Dankje! Maar ik hoef alleen maar te liggen hoor . Nee zonder gekheid, hoop dat ik morgen groen licht krijg en alle bloedwaardes weer goed zijn.
Ik duim voor je Ajeetje! Waarvoor heb je je bloedwaardes laten testen? Silly, nee natuurlijk had je dat niet voor ogen gehouden... Lijkt me erg moeilijk. Zijn jullie al eens onderzocht? En zitten jullie in de mmm? Als het te privé is dan snap ik het hoor, was gewoon nieuwsgierig
hey sanne, geeft nx dat je nieuwsgierig bent hoor, ik ken dat ja onderzoeken hebben we gehad, de meeste zijn goed, heb alleen steeds een vrij laag progesterongehalte en een vrij late eisprong (cd17/18) en had steeds een korte cyclus (25/26 dgn) met bloedingen vanaf een week na eisprong (hebben ze geen oorzaak voor gevonden) in januari is er gesproken over hormonen, maar vanaf toen werd mn cyclus ineens steeds iets langer, dus wilde ze weer afwachten... erg frustrerend allemaal, morgenochtend weer een afspraak en dan hoor ik hoe we nu verder gaan. deze maand heb ik een cyclus gehad van 28 dgn (de langste ooit) dus ergens ben ik bang dat ze nu weer een maand wil afwachten...
Ik heb door de medicijnen die ik heb gebruikt wat probleempjes met mijn hypofyse. waar je lh en fsh aangemaakt worden. Dit resulteerde in dat ik mer regelmaat folikel cystes heb gehad (afgelopen maart nog) nu krijg ik morgen een echo om te kijken of deze maand mijn cyclus wel normaal verloopt en hoor ik de uitslag van de bloedwaarde (4x bloed laten prikken in 21 dagen) om te kijken if mijn hypofyse zich uit zichzelf herstelt (ik ben nu 4 maanden gestopt met de medicijnen) maar mijn aangezien mijn vorige ongi voornamelijk bestond uit veel zwart bloed en grote stolsels (en ik ook geen eisprong heb gevoeld en deze maand duidelijk wel) en deze maand alles mooi rood is heb ik goede hoop
Sorry voor de tik fouten, maar zit op mijn werk dus via telefoon en dan is het lastig zo'n uitgebreid bericht tikken..
het was even afwachten maar mijn nieuwe NOD is toch geen 30 april maar 3 mei. dus ik " hoor" hier thuis 26 jaar, 9de ronde, NOD 3 mei, 1ste kindje
Silly, hopelijk niet weer een maand afwachten Moeilijk lijkt het me als je zo machteloos staat en ze steeds niks kunnen vinden. Ik duim had mee! Ajeetje, wat naar dat je die cystes hebt gehad! Ik duim voor je! Nikaya welkom!
Hee dames, ook weer van de partij? Hoop dat dit ons laatste NOD topic is... zowel voor jullie als voor mezelf.
Terwijl 2013 eigenlijk pas net begonnen is... Gelukkig heb ik in December mijn bruiloft nog om naar uit te kijken...
Idd 2014 kindjes,... maar niet minder leuk Hopelijk voor iedereen het laatste NOD topic en dat iedereen deze ronde 2 strepen op haar test mag hebben!!
Nou, als ik deze ronde zwanger raak hoop ik toch echt op een januari beeb, december zit al overvol! @ Sanne, sorry omdat ik nu de laatste plek heb op de lijst!!
@nieuwe meiden, welkom en veen succes deze ronde..!!! @silly: wat raar dat ze je dan bijvoorbeeld geen utrogestan hebben gegeven. Is toch van bekend dat dat je LF verlengt. Hoop dat ze je na deze ronde gaan helpen.. Hier aan het aftellen tot de 15e.. dan lekker een midweekje met ons gezinnetje naar Duinrell.. even geen zwanger raken stress..
Hoi ladies mag me helaas ook weer melden 26 ste ronde 3 de kindje nod 5 mei en ben dan net jarig geweest en ben dan 34 thanks