Thnx Willemientje en LiLaa, vind het zelf ook super spannend. Want mocht het nu niet raak zijn dan krijgen we halverwege mei een verwijsbrief voor naar de gyn..... Ook wel fijn dat er dan verder gekeken word maar hoop dat dat nie nodig is.
Pff gister me eisprong gevoeld en daarna had ik een beetje witte afscheiding niet doorzichtig?? En nu weer helemaal niets meer vind t wel raar eerste keer dat ik dat zie.. Worden weer twee lange weken op t wachtbankje! @zwangels oh spannend hoor maar wel fijn mocht t deze maand niet lukken dat jullie meer te weten komen door eventuele onderzoeken.. Succes meid
Wij zitten sinds vandaag op het wachtbankje.. Eisprong gevoeld en heel duidelijk getest met ovulatietesten. LH- piek gisteren. Scherpe ei- pijn rechts een uur geleden tot zo'n beetje nu... Mag mijn datum aangepast worden naar NOD 5 mei? Tnx!!!! SUCCES DAMES! Lees en leef met jullie mee XxX
Goedemorgen dames, hoop dat het weer vandaag net zo goed is als gister dan kan ik weer lekker verder in de tuin. Goede afleiding....
Goedemorgen dames!!! Inderdaad Ajeetje zo'n mooie dag zou fijn zijn! Sanne succes in het volgende nod topic! Zonnetje doet me ook echt goed merk ik! Wachtbankje wordt al steeds drukker lees ik! Na al een dikke week ei symptomen en geen gestegen temperatuur toch maar gezwicht een een ovu test gedaan... Ondanks mijn voornemen dit deze cyclus niet te doen...en blij dat ik dat gedaan heb zeg...de teststreep was met inlopen al meteen paars...het is een echte knaller zo'n knaller heb ik de afgelopen maanden nog niet gehad! Zal zo vanaf mobiel foto uploaden! Blij!!! Nu hopen op een snelle temp stijging!!! Fijne zonnige dag dames!!!
Pff... Had zo'n duidelijke ovulatietesten.. Zeker mijn ei gevonden, netjes van licht naar donker, terug naar licht.. In 2 dagen. Mijn ei zou dan gisteren geweest zijn. Heb ook steken gevoeld. Maar.... Heb getempt de hele maand. Niet in FF, maar in de Predictor app, dus kan het helaas niet laten zien. Heb geen echte basale temp kunnen vinden. Steeds exact om 07.00 uur 's ochtends. Telkens tussen 36,3 en 37.00... Nu zou mijn temp vanochtend na mijn ei van gisteren toch omhoog moeten schieten?? Maar was 36,8, net als gisteren? Iemand ervaring?
Nou FF heeft mijn eisprong gevonden...alleen er klopt niets van. Ik had dag 13 een net niet positieve ovulatie test. Dag 14/15/16 waren de test negatief. En de test die ik op dag 13 had heb ik meestal de dag na een positieve ovulatie test. Ook had ik op dag 15 geen vruchtbaar slijm meer.... Zelf denk ik mijn eisprong op dag 12 of 13 te hebben gehad. Helaas was ik te laat begonnen met ovulatie testen, maar anders denk ik dat op dag 12 het een knaller was geweest. Nu maar afwachten dus! Maar volgens banner 3 dpo, zelf denk ik 5/6 dpo.
Even geduld hebben Sanne, het kan goed zijn dat je temperatuur in stappen omhoog gaat En dat je over een paar dagen echt het verschil ziet, zeker omdat je zo'n variabele temperatuur hebt. Bij mij duurt het wel 2-3 dagen voordat mijn temperatuur duidelijk op het hogere niveau is.
Hoihoi Ik heb een dochtertje van 1,5 jaar en wij gaan nu ook proberen voor een tweede. Ik heb mijn NOD volgens mij wel iets eerder dan jou, ik gok tussen 5-10 mei, het is een beetje onregelmatig nog. Ben gisteren begonnen met ovulatietesten om een beetje te controleren wanneer ik mijn ei heb. Veel succes om zwanger te raken ....
hoihoi ik ben gisteren begonnen met ovulatietesten. Gisteren was hij wit, vandaag een licht streepje. Ben benieuwd wanneer ik de knaller krijgt, maar zal wel een vd komende dagen zijn (ik ga er wel vanuit)
Nu ik ook al grieperig, deze maand lijkt vooralsnog niet echt onze maand. Denk dat men ei iets eerder komt dan de berekeningen dus vanaf nu is het erop of eronder, ondanks de griep Succes allemaal en welkom voor de nieuwe
Ik hoop zo dat ik op tijd geklust heb pff.. Heb vrijdagavond me ei gevoeld en donderdagavond voor laatst seks gehad daarna niet meer omdat manlief last had van ze arm doordat die uit de kom is gegaan.. Denk dat dit een verloren maand is meteen.. Nja het is afwachtenmaar heb er geen goed gevoel bij ach we zien t wel