Dat weet ik eigenlijk niet Is de 1ste keer dat ik temp! Jij wel ervaring mee? Andere meiden die tempen die me er wat over kunnen zeggen???
Haha de afgelopen rondes stond ik steeds aan het begin van de lijst en als ik op het wachtbankje zat waren sommigen nog aan het wachten op een ei. Nu is het eens andersom en zie ik jullie al druk aan het klussen terwijl ik nog ongi ben. Nou, zet hem op dames!
Goedemorgen meiden, ben ik ook weer even Probeer me altijd een beetje afzijdig te houden voor mn ei, om er niet te veel mee bezig te zijn. Begin vandaag met ovu testen, heb het gevoel dat het een vroeg ei wordt, mn temp is gezakt gisteren en vandaag. Dus we zijn goed aan het klussen. Vl heeft niet altijd veel zin, lange dagen met werken, maar ik push hem gewoon een beetje hahaha, en dan vind ie het eenmaal bezig nooit erg Fijne dag meiden, lijkt mooi weer te zijn! Lekker genieten voor als je vrij bent!
Ik hou mijn temp bij met fertility friend en die geeft achteraf aan wanneer je ei was op basis van je temp. Ik ben nu voor de derde ronde aan het temperen, de eerste keer was het moeilijk om te bepalen wanneer precies mijn eisprong was mar de vorige ronde ging al beter. Het nadeel is dat ik pas na enkele dagen de eisprong pas echt zie omdat mijn temperatuur nogal grillig is. Als je temperatuur is gestegen ben je sowieso te laat.
@ willemientje, dan lopen we gelijk op! Ook nog een week tot ei en 11 mei NOD. Duurt voor mijn gevoel ook nog zo lang.... Maar we slepen elkaar daar allemaal wel doorheen! En ze zeggen toch vaak dat wachten vanzelf wordt beloond... Ongi hier al een paar dagen voorbij, libido wordt weer beter, dus gaan er weer voor!
Oh wat fout... nu ik weet dat we op het juiste moment geklust hebben is mijn gevoel ineens dat het raak is deze maand.... en er kan nog zoveel mis gaan...
oeeh spannend ga voor je duimen Kreeg net ook een gevoel over me heen van ja het is raak deze maand.. stom he.. haha xx
Dat ken ik haha. Had ik vorige maand ook, tot dat mijn ei werd verplaatst door FF Mijn NOD is trouwens 5 mei, maar wil eigenlijk op 4 mei gaan testen (als ik het zolang vol hou, zo niet, dan vertel ik het vl op 4 mei als het raak is). Op 4 mei wonen we namelijk precies, officieel, 1 jaar samen
Mooie datum om dan te testen ING :-D En hopelijk snel een knaller van een ovu test. Ik zit pas op dag 6 na eerste dag van ongi dus bij mij duurt t nog wel even... Helaas haha. Mijn nod is 9 mei als wij in Turkije zitten. Ook fijn dat de laatste week tot nod dan sneller lijkt te gaan.
Daar houd ik hem ook bij! Dit is voor mij qua tempen 1ste maand! Ben het allemaal nog wat aan het uitvogelen Net even op internet gezocht en klopt inderdaad wat je dacht dus ik mag nog minstens een paar dagen afwachten voor ik duidelijkheid heb! Heb je voor ei altijd tempdip?
Sjongejonge, wat een gedoe haha. Ik woon in het buitenland en kan dus geen aangifte doen via electronisch aangifte biljet (belasting). Dus had formulier aangevraagd, bleken ze het verkeerde formulier opgestuurd te hebben... Persoonlijk ophalen kon niet meer (zou mn moeder ff doen, die wonen er vlakbij). Dus ik net weer bellen, zeiden ze dat het formulier dat ik had gekregen indd de verkeerde was dus nu hebben ze het goeie besteld en ik krijg het binnen 8 weken thuis... Ik dacht, ja hoor, moet voor 1 juli binnen zijn dacht ik, maar heb 5 jaar de tijd. Scheelt weer haha. Ook gelijk zorgtoeslag aangevraagd over vorig jaar, heb ik weer een zakcentje!
nou serieus. ik heb vanmorgen een test gedaan omdat ik gisteren avond heb staan overgeven (en dat doe ik echt niet snel). ik dacht misschien was mijn vorige menstruatie toch geen menstruatie (ach je hoort het vaker he haha) maar natuurlijk was die negatief.
succes dames!! ik zit nu dus nog 12 dagen op het wachtbankje... kan ik echt niet stiekem eerder testen?? haha!