, spotting.
    En met tampons zwemmen vind ik niet fijn. Die dingen zuigen zich dan helemaal vol water en ga ik nog elke x naar de wc om te kijken of ik lek. Vaak wissel ik daarna meteen de tampon om.

20. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Ja inderdaad! superfijn om ´anoniem´ toch te delen wat er allemaal in je hoofd en hart omgaat. Vooral nu ik nog niets aan de familie laten weten over ons babyplannetje:p

Deel Deze Pagina