Hahaha..... Insteken, omslaan, overhalen, af laten glijden..... Was het niet zoiets? Zie dat je ook nog eens een lange cyclus hebt willemientje, kan me voorstellen dat het wachten lang duurt, herken het.
Wat een drukte, gezellig Hier vandaag een beetje buikpijn, naderende ongesteldheid denk ik ... als ik vrijdag ongesteld wordt heb ik deze maand een cyslus van 25 dagen, vrij kort dus. Hoop dus iets later ongesteld te worden, zodat ik een "normalere" cyclus heb. Ik heb ook wel eens gevoeld aan de baarmoedermond, maar weet niet meer hoe of wat Succes! En laat je het weten als je eruit bent!
Youtube! Daar staan óntelbare brei-filmpjes. Overigens brei ik geen babyspulletjes totdat het zover is, heb wel al veel andere dingen gemaakt want het is hipper dan hip tegenwoordig en super tegen de stress!
Bijna goed... insteken, omslaan en af laten glijden... en dat dan aan paar keer achter elkaar... Ik heb onlangs 2 Weken op de bank moeten doorbrengen met een gescheurde enkelband, toch mooi een nieuwe poncho aan over gehouden!
Zie er gewoon een beetje tegenop tegen het wachten na de eisprong.. 2 lange weken .. voel dan natuurlijk van alles overal let je op.. pff
De eerste 5 tot 7 dagen heb je nog geen innesteling gehad dus dan kun je nog nix voelen en dan is het nog maar een week van vroege kwaaltjes inbeelden tot NOD Ik heb me trouwens voorgenomen niets te voelen en gewoon op mijn NOD te wachten
Ja dat weet ik maar dan duren de weken alsnog lang.. haha.. Ik wil ook pas na mijn nod testen.. mijn nod is 3 mei meestal word ik rond de namiddag ongesteld.. dus als dat niet gebeurd pas 4 mei testen.. Maar t blijven klote weken..
Miranda ik kon voor mijn 1e goed voelen hoe me BMW was maar nu lijkt hij altijd open, ik zit er niet teveel aan want vind het een eng idee om daar een infectie naar binnen te brengen mocht die open staan. Heb wel gemerkt dat hij na ei keihard en open is voor mijn gevoel en ervoor zachter.
Bedankt voor je reactie, ik gebruik nu ovulatietesten dus ga ook niet meer voelen.. Maar was wel benieuwd We gaan er weer tegenaan aankomende dagen Xx
@lieke heb inderdaad een lange cyclus. Het is nog wel een beetje aftasten wanneer de eisprong precies is maar volgens berekeningen is dat volgende week woensdag en dan 11 mei pas testen geloof ik. Pff Wel fijn dat het weer beter wordt he dames?
Ben ook wel benieuwd, wil ook wel op de lijst!! BB88, 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje, NOD: 3 mei. Zit wel al te wachten hoor tot ik kan testen, haha! @Willemientje: t weer is nu echt heerlijk!! Maar helaas voorspellen ze dat t weer kouder wordt, met vrijdag en zaterdagnacht gewoon weer 0 graden 's nachts. Kom op, zon!
@BB88 he jakkie, echt? ik dacht dat het nu zo zou blijven en alleen maar beter zou worden.. naja je doet er niks aan zullen we maar zeggen he
Goedemorgen dames! Hopelijk komt het zonnetje vandaag nog lekker door!!! Mijn hoop op een vroeger ei is behoorlijk verdwenen...al dag of 5 vruchtbaar slijm en sinds maandag avond steekjes en licht menstruatie gevoel...dus ik dacht joepie vroeg ei...nou nog steeds geen temp stijging te zien...!
Maar die temp stijging zie je toch pas een dag of 2 later? Hier begint het zeurderige gevoel rechts weer dus er komt wat aan. Ik hoop op een wat later ei, anders is er volgens mij niks te zien als de gyn volgende week een echo maakt. Libido is al wel op peil :-D
Yeah!! Hier gister avond nog geklust en net mijn ei gehad (draadje bloed in cervixslijm) nu hopen dat ze elkaar tegen gekomen zijn Op naar het wachtbankje...