Hee ja bij mij is het ieder geval wel me eisprong.. heb het vorige maand ook gehad en precies 2 weken later werd ik ongesteld.. Gisteravond had ik een knalpositieve ovulatie test.. Liep vandaag bijna krom.. en nu beetje zeurende pijn in me onderbuik/rug.. als ik loop voel ik ook iets 'bewegen' wat steeds zeer doet zeg maar.. en misselijk en hoofdpijn.. allemaal tekenen bij mij van een eisprong dus misschien bij jou ook ?? Alleen had ik net in eens een beetje witte afscheiding uit t niets terwijl t voorgaande dagen heel helder en elastisch was dus ben benieuwd.. Succes
Ik zie dat ik in de war was met de maanden maar ik zit in ronde 9. Moet je dat zelf op de lijst zetten en hoe doe je dat? Groetjes
Oef die pijn van een eisprong heb ik echttt niet gemist! Man o man! Hier ook al hele dag buikpijn en pijn met bewegen. Soms wat gevoelige borsten. Weet nu wel waar ik aan toe ben. Was met 1e keer zwanger proberen te raken voor mij 1 groot raadsel! Vruchtbaar slijm, steekjes hier en daar, ovulatietesten, temp lijstjes etc Alleen dat laatste heb ik dan nog steeds geen verstand van. Niks voor mij
Druk hier aan de klus, aan de klus, wat is het hier toch knus Zojuist baarmoedergebeuren voor 2e x gevoeld en merkte een duidelijk verschil. Nu te moe maar morgenochtend gaan we er weer voor! Trusten!
Pffff ik kan niet slapen... Ik had vandaag steken, vanavond geklust. Is dat nog op tijd? Ik verwachtte mn ei morgen, misschien is de pijn ervoor? Hoe lang duurt n eisprong eigenlijk? :-S Fijn wknd meiden!
Goedemorgen meiden! Gezellig hier, gisteren zoveel pijn gehad pff.. En werd vanmorgen wakker en helemaal geen last meer dus me eitje is gesprongen Heb donderdagavond voor t laatst geklust dus hoop dat ik op tijd was en dat de zaadjes netjes gewacht hebben.. Gister niet kunnen klussen omdat manlief zijn arm uit de kom was gegaan op ze werk balen! Nu maar weer afwachten he.. Fijn weekend!! Nog plannen??
auw Miranda arm uit de kom bij je mannetje? Dat moet flink zeer doen. Ik wilde deze ronde om de dag klussen maar vriend werkt niet echt mee. Hij is ontzettend druk op zijn werk en wordt zo ongeveer om de vier minuten door iemand gebeld die hij dan weer moet helpen een probleem op te lossen (naast zijn normale werkzaamheden) Maar ja duurt ook nog een week voor mun eisprong. Heb gisteren even een ovutest gedaan en er stond al wel een vaag tweede streepje.
Jaa hij heeft er ook veel last van.. Is een jaar geleden ook al is gebeurd tijdens een voetbal wedstrijd toen meteen ziekenhuis enz en gister gebeurde t weer op zijn werk toen heeft die hem zelf terug geduwd.. Dus hoop dat et niet nog is gebeurd dan moet die geopereerd worden.. Dus flink balen! Ja snap je mannetje wel qua werk heeft mijn vriend ook soms! Maar moet goedkomen toch?? Nog plannen voor t weekend?
vandaag ff t huis poetsten en boodschappen doen. Heb deze week 5 dagen gewerkt en savonds heb ik daar vaak geen zin in. Ook geen huisdieren dus het wordt niet snel. Vies bij ons. Vriend moet werken tot vier uur vandaag. Vanavond viert mijn vader zijn verjaardag, erg leuk altijd veel familie die je niet iedere maand ziet, kan je dan weer even bij kletsen. Nichtje van mij is er ook. Die heb ik niet meer gezien sinds ze zwanger is. :-S is nu al 22 wkn. Morgen viert een meisje van het gastgezin waar ik werk haar communie. En morgen avond gaan we waarschijnlijkk naar de bioscoop. Vrij druk zijn we.
Ja inderdaad druk maar wel heel gezellig!! Veel plezier van t weekend! Wij gaan zo ook ff boodschappen doen vanavond komen me schoonouders en schoonzus+vriend en zondag komt mijn kant van de familie want ben maandag jarig dus gezelligg
Gefeliciteerd! Hoop jarigen! Hier gewoon een werk weekend met avonddiensten Lig nog half te dutten in bed. Man zorgt voor de kleine draak
gefeliciteerd aan alle jarigen!!! Ik ben druk aan het werk op dit wachtbankje. Geen tijd om te zitten en na ter denken over eventuele kwaaltjes Gewoon over 2 weken positief testen en klaar Dat heb ik mij in ieder geval voorgenomen.