Zwangels, jazeker ik zit goed We gaan er pas voor na as NOD namelijk Dus mijn NOD is in mei ergens, ligt er even aan. Als ik 19 april ongesteld wordt is mijn NOD 14 mei en als ik later ongesteld wordt dan 15,16,17 etc mei
Wat fijn!! Heb je eerder dat gevoel gehad? Had ik bij zoonlief, had het gevoel dat het wel eens snel raak zou kunnen zijn en ja hoor, in ronde 1 was ik zwanger Nu weer dat voorgevoel (ronde 1 of 2) dus we zullen zien. We gaan er niet vanuit in elk geval
nee nooit eerder gehad. maar goed ik heb ook nog geen kinderen dus vrij logisch eigenlijk haha ik zit in ronde 9
Nee niet fijn door stress en omstandigheden hebben we helemaal niet geklust van het weekend hoop dat ik het fout heb en we vandaag of morgen ochtend nog kunnen / willen klussen....
Hoi iedereen, ik zou graag bij de lijst willen...wij proberen het deze maand voor het eerst voor ons 1e kindje, Naeema, 28 jaar, 6 mei NOD! Ben benieuwd naar alle ervaringen rond de NOD's en wens iedereen veel succes! Groetjes
Ja qua leeftijd merkte ik ook al op leuk hoor! Als je erbij nadenkt dat we hier van alles bespreken alsof je elkaar al jaren kent en toch iedereen ze eigen verhaal heeft
Pff dames hier een leuk dilemma. Ik ga op vakantie met mijn schoonouders en vriend naar Turkije van 4 tot 11 mei. 9 mei is nod! Wat zouden jullie doen? meenemen for de zekerheid? Of twee Of afwachten omdat je daar toch genoeg afleiding hebt.. En beetje balen, nu moet ik tampons meenemen op vakantie. Tijdens pilgebruik plande ik dat zo dat ik niet ongi was tijdens een vakantie. Bluhhh niet zwemmen die twee laatste dagen als ik daar ben en toch weer ongi wordt. Deze keer gaat de laatste week voor nod niet zo langzaam voorbij denk ik, haha.
Ik zeg testen mee en (voor de zekerheid, maar niet nodig natuurlijk) de tampons. Wat een heerlijk vooruitzicht! Lekker genieten! En die vervelende wachtweek is zo om
Idd ook gewoon testen meenemen en de tampons voor de zekerheid ook. Enne, met tampons kan je toch gewoon zwemmen? @Hier: rare ongi, hoewel, misschien ook wel normaal. op dag 1 weinig bloed, dag 2 normaal, dag 3 weer veel minder. Dit gaat zo door tm dag 7 met wat spotting. Tenminste, zo gaat het altijd. Alleen ik vind het nu "raar" omdat ik vorige maand helemaal leegliep, 3 dagen enorm veel gevloeid incl heel veel buikkrampen waarvan ik letterlijk krom lag, en daarna was het ineens voorbij en had ik nog wat spotting de laatste 4 dagen, zonder buikpijn. Nu maar eens ri. bed. Welterusten!
Hoi uk, dit had ik ook. Vorige maand drie dagen heftig, daarna drie dagen oud, spotting. Nu een dag rood, niet heftig en al vier dagen oud, spotting. En met tampons zwemmen vind ik niet fijn. Die dingen zuigen zich dan helemaal vol water en ga ik nog elke x naar de wc om te kijken of ik lek. Vaak wissel ik daarna meteen de tampon om.
Ja inderdaad! superfijn om ´anoniem´ toch te delen wat er allemaal in je hoofd en hart omgaat. Vooral nu ik nog niets aan de familie laten weten over ons babyplannetje